Wi­ze­run­ko­wa si­ła opa­ko­wa­niaPoprzedni artykuł 

Za spra­wą in­tu­icyj­nych wy­szu­ki­wa­rek, por­ta­li re­cen­zyj­nych i po­rów­ny­wa­rek cen klient w kil­ka se­kund do­cie­ra do ofer­ty spe­łnia­jącej je­go ocze­ki­wa­nia. Tym sa­mym ma po­czu­cie wy­so­kiej ja­ko­ści. Nic dziw­ne­go, że kla­sa pro­duk­tu oraz ce­na ma­ją co­raz mniej­szy wpływ na bu­do­wa­nie do­świad­cze­nia za­ku­po­we­go. Co li­czy się dla klien­ta?

Obec­nie de­cy­du­jącą ro­lę w bu­do­wa­niu do­świad­cze­nia klien­ta od­gry­wa­ją de­ta­le – za­rów­no te wy­różnia­jące mar­kę skle­pu, jak i te wpły­wa­jące na kom­fort za­ku­pów. Tam, gdzie ja­ko­ść oraz ce­na są po­dob­ne, zna­czącą ro­lę od­gry­wa­ją in­ne czyn­ni­ki.

Lo­jal­no­ść klien­ta to su­ma do­świad­czeń

- Klient ma na wy­ci­ągni­ęcie ręki do­stęp do In­ter­ne­tu, z które­go wy­bie­ra por­ta­le, fan­pa­ge oraz skle­py będące źródłem po­zy­tyw­nych bo­dźców. Nie będzie prze­sa­dą twier­dze­nie, że klient jest w sta­nie do­pła­cić do za­ku­pu po to, aby do­ko­nać go w skle­pie, który da­rzy sym­pa­tią. Aby ją zy­skać, war­to umoc­nić bi­znes w naj­częściej oce­nia­nych ob­sza­rach, czy­li or­ga­ni­za­cji sprze­da­ży, kon­tak­tu z ob­słu­gą oraz lo­gi­sty­ki wy­sy­łek. W RAJAPACK do klien­tów do­cie­ra­my kil­ko­ma ka­na­ła­mi: za po­śred­nic­twem skle­pu on­li­ne, te­le­fo­nicz­nie, ma­ilo­wo, przez li­ve chat z do­rad­cą ds. opa­ko­wań lub oso­bi­ście na spo­tka­niu z przed­sta­wi­cie­lem han­dlo­wym. Sy­ner­gia ka­na­łów w po­łącze­niu z ofer­tą sta­le ma­ga­zy­no­wa­nych 2 200 pro­duk­tów i gwa­ran­cją do­sta­wy w 24/48h za­pew­nia ob­słu­gę na naj­wy­ższym po­zio­mie – wy­ja­śnia Ja­ro­sław Ka­mi­ński, Dy­rek­tor Za­rządza­jący RAJAPACK Sp. z o.o. i do­da­je – Lo­jal­no­ść klien­ta wo­bec skle­pu lub mar­ki bu­do­wa­na jest na su­mie do­świad­czeń ze­bra­nych pod­czas ca­łe­go pro­ce­su za­ku­po­we­go – po­cząw­szy od oce­ny w ser­wi­sie re­cen­zenc­kim, a sko­ńczyw­szy na szyb­kiej do­sta­wie.

Prze­sy­łka z cha­rak­te­rem

Re­gu­lar­ne i atrak­cyj­ne pro­mo­cje, bo­ga­ta ofer­ta pro­duk­tów, wi­ze­ru­nek fir­my w me­diach spo­łecz­no­ścio­wych – ist­nie­je wie­le na­rzędzi, które bra­nża e-com­mer­ce mo­że za­sto­so­wać z ko­rzy­ścią dla dłu­go­tr­wa­łych re­la­cji z klien­tem. Atrak­cyj­ne opa­ko­wa­nie oraz sper­so­na­li­zo­wa­ne ozna­ko­wa­nie prze­sy­łki jest nie­dro­gim spo­so­bem na stwo­rze­nie do­bre­go wra­że­nia od mo­men­tu od­bio­ru pacz­ki przez osta­tecz­ne­go klien­ta.  Usłu­ga RAJAPRINT, ofe­ro­wa­na przez fir­mę RAJAPACK i do­stęp­na na stro­nie www.ra­ja­pack.pl, po­zwa­la stwo­rzyć kom­plet­ny pro­jekt ta­śmy pa­ko­wej spój­nej z iden­ty­fi­ka­cją wi­zu­al­ną mar­ki. Ko­rzy­sta­jąc z przej­rzy­ste­go me­nu, klient mo­że ca­łko­wi­cie sa­mo­dziel­nie do­pa­so­wać ka­żdy ele­ment ta­śmy – roz­miar, ko­lor i przede wszyst­kim spo­sób wi­zu­ali­za­cji fir­mo­wych ha­seł, na­dru­ków oraz lo­go­ty­pów. W ten spo­sób użyt­kow­ni­cy mo­gą ta­kże zapro­jektować ta­śmy oko­licz­no­ścio­we lub de­dy­ko­wa­ne klien­tom. Go­to­wy wzór mo­żna na­stęp­nie za­pi­sać. Kom­pa­ty­bil­ne ze skle­pem www.ra­ja­pack.pl na­rzędzie RAJAPRINT umo­żli­wia płyn­ne prze­jście od eta­pu pro­jektowania do pro­ce­su skła­da­nia za­mówie­nia. Sze­ro­ki wy­bór asor­ty­men­tu, mo­żli­wo­ść łącze­nia różnych roz­wi­ązań oraz usłu­ga per­so­na­li­za­cji umo­żli­wiają fir­mom bez­piecz­ne i jed­no­cze­śnie atrak­cyj­ne dla klien­ta opa­ko­wa­nie pro­duk­tów.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my RAJAPACK

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści