Opa­ko­wa­nie ja­ko war­to­ść do­da­naPoprzedni artykuł 

Ni­ko­go nie dzi­wi fakt, że aby obec­nie przy­ci­ągnąć uwa­gę klien­ta, trze­ba wy­ka­zać się nie la­da kre­atyw­no­ścią. Ten trend, do­ty­czący nie tyl­ko skle­pów in­ter­ne­to­wych, ale ta­kże sta­cjo­nar­nych, obej­mu­je ca­ły pro­ces za­ku­po­wy. Czy ko­lo­ro­we, ozdob­ne opa­ko­wa­nie mo­że po­móc utrzy­mać za­an­ga­żo­wa­nie klien­ta na­wet po za­ko­ńcze­niu trans­ak­cji?

Opa­ko­wa­nie spe­łnia funk­cję ochron­ną przed ewen­tu­al­ny­mi uszko­dze­nia­mi me­cha­nicz­ny­mi, a ta­kże uspraw­nia ma­ga­zy­no­wa­nie oraz prze­no­sze­nie to­wa­rów. Istot­na jest rów­nież funk­cja mar­ke­tin­go­wa: pod­kre­śle­nie war­to­ści pro­duk­tu po­przez wska­za­nie je­go be­ne­fi­tów lub kre­ację gra­ficz­ną. Na py­ta­nie, w ja­ki spo­sób wy­eks­po­no­wać to­war, aby zy­skał on za­in­te­re­so­wa­nie klien­ta, od­po­wia­da­ją eks­per­ci z fir­my RAJAPACK, dys­try­bu­to­ra ma­te­ria­łów opa­ko­wa­nio­wych.

Wy­jąt­ko­wa za­war­to­ść

So­lid­ne kar­to­no­we pu­de­łko z es­te­tycz­nie na­dru­ko­wa­nym lo­go fir­my. Wew­nątrz na mi­ęk­kiej, pa­pie­ro­wej, ko­lo­ro­wej wy­ści­ółce spo­czy­wa pro­dukt. Sam spo­sób za­pa­ko­wa­nia na­da­je mu war­to­ścio­wą ran­gę, przy­wo­dzi na my­śl cen­ny upo­mi­nek. – Klient kszta­łtu­je opi­nię o da­nej fir­mie, nie­ustan­nie po­rów­nu­jąc ją z jej kon­ku­ren­ta­mi. Dla­te­go tak wa­żne są wszel­kie dzia­ła­nia ma­jące na ce­lu wy­różnie­nie ofer­ty. Za­an­ga­żo­wa­nie kon­su­men­ta na­le­ży bu­do­wać od chwi­li za­ku­pu, po mo­ment otwar­cia pa­kun­ku. Opa­ko­wa­nia sa­me w so­bie świad­czą o tym, że to, co skry­wa­ją, jest czy­mś cen­nym, wy­jąt­ko­wym. Wra­że­nie kon­su­men­ta jest bar­dzo istot­ne, sta­no­wi war­to­ść sa­mą w so­bie – mówi Ja­ro­sław Ka­mi­ński, Dy­rek­tor Za­rządza­jący RAJAPACK.

Atrak­cyj­nie i nie­stan­dar­do­wo

Obec­ny trend na kre­atyw­ną eks­po­zy­cję pro­duk­tów spra­wia, że przed­si­ębior­stwa są co­raz bar­dziej po­my­sło­we w pa­ko­wa­niu swo­ich to­wa­rów. Z po­mo­cą przy­cho­dzą im różne, de­ko­ra­cyj­ne ma­te­ria­ły, ta­kie jak wy­so­kiej ja­ko­ści, ko­lo­ro­we pa­pie­ry, me­ta­li­zo­wa­ne lub ce­lo­fa­no­we fo­lie, wo­recz­ki z or­gan­zy czy ozdob­ne pa­pie­ro­we wy­ści­ółki. Ar­ty­ku­ły, które są za­zwy­czaj uży­wa­ne do de­ko­ra­cji pre­zen­tów, wy­ko­rzy­stu­je się do pa­ko­wa­nia pro­duk­tów. Prze­kła­da się to na po­zy­tyw­ne wra­że­nia klien­ta, który ku­pu­jąc w da­nym skle­pie ma po­czu­cie, że spra­wia sam so­bie pre­zent. Sz­cze­gól­nie war­to za­dbać o to, aby eks­klu­zyw­ne to­wa­ry wy­różnia­ły się od ich ta­ńszych od­po­wied­ni­ków. – Zróżni­co­wa­na ko­lo­ry­sty­ka i cie­ka­we wzor­nic­two po­zwa­la­ją in­te­re­su­jąco za­pre­zen­to­wać ka­żdy to­war. Oz­dob­ne opa­ko­wa­nia RAJAPACK za­pew­nia­ją es­te­tycz­ną opra­wę dla eks­klu­zyw­nych wy­ro­bów, upo­min­ków oko­licz­no­ścio­wych i wszel­kie­go ro­dza­ju pre­zen­tów. Dzi­ęki nim mar­ka zy­sku­je no­wy ka­nał ko­mu­ni­ka­cyj­ny, po­ka­zu­jący jej tro­skę za­rów­no o pro­dukt, jak i o klien­ta. – do­da­je Ja­ro­sław Ka­mi­ński, Dy­rek­tor Za­rządza­jący RAJAPACK.

Ko­lek­cję ozdob­nych ma­te­ria­łów opa­ko­wa­nio­wych RAJAPACK mo­żna za­le­źć w naj­now­szym ka­ta­lo­gu Pro­fe­sjo­nal­ne opa­ko­wa­nia, to pro­ste i szyb­kie! na stro­nie 192.

http://ka­ta­log.ra­ja­pack.pl/PLG/in­dex.html

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my RAJAPACK

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści