Sto­ra En­so otwie­ra Cen­trum In­no­wa­cji dla bra­nży opa­ko­wańPoprzedni artykuł 

W li­sto­pa­dzie br. Sto­ra En­so ofi­cjal­nie otwo­rzy­ła Cen­trum In­no­wa­cji dla bra­nży opa­ko­wań, zlo­ka­li­zo­wa­ne przy jej sie­dzi­bie głów­nej w Hel­sin­kach. Ma ono być miej­scem pro­wa­dze­nia prac ba­daw­czo­-ro­zwo­jo­wych i two­rze­nia in­no­wa­cyj­nych roz­wi­ązań w dzie­dzi­nie opa­ko­wań, przy udzia­le pra­cow­ni­ków fir­my, jej udzia­łow­ców oraz klien­tów. W skład cen­trum wcho­dzą m.in.: ośro­dek pro­jek­to­wa­nia opa­ko­wań, a ta­kże prze­strze­nie pre­zen­ta­cyj­ne wy­po­sa­żo­ne w za­awan­so­wa­ne tech­no­lo­gie – do­ty­ko­wą oraz umo­żli­wia­jącą wir­tu­al­ną wędrów­kę po miej­scach (przede wszyst­kim skle­pach), do których tra­fia­ją opa­ko­wa­nia.    

Cen­trum In­no­wa­cji po­wsta­ło przede wszyst­kim z my­ślą o klien­tach Sto­ra En­so – przed­sta­wi­cie­lach firm pro­du­ku­jących i prze­twa­rza­jących opa­ko­wa­nia, wła­ści­cie­lach ma­rek oraz sie­ciach han­dlo­wych, które zaj­mu­ją się ich dys­try­bu­cją. Na­drzęd­nym ce­lem, ja­ki przy­świe­cał fir­mie przy uru­cha­mia­niu ośrod­ka, by­ło za­ofe­ro­wa­nie od­bior­com war­to­ści do­da­nej po­przez mo­żli­wo­ść two­rze­nia opa­ko­wań, które będą sty­mu­lo­wać sprze­daż, a za­ra­zem re­du­ko­wać ne­ga­tyw­ny wpływ na śro­do­wi­sko na­tu­ral­ne i kosz­ty pro­duk­cji.

„Dzi­ęki uru­cho­mie­niu Cen­trum In­no­wa­cji zy­ska­li­śmy na­rzędzie do uni­kal­ne­go kon­tak­tu z na­szy­mi klien­ta­mi, po­zwa­la­jące na wspól­ne pro­jek­to­wa­nie przy­szło­ścio­wych roz­wi­ązań opa­ko­wa­nio­wych – mówi Kar­l-Hen­rik Sund­ström, CEO fir­my Sto­ra En­so. – Po­li­ty­ka zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju to pod­sta­wa na­szej fi­lo­zo­fii bi­zne­su, wi­ęc two­rząc no­we pro­jek­ty opa­ko­wań z za­ło­że­nia będzie­my kła­dli bar­dzo du­ży na­cisk na za­sto­so­wa­nie w nich su­row­ców od­na­wial­ny­ch”.

Po­za wspie­ra­niem dzia­łań w za­kre­sie pro­jek­to­wa­nia i prac ba­daw­czo­-ro­zwo­jo­wych, cen­trum będzie słu­żyć ja­ko ośro­dek pre­zen­ta­cyj­ny dla no­wych pro­duk­tów, ich pro­to­ty­pów oraz pro­jek­tów zwi­ąza­nych z in­no­wa­cyj­ny­mi opa­ko­wa­nia­mi. Ma ono rów­nież sta­no­wić swe­go ro­dza­ju in­ku­ba­tor przed­si­ębior­czo­ści, uspraw­nia­jący współpra­cę Sto­ra En­so z klien­ta­mi, udzia­łow­ca­mi fir­my oraz twór­ca­mi no­wych przed­si­ęw­zi­ęć bi­zne­so­wych. Wszyst­ko po to, by sys­te­ma­tycz­nie wpro­wa­dzać na ry­nek no­we kon­cep­cje opa­ko­wań i kre­ować tren­dy w ich wzor­nic­twie.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści