Na­klej­ki z lo­go fir­my przy­dat­nym na­rzędziem w bu­do­wa­niu mar­kiPoprzedni artykuł 

Naklejki z logo
Na­klej­ki z lo­go

Bu­do­wa­nie mar­ki po­le­ga na zbu­do­wa­niu sil­nej wi­ęzi przed­si­ębior­stwa z kon­su­men­ta­mi. Mu­sisz wy­two­rzyć emo­cjo­nal­ne przy­wi­ąza­nie, które “wy­wy­ższy” Two­ją mar­kę po­nad in­ne pro­duk­ty. Za­nim jed­nak emo­cje we­zmą górę w wy­bo­rach za­ku­po­wych, kon­su­ment mu­si po­znać sa­mą mar­kę, do­wie­dzieć się o jej ist­nie­niu.

W tym ce­lu mu­sisz po­sta­wić na je­go dro­dze jak naj­wi­ęcej sym­bo­li swo­jej mar­ki. Naj­bar­dziej po­pu­lar­nym i naj­sil­niej­szym sym­bo­lem mar­ki jest lo­go. Dzia­ła­nia z uwzględ­nie­niem spój­nej iden­ty­fi­ka­cji wi­zu­al­nej są gwa­ran­cją roz­po­zna­wal­no­ści mar­ki. Lo­go po­win­no po­ja­wiać się jak naj­częściej. Im częściej kon­su­ment ze­tknie się z tym sym­bo­lem, tym szyb­ciej i tr­wa­lej je za­pa­mi­ęta. Jed­nym z naj­bar­dziej efek­tyw­nych na­rzędzi do osi­ągni­ęcia te­go ce­lu są na­kle­jek z lo­giem fir­my.

Na­klej­ki z lo­go po­zwa­la­ją na ła­twą i szyb­ką apli­ka­cję lo­go na rów­nych po­wierzch­niach. Mo­gą być wy­ko­rzy­sty­wa­ne do ozna­cza­nia ko­re­spon­den­cji, do­ku­men­tów, pa­czek oraz in­nych ele­men­tów opusz­cza­jących fir­mę.

Za­sto­so­wa­nie na­kle­jek z lo­go, nie ko­ńczy się je­dy­nie na wy­ko­rzy­sty­wa­niu go w ozna­cza­niu po­wierzch­ni pa­pie­ro­wych. Wie­le przed­si­ębiorstw za­ma­wia per­so­na­li­zo­wa­ne se­gre­ga­to­ry, kub­ki, fi­li­żan­ki i in­ne ga­dże­ty fir­mo­we. Wszyst­kie te przedmio­ty za­wie­ra­ją lo­go i ma­ją za za­da­nie bu­do­wa­nie  i pod­kre­śla­nie spój­ne­go wi­ze­run­ku. Do­sko­na­le spraw­dza­ją się w tej ro­li, nie­ste­ty są kosz­tow­ne. Ten ma­ły, cho­dź zna­czący fakt nie mu­si być prze­szko­dą do sku­tecz­nych dzia­łań z te­go za­kre­su. Je­że­li po­sia­dasz na­klej­ki z lo­go mo­żesz wy­ko­rzy­stać je do sper­so­na­li­zo­wa­nia ga­dże­tów sa­mo­dziel­nie. Kosz­ty zna­cząco się zmniej­szą, a na­klej­ki mo­żesz wy­ko­rzy­stać jesz­cze do in­nych dzia­łań bran­din­go­wych.

In­nym sku­tecz­nym dzia­ła­niem wy­ko­rzy­stu­jącym na­klej­ki z lo­go, jest “miej­ska” pro­mo­cja. Na­klej­ki są jed­nym z pod­sta­wo­wych na­rzędzi mar­ke­tin­gu par­ty­zanc­kie­go (link do blo­ga). Są ta­kże chęt­nie wy­ko­rzy­sty­wa­ne do gra­ty­fi­ka­cji kon­su­men­tów. Mo­żna je zna­le­źć w pacz­kach, otrzy­mać do za­mówie­nia lub wy­grać w kon­kur­sie. Są szcze­gól­nie po­pu­lar­ne w przy­pad­ku firm spor­to­wych (np. Vans, Ni­ke), mu­zycz­nych (np. Pro­sto) oraz dzia­ła­jące w śro­do­wi­sku in­ter­ne­to­wym (blo­ge­rzy, skle­py).

Za­nim za­mówisz na­klej­ki fir­mo­we z lo­go, za­sta­nów się do ja­kich dzia­łań chcesz je wy­ko­rzy­stać. In­te­re­su­je cię “wie­lo­funk­cyj­no­ść”? Po­staw na na­klej­ki fo­lio­we la­mi­no­wa­ne. Wy­ko­rzy­sty­wa­ne w ich pro­duk­cji ma­te­ria­ły spra­wia­ją, że na­klej­ki są od­por­ne na ne­ga­tyw­ne dzia­ła­nie wa­run­ków at­mos­fe­rycz­nych (sło­ńce, deszcz, zmia­ny tem­pe­ra­tur) oraz uszko­dze­nia me­cha­nicz­ne. Dzi­ęki cze­mu są do­sko­na­łe do za­rów­no dzia­łań “biu­ro­wy­ch”, jak i pro­mo­cyj­nych ak­cji miej­skich.

Pro­fe­sjo­nal­nie wy­ko­na­ne na­klej­ki z lo­go za­mówisz w Dru­kar­ni Bo­oklet.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści