CEWE i Du­plo – od lat ra­zemPoprzedni artykuł 

Od lewej: Gabriela Swat (Duplo Polska), Roland Cedzich
Od le­wej: Ga­brie­la Swat (Du­plo Pol­ska), Ro­land Ce­dzich

Fir­ma CEWE z Kędzie­rzy­na Ko­źla po raz ko­lej­ny po­sta­wi­ła na fir­mę Du­plo Pol­ska. Te­go­rocz­nym za­ku­pem, ja­kie­go do­ko­na­ła CEWE do swo­jej  in­tro­li­ga­tor­ni by­ła dru­ga już w tej dru­kar­ni bi­gów­ko­-fal­cer­ka mar­ki Fold­ma­ster To­uchli­ne CF-375II i za­ra­zem ko­lej­na ma­szy­na z ofer­ty Du­plo Pol­ska.

In­we­sty­cje w ma­szy­ny do prac wy­ko­ńcze­nio­wych w dru­kar­ni CEWE POLSKA  to w du­żej mie­rze za­ku­py urządzeń ofe­ro­wa­nych przez Du­plo Pol­ska. Współpra­cę roz­po­częto za spra­wą pierw­sze­go za­ku­pio­ne­go roz­wi­ąza­nia od tej fir­my przed la­ty, z które­go dru­kar­nia by­ła bar­dzo za­do­wo­lo­na. Do­szło do ko­lej­nych kon­trak­tów – Du­plo Do­cu­Cut­te­r-615 Pro, który za­stąpił za­ku­pio­ny tu wcze­śniej mo­del – DC-445, na­stęp­nie bi­gów­ko­-fal­cer­ka Fold­ma­ster To­uchli­ne CF-375  oraz mo­duł bro­szu­ru­jący i ob­ci­na­jący DBM-120/T. Ocze­ki­wa­nia fir­my – jak pod­kre­śla Ro­land Ce­dzich, kie­row­nik La­bo­ra­to­rium CEWE POLSKA – spe­łnia­ły bo­wiem nie tyl­ko sa­me ma­szy­ny, ale ta­kże ob­słu­ga i ser­wis fir­my Du­plo Pol­ska. „Mie­li­śmy oka­zję po­zna­wać ją przez la­ta i bar­dzo so­bie ce­ni­my tę współpra­cę. Du­plo Pol­ska to do­bry i spraw­dzo­ny part­ner in­we­sty­cji. Do­ce­nia­my nie tyl­ko ja­ko­ść ob­słu­gi sprze­da­żo­wej, ale ta­kże po­sprze­da­żo­wą wy­mia­nę in­for­ma­cji oraz pro­fe­sjo­nal­ne po­de­jście ser­wisu” – mówi przed­sta­wi­ciel fir­my CEWE.

War­to wspo­mnieć, że za­kup urządzeń Du­plo wi­ązał się z po­zy­tyw­ny­mi re­ko­men­da­cja­mi, ja­kie pły­ną z za­kła­dów kon­cer­nu fo­to­gra­ficz­ne­go CEWE Sti­ftung & Co. KGaA pro­du­ku­jących na urządze­niach Du­plo w wie­lu kra­jach Eu­ro­py (CEWE POLSKA na­le­ży do te­go kon­cer­nu). W Pol­sce fir­ma dzia­ła od 1995 ro­ku, ofe­ru­jąc klien­tom sze­ro­ką ga­mę pro­duk­tów fo­to­gra­ficz­nych oraz po­li­gra­ficz­nych sta­le po­sze­rza­jąc swo­ją ofer­tę o co­raz cie­kaw­sze pro­duk­ty. Na szcze­gól­ną uwa­gę za­słu­gu­je Ce­we­-Fo­tok­si­ążka, pro­dukt wie­lo­krot­nie na­gra­dza­ny przez cza­so­pi­sma bra­nżo­we oraz kon­su­menc­kie. Ce­we­-Fo­tok­si­ążkę mo­żna sa­me­mu za­pro­jek­to­wać w udo­stęp­nia­nym bez­płat­nie pro­gra­mie m. in. na stro­nach www.fo­tok­siaz­ka.pl oraz www.ce­we.pl.

Po­dob­nie rzecz się ma z pro­duk­ta­mi ta­ki­mi jak Ce­we­-Fo­to­ka­len­da­rze czy Ce­we­-Fo­to­kart­ki. Kon­cern wy­wo­łu­je w ci­ągu ro­ku po­nad 3 mi­liar­dy zdjęć. Pro­duk­ty fo­to­gra­ficz­ne tej fir­my mo­żna na­być w 26 kra­jach Eu­ro­py oraz w USA. Dru­kar­nia w Kędzie­rzy­nie­-Ko­źlu jest jed­nym z dzie­si­ęciu eu­ro­pej­skich za­kła­dów kon­cer­nu, gdzie re­ali­zo­wa­na jest pro­duk­cja.  Aby spro­stać ocze­ki­wa­niom klien­tów, fir­ma CEWE nie­ustan­nie in­we­stu­je w no­wo­cze­sny park ma­szy­no­wy.

