Za sprawą intuicyjnych wyszukiwarek, portali recenzyjnych i porównywarek cen klient w kilka sekund dociera do oferty spełniającej jego oczekiwania. Tym samym ma poczucie wysokiej jakości. Nic dziwnego, że klasa produktu oraz cena mają coraz mniejszy wpływ na budowanie doświadczenia zakupowego. Co liczy się dla klienta?
Obecnie decydującą rolę w budowaniu doświadczenia klienta odgrywają detale – zarówno te wyróżniające markę sklepu, jak i te wpływające na komfort zakupów. Tam, gdzie jakość oraz cena są podobne, znaczącą rolę odgrywają inne czynniki.
Lojalność klienta to suma doświadczeń
- Klient ma na wyciągnięcie ręki dostęp do Internetu, z którego wybiera portale, fanpage oraz sklepy będące źródłem pozytywnych bodźców. Nie będzie przesadą twierdzenie, że klient jest w stanie dopłacić do zakupu po to, aby dokonać go w sklepie, który darzy sympatią. Aby ją zyskać, warto umocnić biznes w najczęściej ocenianych obszarach, czyli organizacji sprzedaży, kontaktu z obsługą oraz logistyki wysyłek. W RAJAPACK do klientów docieramy kilkoma kanałami: za pośrednictwem sklepu online, telefonicznie, mailowo, przez live chat z doradcą ds. opakowań lub osobiście na spotkaniu z przedstawicielem handlowym. Synergia kanałów w połączeniu z ofertą stale magazynowanych 2 200 produktów i gwarancją dostawy w 24/48h zapewnia obsługę na najwyższym poziomie – wyjaśnia Jarosław Kamiński, Dyrektor Zarządzający RAJAPACK Sp. z o.o. i dodaje – Lojalność klienta wobec sklepu lub marki budowana jest na sumie doświadczeń zebranych podczas całego procesu zakupowego – począwszy od oceny w serwisie recenzenckim, a skończywszy na szybkiej dostawie.
Przesyłka z charakterem
Na podstawie informacji firmy RAJAPACK