W dniach 9-10. września w warszawskim Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 odbędzie się po raz kolejny wielkie spotkanie marketingowców i poligrafików z Polski i Europy - Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań. Podczas imprezy, w gronie niemal 150 wystawców nie mogło zabraknąć firmy Epson, prezentującej szereg autorskich rozwiązań dla wymagających odbiorców.
Na stoisku firmy, oznaczonym F18, zapoznać się będzie można z produktami kierowanymi do branży reklamowej, fotograficznej oraz druku etykiet, takich jak:
SureColor SC-F6000 / F7100 – sublimacyjne drukarki transferowe CMYK do wydajnej produkcji wysokiej jakości nadruków na miękkich szyldach, odzieży i gadżetach. SureColor SC-F2000 to drukarka do bezpośredniego drukowania na odzieży (DTG).
SureColorSC-S30610 / S50610 / S70610 – wielkoformatowe drukarki o szerokości druku 64”. Głowice MicroPiezo TFT 1440 dpi, wykorzystują zestawy 4, 5, 8 lub 10, ekologicznych atramentów UltraChrome GS2 – w tym biały i metaliczny. Atramentom tym przyznano skandynawską ekoetykietę “Nordic EcoLabel”.
SureColorSC-T3200 / T5200 / T7200 to wysokowydajne 4-kolorowe, szybkie i precyzyjne drukarki oraz systemy MFP o szerokości 24, 36 i 44” do druku z roli (jednej lub dwóch). Wykorzystują pigmentowe atramenty UltraChrome® XD.
Przede wszystkim jednak będzie to wyjątkowa okazja do bezpośredniego zapoznania się z premierowymi drukarkami z serii SureColor – wielkoformatowej SC-F9200 oraz fotograficznej SureColor P800. Klienci zorientowani na rynek retail będą mogli podczas imprezy przetestować proces tworzenia etykiet przez doskonałą ColorWorks C7500.
- Druku cyfrowy to cała paleta rozwiązań dla określonych grup odbiorców, którzy tworzą z myślą o zróżnicowanych potrzebach. Dlatego też Epson buduje swoją ofertę, uwzględniając różne nośniki, wymiary i finalne przeznaczenie druku. – powiedział Tomasz Kuciński, Epson Pro Graphics Account Manager – Udział w Festiwalu Druku to okazja do jej zaprezentowania, ale także bezpośrednich kontaktów z partnerami, pozwalających trzymać rękę na pulsie dynamicznie zmieniającego się rynku poligraficznego.
Odwiedziny na stanowisku Epsona na Festiwalu Druku to także dobra okazja do rozbudowy własnego zaplecza sprzętowego – oprócz szansy na zapoznanie się z produktami, dostępne będą atrakcyjne oferty targowe.
Więcej informacji o imprezie na stronie: http://festiwalmarketingu.pl
Wybrane modele urządzeń prezentowanych na stoisku Epson:
SureColor SC-F9200 – drukarka sublimacyjna wspierająca nowy czarny atrament HDK Black Ink. Gwarantuje świetną jakość druku na różnorodnych tkaninach, takich jak ubrania, odzież sportowa, materiały tapicerskie, miękkie szyldy i flagi.
SureColor SC-P800 – pigmentowa drukarka fotograficzna umożliwiająca druk w formacie A2, dostępna także z opcjonalnym uchwytem do papieru w roli. W urządzeniu zastosowano technologię Ultrachrome HD – 9-kolorowy zestaw pigmentów, zapewniający szeroką gamę kolorów oraz największą głębię czerni wśród rozwiązań dostępnych na rynku.
ColorWorks C7500 wychodzi naprzeciw potrzebom rynku opakowań, umożliwiając tworzenie personalizowanych oznaczeń produktów tworzonych w niskich nakładach. Dzięki zastosowaniu głowicy wierszowej PrecisionCore MicroTFP, C7500 pozwala na produkcję etykiet w świetnej jakości graficznej za rozsądną cenę uzyskaną dzięki eliminacji kosztów druku wstępnego. Funkcjonalność drukowania na żądanie oraz szybkość 300 mm/s w rozdzielczości 600 x 1200 dpi pozwalają błyskawicznie realizować krótkie serie etykiet, np. na potrzeby wydarzeń okolicznościowych czy promocji.
TERMIN:
LOKALIZACJA I ADRES:
Stoisko F18
Centrum Expo XXI, Warszawa,
ul. Prądzyńskiego 12/14
Hala 6a, stoisko 85
Na podstawie informacji firmy Epson