Ko­ni­ca Mi­nol­ta roz­po­czy­na współpra­cę z Bran­d24Poprzedni artykuł 

Ko­ni­ca Mi­nol­ta, wio­dący do­staw­ca roz­wi­ązań i usług IT do kom­plek­so­we­go za­rządza­nia do­ku­men­ta­mi, roz­po­czy­na współpra­cę z Bran­d24 w za­kre­sie mo­ni­to­rin­gu in­ter­ne­tu i me­di­ów spo­łecz­no­ścio­wych.

Ce­lem współpra­cy Ko­ni­ca Mi­nol­ta z Bran­d24 jest sku­tecz­ne po­zy­ski­wa­nie wie­dzy na te­mat opi­nii i pre­fe­ren­cji Klien­tów oraz bar­dziej efek­tyw­ne wy­ko­rzy­sta­nie cy­fro­wych ka­na­łów ko­mu­ni­ka­cji w do­tar­ciu do od­bior­ców.

Ko­ni­ca Mi­nol­ta, ja­ko glo­bal­ny do­staw­ca usług Ma­na­ged Print Se­rvi­ces oraz roz­wi­ązań kla­sy En­ter­pri­se Con­tent Ma­na­ge­ment, za­mie­rza szcze­góło­wo ana­li­zo­wać obec­no­ść mar­ki w so­cial me­dia w Pol­sce. Wie­dza na te­mat po­trzeb po­ten­cjal­nych i obec­nych Klien­tów będzie wy­ko­rzy­sty­wa­na w ce­lu roz­wo­ju ja­kości świad­czo­nych usług oraz in­no­wa­cyj­no­ści ofe­ro­wa­nych pro­duk­tów.

Plat­for­ma Bran­d24 to naj­po­pu­lar­niej­sza plat­for­ma na ryn­ku pol­skim do mo­ni­to­ro­wa­nia in­ter­ne­tu, ze szcze­gól­nym uwzględ­nie­niem me­di­ów spo­łecz­no­ścio­wych. Na­rzędzie umo­żli­wia ob­ser­wa­cję za­cho­wań Klien­tów, opi­nii i zwi­ąza­nych z ni­mi tren­dów.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ko­ni­ca Mi­nol­ta Bu­si­ness So­lu­tions

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści