Prio­ry­tet: wy­so­ka ja­ko­ść i pro­fe­sjo­nal­ny ser­wis – o roz­wi­ąza­niach Du­plo w dru­kar­ni De­si­gnerPoprzedni artykuł 

De­si­gner ze Sz­cze­ci­na to jed­na z pierw­szych dru­ka­rń in­ter­ne­to­wych w Pol­sce. Jej ofer­ta bu­do­wa­na jest na ci­ągłej ana­li­zie ryn­ku, do które­go po­trzeb do­pa­so­wy­wa­ne są in­we­sty­cje re­ali­zo­wa­ne przez fir­mę. Do ta­kich na­le­ża­ły rów­nież za­ku­py roz­wi­ązań Du­plo. Dru­kar­nia ko­rzy­sta obec­nie z sys­te­mów: Du­plo 5000 oraz Do­cu­cut­ter DC-645. Ten ostat­ni do­star­czy­ła tu fir­ma P&S Con­sul­ting, de­aler fir­my Du­plo Pol­ska, która od­po­wia­da z ko­lei za ser­wis obu ma­szyn.  

Na ja­ko­ść ser­wi­su Du­plo Pol­ska zwra­ca uwa­gę wie­lu klien­tów. De­si­gner rów­nież po­twier­dza te po­zy­tyw­ne opi­nie. „Ser­wis Du­plo Pol­ska ce­nię so­bie przede wszyst­kim za do­bry kon­takt i pro­fe­sjo­nal­ne do­radz­two; często już przez te­le­fon uda­je nam się roz­wi­ązać ja­kiś pro­blem. Do­dat­ko­wo war­to pod­kre­ślić, że na­by­wa­li­śmy uży­wa­ne urządze­nia, które zo­sta­ły do­sko­na­le przy­go­to­wa­ne do pra­cy. Mia­ły wy­ko­na­ny ob­szer­ny prze­gląd, wy­mie­nio­ne zo­sta­ły w nich wszyst­kie zu­ży­te pod­ze­spo­ły, co po­zwo­li­ło nam od ra­zu spraw­nie pra­co­wać, zu­pe­łnie jak na no­wej ma­szy­nie” – mówi Mar­cin Czaj­kow­ski, wła­ści­ciel dru­kar­ni De­si­gner.

Bez­po­śred­ni i pro­fe­sjo­nal­ny ser­wis fir­my Du­plo Pol­ska to – jak pod­kre­śla­ją ko­rzy­sta­jący z nie­go klien­ci – przede wszyst­kim wspar­cie tech­nicz­ne, które po­zwa­la na za­cho­wa­nie ci­ągło­ści bi­zne­su z mi­ni­mal­ną licz­bą prze­sto­jów. „Przer­wy pro­duk­cyj­ne, wy­ni­ka­jące z ewen­tu­al­nych pro­ble­mów z urządze­nia­mi – mówi Ga­brie­la Swat, dy­rek­tor za­rządza­jąca Du­plo Pol­ska – na­ra­ża­ją użyt­kow­ni­ków na nie­po­trzeb­ne kosz­ty z po­wo­du utra­co­nych mo­cy pro­duk­cyj­nych. Do­ty­czy to za­rów­no ma­szyn uży­wa­nych, jak i no­wych. Aby te­mu za­po­biec, od lat ofe­ru­je­my pa­kiet kon­trak­tów ser­wisowych. Po­nie­waż ka­żda dru­kar­nia ma od­mien­ną spe­cy­fi­kę, dla­te­go też są one ela­stycz­ne i do­sto­so­wa­ne do okre­ślo­nych po­trzeb bi­zne­so­wych. Ofe­ru­je­my rów­nież mo­żli­wo­ść wy­ku­pie­nia do­dat­ko­wej, przedłu­żo­nej gwa­ran­cji na urządze­nia Du­plo, z której obec­nie ko­rzy­sta wie­lu na­szych klien­tów, bo gwa­ran­tu­je to im nie tyl­ko przedłu­żo­ną gwa­ran­cję, ale ta­kże do­dat­ko­we kon­ser­wa­cje ma­szyn. Przy­go­to­wu­je­my rów­nież do pra­cy – jak to mia­ło miej­sce w przy­pad­ku dru­kar­ni De­si­gner – ma­szyny uży­wa­ne”. Obec­nie dru­kar­nia kon­ty­nu­uje współpra­cę z Du­plo Pol­ska w tym za­kre­sie.

W ślad za wzra­sta­jącą licz­bą zle­ceń i zle­ce­nio­daw­ców, a ta­kże dzi­ęki mo­żli­wo­ści za­ma­wia­nia usług przez In­ter­net, dru­kar­nia De­si­gner mu­sia­ła po­my­śleć o roz­wo­ju swo­jej in­tro­li­ga­tor­ni. Po­nie­waż re­ali­zo­wa­ła jed­no­cze­śnie wie­le in­we­sty­cji (m.in. w ma­szy­ny cy­fro­we i do sztan­co­wa­nia) po­sta­wi­ła na sprzęt uży­wa­ny. Mu­siał być to jed­nak sprzęt do­brej i zna­nej fir­my, po­sia­da­jącej nie­na­gan­ny ser­wis. Wy­bór pa­dł na Du­plo.

Za­rów­no sys­tem 5000 jak rów­nież Do­cu­cut­ter DC-645 po­ja­wi­ły się tu w ubie­głym ro­ku. „Je­ste­śmy za­do­wo­le­ni z obu urządzeń – mówi Mar­cin Czaj­kow­ski. – Pierw­sze z nich na­by­łem przede wszyst­kim w ce­lu zwi­ęk­sze­nia mo­żli­wo­ści zbie­ra­nia kar­tek – obec­nie 30 sta­cji, ja­kie skła­da­ją się na to roz­wi­ąza­nie, otwie­ra przed na­mi znacz­ne mo­żli­wo­ści w tym za­kre­sie. Po­nad­to ce­nię so­bie au­to­ma­tycz­ne usta­wia­nie się urządze­nia do za­da­nej pra­cy. To zde­cy­do­wa­ne uła­twie­nie, szcze­gól­nie przy ma­łych na­kła­da­ch”.

Wła­ści­ciel dru­kar­ni De­si­gner pod­kre­śla rów­nież za­do­wo­le­nie z ob­słu­gi za­rów­no przez fir­mę P&S Con­sul­ting, jak Du­plo Pol­ska. „Pan Mar­cin Prie­di­tis z fir­my P&S Con­sul­ting za­wsze bar­dzo rze­tel­nie pod­cho­dzi do klien­ta, co bar­dzo so­bie ce­nię. Sam sprzęt spi­su­je się obec­nie bar­dzo do­brze – zwi­ęk­szył na­sze mo­ce pro­duk­cyj­ne, a ta­kże ja­ko­ść – co świad­czy rów­nież po­zy­tyw­nie o ser­wi­sie Du­plo Pol­ska. Je­ste­śmy wi­ęc za­do­wo­le­ni z tych in­we­sty­cji”.

Po­cząt­ki dzia­łal­no­ści dru­kar­ni De­si­gner si­ęga­ją ro­ku 1995, kie­dy to fir­ma po­sta­wi­ła na kom­plek­so­wą ob­słu­gę klien­tów. Do te­go za­mia­ru do­pa­so­wy­wa­ła przez ko­lej­ne la­ta swo­je in­we­sty­cje w lep­sze tech­no­lo­gie i sprzęt, co za­owo­co­wa­ło z ko­lei zwi­ęk­sze­niem się jej ofer­ty, polep­szeniem ja­ko­ści, skróce­niem ter­mi­nów i ob­ni­że­niem cen usług, ja­kie mo­że obec­nie ofe­ro­wać klien­tom. De­si­gner po­sta­wił rów­nież na ob­słu­gę zle­ce­nio­daw­ców on­li­ne, w czym był – jak po­da­je – pio­nie­rem na ro­dzi­mym ryn­ku po­li­gra­ficz­nym. Wy­so­ce za­awan­so­wa­ny sys­tem wy­cen on­li­ne, ja­ki po­sia­da obec­nie fir­ma po­zwa­la za­osz­czędzić czas i wy­cenić bar­dzo szyb­ko za­rów­no stan­dar­do­we jak i niestan­dar­do­we pro­duk­ty o różnych for­ma­tach bez ogra­ni­cze­nia do sza­blo­no­wej ofer­ty, a ta­kże w zróżni­co­wa­nych kom­bi­na­cjach ilo­ścio­wo­-for­ma­to­wych w jed­nym za­mówie­niu. Co wa­żne – bez względu na to czy za­mówie­nie zło­żo­no w biu­rze dru­kar­ni czy przez ser­wis on­li­ne – klien­ci fir­my De­si­gner w ka­żdej chwi­li ma­ją do­stęp do in­for­ma­cji na te­mat po­stępu nad nim; mo­gą rów­nież wzna­wiać swo­je zle­ce­nia i do­ko­ny­wać w nich zmian. Oce­nia­ją wi­ęc oni po­zy­tyw­nie wy­so­ką ja­ko­ść ob­słu­gi i pro­duk­tów, ja­kie wy­ko­nu­je ten za­kład po­li­gra­ficz­ny – opi­nie znaj­du­ją się na stro­nie in­ter­ne­to­wej fir­my – i mi­ędzy in­ny­mi dzi­ęki te­mu po­wi­ęk­sza się nie­ustan­nie ich gro­no, a za­kład mo­że się roz­wi­jać.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści