Do­bry ko­lor dla bi­zne­suPoprzedni artykuł 

Co spra­wia, że klient de­cy­du­je się na za­kup? Czy to mo­żli­we, że wy­różnie­nie ko­lo­rem da­ty na fak­tu­rze przy­spie­sza jej opła­ce­nie? A wy­sła­nie li­stu w ko­lo­ro­wej ko­per­cie na­da­je jej cha­rak­ter wia­do­mo­ści prio­ry­te­to­wej? Dzi­ęki zna­le­zie­niu wła­ści­we­go ko­lo­ru klien­ci sil­niej wi­ążą się z mar­ką i są bar­dziej skłon­ni po­świ­ęcać jej swój czas i pie­ni­ądze.

W przy­pad­ku mar­ke­tin­gu w In­ter­ne­cie królu­je ko­lor. Od­po­wied­nia sty­mu­la­cja wi­zu­al­na an­ga­żu­je wi­dza i po­wo­du­je że od­czu­wa on emo­cje na których za­le­ża­ło au­to­ro­wi prze­ka­zu. Ko­lor przy­ci­ąga uwa­gę i sta­no­wi istot­ny ele­ment to­żsa­mo­ści mar­ki.

- Ko­lo­ry nie tyl­ko zdo­bią, sku­pia­ją uwa­gę ale przede wszyst­kim ko­mu­ni­ku­ją. Ka­żdy ko­lor coś ozna­cza, prze­ka­zu­je, wy­wo­łu­je okre­ślo­ne uczu­cia lub sko­ja­rze­nia. Dla sku­tecz­ne­go pro­wa­dze­nia bi­zne­su zna­jo­mo­ść języ­ka ko­lorów jest bar­dzo istot­na. Z te­go po­wo­du tak du­że zna­cze­nie ma osi­ągnie­cie zgod­no­ści z iden­ty­fi­ka­cją wi­zu­al­ną oraz spój­no­ści w trak­cie ca­łe­go pro­ce­su pro­duk­cyj­ne­go. – tłu­ma­czy Adam Bie­niew­ski, Mar­ke­ting Ma­na­ger Sharp Elec­tro­nics CEE.

W cza­sach ro­snącej kon­ku­ren­cji ko­lor mu­si być ide­al­ny. War­to wi­ęc za­in­we­sto­wać w pra­wi­dło­wą re­pro­duk­cję fir­mo­wych ko­lorów. Z po­mo­cą przy­cho­dzi wzor­nik PANTONE. Od lat bra­nża dru­ku dąży do wy­pra­co­wa­nia na­rzędzi, które po­zwo­lą uzy­skać spój­no­ść od­wzo­ro­wa­nia ko­loru przy za­sto­so­wa­niu za­rów­no tech­nik dru­ku jak i elek­tro­nicz­nej wer­sji ma­te­ria­łów.  W przy­pad­ku pra­cy na urządze­niach Sharp ca­ły pro­ces jest nie­zwy­kle pro­sty. Wy­bra­ne urządze­nia dru­kujące zo­sta­ły ofi­cjal­nie uzna­ne przez PANTONE za ska­li­bro­wa­ne pod kątem re­pro­duk­cji ko­lorów z ich pa­le­ty, co ozna­cza, że ​​za­pew­nia­ją klien­tom mo­żli­wie naj­lep­szą re­pre­zen­ta­cję stan­dar­du jed­no­li­te­go ko­loru PANTONE.

Aby re­pro­du­ko­wać PANTONE klien­ci Sharp mo­gą wy­bie­rać za­rów­no wśród sys­te­mów pro­duk­cyj­nych (Po­la­ris Of­fi­ce: MX-6240N / MX-7040N, Po­la­ris Pro: MX-6500N / MX-7500N) jak i mniej­szych urządzeń MFP (Aries II: MX-2640N / MX-3140N / MX-3640N, Vir­go II: MX-4140N / MX-4141N / MX-5140N / MX-5141N). Te ostat­nie są szcze­gól­nie ce­nio­ne przez agen­cje re­kla­mo­we, gra­fi­ków i we­wnętrz­ne dzia­ły mar­ke­tin­gu gdyż o ka­żdej po­rze, we wła­snym biu­rze jest urządze­nie dru­ku­jące, które po­zwo­li wy­dru­ko­wać do­sko­na­łej ja­ko­ści spój­ną wi­zu­al­nie pre­zen­ta­cję czy bro­szu­rę.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Sharp Elec­tro­nics CEE

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści