W dniach 18-19 listopada w Warszawskim Centrum Expo XXI odbędzie się kolejna edycja Targów Wyposażenia, Technologii i Usług Dla Handlu RetailShow 2015. To już szósta edycja tej corocznej, największej w Polsce imprezy o charakterze B2B dla sektora retail. W gronie prawie 150 wystawców nie zabraknie firmy Epson prezentującej szereg autorskich rozwiązań dla tego wymagającego rynku.
Na stoisku firmy nr F02 zapoznać się będzie można z linią produktów specjalnie dla retailerów, a zatem na przykład drukarkami kuponów, bonów, zamówień czy drukarkami etykiet kolorowych. Będzie to także wyjątkowa okazja do bezpośredniego zapoznania się z działaniem i obsługą urządzeń Epsona. Odwiedzający będą mieli szansę na bezpośrednie testy oraz składanie zamówień na urządzenia producenta kierowane do tej branży, w tym najnowszej drukarki do niskonakładowego druku etykiet: ColorWorks C7500.
„Epson konsekwentnie wprowadza kompleksowe rozwiązania do druku etykiet w hurtowni, sklepie czy małym biurze bez konieczności zamawiania ich w zewnętrznych drukarniach. Najlepszym przykładem jest tu seria kolorowych drukarek atramentowych ColorWorks do druku etykiet z roli. Sprzęt ten wprowadza świetną jakość kolorowego druku, przy swobodzie zapewnianej przez produkcję „na żądanie” do segmentu etykiet, metek i biletów. Urządzenia wyposażono w mechanizm druku w wysokiej jakości z prędkością do 300 mm/s oraz osobne wkłady z tuszami pigmentowymi.” – mówi Grzegorz Moch, Business Solution Manager z Epson – „Poczynając od ColorWorks C3500 do średnionakładowego wydruku etykiet kolorowych, poprzez nowe urządzenia ColorWorks C7500 do wysokonakładowego druku etykiet kolorowych, aż po ColorWorks C831 do druku dużych etykiet zgodnych z najnowszą normą GHS (global harmonising system) wszystkie urządzenia cechuje jakość, szybkość i prostota obsługi. Retailshow to świetna okazja na zaprezentowanie ich szerokiemu gronu naszych obecnych i potencjalnych klientów.”
ColorWorks C7500 jest liderem w tanim i szybkim (300 mm/s!) druku etykiet w krótkich seriach także w warunkach domowych czy małej firmy. Specyfika C7500 pozwala wyeliminować wydatki związane z drukowaniem wstępnym projektu. Głowica PrecisionCore zapewnia wysoką jakość, a technologia kontroli stanu dyszy (NVT) i zastępowania zablokowanej dyszę gwarantują dokładność oraz unikanie błędów i martwych pikseli.
Odwiedziny na stanowisku Epsona na RetailShow to także dobra okazja na inwestycję we własne zaplecze sprzedaży – dla zainteresowanych klientów, oprócz możliwości zapoznania się z rodziną produktów, przygotowane są atrakcyjne oferty targowe.
TERMIN:
18 – 19 listopada 2015; targi otwarte od godz. 9. do 17.
LOKALIZACJA I ADRES:
Warszawskie Centrum Expo XXI
Stoisko F02 (wspólnie z Torell)
ul. Prądzyńskiego 12/14
01-222 Warszawa
Na podstawie informacji firmy Epson