„Z pew­no­ścią tym, co nas wy­różnia – a na co zwra­ca­ją uwa­gę na­si klien­ci – jest wy­so­ka ja­ko­ść ofe­ro­wa­nych przez nas wy­dru­ków cy­fro­wych. Na­si zle­ce­nio­daw­cy pod­kre­śla­ją przede wszyst­kim fakt, że ofe­ru­je­my na­kła­dy od jed­nej sztu­ki gwa­ran­tu­jąc przy tym ja­ko­ść of­f­se­to­wą wy­dru­ków, wpro­wa­dza­jąc tym sa­mym no­wą ja­ko­ść w dru­ku cy­fro­wym na na­szym ro­dzi­mym ryn­ku. Do­dat­ko­wo, na­sze ogrom­ne mo­żli­wo­ści w za­kre­sie per­so­na­li­za­cji, rów­nież bar­dzo skom­pli­ko­wa­nej – je­śli klient ma ta­kie ży­cze­nie – są ele­men­tem wy­różniającym na­szą fir­mę. Nie­ma­łe zna­cze­nie ma rów­nież pro­fe­sjo­nal­na ob­słu­ga, ja­ką ofe­ru­je­my. Wszyst­ko to wpły­wa na nasz suk­ces i spra­wia, że mo­że­my się roz­wi­jać. Ko­lej­ne in­we­sty­cje są te­go do­wo­dem. Tak by­ło rów­nież w przy­pad­ku ostat­nie­go za­ku­pu z Du­plo Pol­ska” – pod­kre­śla kie­row­nik fir­my CEWE, do­da­jąc jed­no­cze­śnie: „Za­ku­pio­na w 2012 ro­ku w Du­plo Pol­ska na­sza pierw­sza bi­gów­ko­-fal­cer­ka to urządze­nie umo­żli­wia­jące bi­go­wa­nie i skła­da­nie w jed­nym prze­bie­gu. Urządze­nie Fol­dMa­ster To­uchli­ne CF 375 oka­za­ło się wó­wczas naj­lep­szym spo­śród ofe­ro­wa­nych na ryn­ku i spraw­dzi­ło się w co­dzien­nej pra­cy – wy­ko­na­li­śmy na nim już po­nad mi­lion prac. Mo­że­my dzi­ęki nie­mu bi­go­wać i skła­dać pra­ce w jed­nym prze­bie­gu, co przy­spie­sza pro­duk­cję oraz gwa­ran­tu­je jej wy­so­ką ja­ko­ść. Ma­szy­na po­sia­da po­nadto  przy­ja­zny in­ter­fejs i jest pro­sta w ob­słu­dze. Przez trzy la­ta po­zna­li­śmy do­sko­na­le to urządze­nie i wła­śnie dlate­go wy­bór ko­lej­ne­go był dla nas tak pro­sty. Przy naj­now­szym za­ku­pie za­le­ża­ło nam na po­sia­daniu urządze­nia, które sta­no­wi­ło­by z jed­nej stro­ny za­bez­pie­cze­nie, z dru­giej – umo­żli­wi­ło­by re­ali­za­cję wi­ęk­szej ilo­ści prac. War­to pod­kre­ślić rów­nież fakt, że za­ku­pio­ny przez nas mo­del jest urządze­niem udo­sko­na­lo­nym przez pro­du­cen­ta, co świad­czy o tym, że sta­wia on na roz­wój swo­ich roz­wi­ązań, a to dla ka­żde­go użyt­kow­ni­ka bar­dzo wa­żny aspek­t”.

Ro­land Ce­dzich pod­kre­śla rów­nież tech­nicz­ne mo­żli­wo­ści za­ku­pio­nych fal­cer­ko­-bi­gówek: ob­słu­ga wy­so­kich gra­ma­tur, sze­ro­ka ga­ma za­pa­mi­ęty­wa­nia pro­gra­mów, ela­stycz­no­ść wpro­wa­dza­nia zmian, a ta­kże pręd­ko­ść, wy­daj­no­ść oraz atrak­cyj­na ce­na tych urządzeń. „Dzi­ęki ta­kim wła­śnie roz­wi­ąza­niom – mówi – mo­że­my nie­ustan­nie roz­wi­jać się, ob­słu­gu­jąc w co­raz szer­szym za­kre­sie nie tyl­ko klien­tów in­dy­wi­du­al­nych i mniej­sze zle­ce­nia, ale rów­nież klien­tów ko­mer­cyj­nych – du­że agen­cje re­kla­mo­we, fir­my i in­sty­tu­cje, które są bar­dzo za­do­wo­lo­ne z na­szych usług. Już wkrót­ce dla ich po­trzeb uru­cho­mi­my spe­cjal­ny sklep in­ter­ne­to­wy, do­pa­so­wa­ny do ich ocze­ki­wań. Nieu­stan­nie bo­wiem sta­wia­my na wy­so­ką ja­ko­ść i te­mu pod­po­rząd­ko­wu­je­my na­sze in­we­sty­cje – za­rów­no w ma­szy­ny, jak rów­nież w opro­gra­mo­wa­nia, uła­twia­jące współpra­cę z klien­ta­mi”. 

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com
Zdjęcie: Świat Dru­ku

 

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści