Polskiej produkcji materiały Ikonos cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem podczas targów RemaDays. Oprócz „standardowych” nośników, Ikonos mocno zaakcentował tekstylia i płyty.
Targi RemaDays, odbywającą się po raz pierwszy w podwarszawskim Nadarzynie przyciągnęły wszystkich liczących się w kraju dostawców mediów i maszyn wielkoformatowych. Nie mogło zabraknąć, jedynej polskie fabryki tego rodzaju materiałów - IKONOS.
Tekstylia
Mocno zaakcentowaliśmy naszą nową serię tekstyliów do druku wielkoformatowego. Podyktowane to jest zmianami na rynku, regulacjami oraz potrzebami klientów. Mówi Paweł Stania z Ikonos
Do tej pory tekstylia w druku wielkoformatowym były obecne ale nie doceniane przez drukarnie i klientów końcowych. A dają one przecież niesamowite możliwości aranżacji wnętrz, w pełni ekologiczne i trwałe wydruki. Mogą to być aplikacje ścienne, podświetlane backlity, kurtyny, ekrany. Odnajdują się także już w aranżacjach mega-formatowych i outdoorowych. Nie tylko jako flagi. Branża tekstylna i dekoratorska wykorzysta je do indywidulanych wydruków celem produkcji odzieży, poduszek.
Jesteśmy postrzegani jako solidny, europejski producent i polski dystrybutor materiałów z najwyższej półki. Jednocześnie nasi klienci zwracają uwagę na atrakcyjność cenową naszych produktów. Podczas „Remy” zaprezentowaliśmy nową linię produktów tekstylnych. Jest to efekt coraz większego udziału nośników dzianych i tkanych w produkcji grafik wielkoformatowych. Informuje Paweł Stania z Ikonos.
Tekstylia, o których mowa to kolejny krok w kierunku eksploracji nowych branż. Ikonos także mocno rozwija się terytorialnie. Aktualnie polskie produkty dystrybuowane do 36 krajów. Także poza kontynentem europejskim.
Płyty
Mocna zaakcentowaliśmy także płyty. Zdajemy sobie sprawę, że nie jesteśmy potentatem w tym zakresie ale mocno się rozwijamy poprzez stopniowe zwiększanie dostępnych nośników i przede wszystkim gwarantując bezpłatną usługę cięcia na formatki na najlepszym do tego urządzeniu w Polsce. Informuje Paweł Stania z Ikonos.
Materiały z własnej fabryki
Podczas targów reklamy RemaDays, polskiej produkcji folie imitujące szkło mrożone zdobyły nagrodę „The Prize of Innovations”.
Jesteśmy dumni, że produkowane w naszej polskiej fabryce folie dekoracyjne typu „frosted” zostały docenione przez jury konkursowe. Nagroda ta potwierdza innowacyjne i proekologiczne wartości naszych materiałów. Mówi Paweł Stania z działu marketingu firmy.
Oprócz tekstyliów i płyt zaprezentowaliśmy różnego rodzaju nowości do druku wielkoformatowego. Rozwijamy linie folii samoprzylepnych, materiałów powlekanych, papierów i wielu innych. Nasze materiały są odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku. Słuchamy opinii użytkowników naszych materiałów i regularnie wprowadzamy nowe produkty, ich warianty i ulepszenia. Kontynuuje przedstawiciel polskiego producenta.
Ikonos Profiflex MTP WB 130+ to samoprzylepny papier z powłoką znaną z chwalonego papieru plakatowego Postart Whiteback. Jego gramatura wynosi 130 gram/m2. Materiał ten sprawdzi się w produkcji etykiet, tapet, plakatów, ogłoszeń, itd. Przeznaczony jest do zadruku dowolnym atramentem solwentowego, lateksowego i UV. W najbliższym okresie Ikonos planuje uzupełnić portfolio o samoprzylepne papiery billboardowe i plakatowe w innych gramaturach i wariantach.
Ikonos Profiflex MRT FX 150+ to kolejna nowość Ikonosa. Jest to gruba, 150-mikronowa, biała folia monomerowa. Jej cechą charakterystyczną jest specjalny klej w technologii HiTack. Umożliwia on „przyklejanie się” do trudnych powierzchni jak ściany i plastiki. Dodatkowo jest to klej usuwalny, czyli można grafikę w dowolnym momencie usunąć bez śladów. MRT FX 150+ to folia do zadruku atramentami eko, mild, solwentowymi jak i lateksowymi oraz UV. Jej powłoka jest biała, matowa i zdolna podobnie jak pozostałe folie Ikonosa do szybkiego i nasyconego druku.