Budowanie marki polega na zbudowaniu silnej więzi przedsiębiorstwa z konsumentami. Musisz wytworzyć emocjonalne przywiązanie, które “wywyższy” Twoją markę ponad inne produkty. Zanim jednak emocje wezmą górę w wyborach zakupowych, konsument musi poznać samą markę, dowiedzieć się o jej istnieniu.
W tym celu musisz postawić na jego drodze jak najwięcej symboli swojej marki. Najbardziej popularnym i najsilniejszym symbolem marki jest logo. Działania z uwzględnieniem spójnej identyfikacji wizualnej są gwarancją rozpoznawalności marki. Logo powinno pojawiać się jak najczęściej. Im częściej konsument zetknie się z tym symbolem, tym szybciej i trwalej je zapamięta. Jednym z najbardziej efektywnych narzędzi do osiągnięcia tego celu są naklejek z logiem firmy.
Naklejki z logo pozwalają na łatwą i szybką aplikację logo na równych powierzchniach. Mogą być wykorzystywane do oznaczania korespondencji, dokumentów, paczek oraz innych elementów opuszczających firmę.
Zastosowanie naklejek z logo, nie kończy się jedynie na wykorzystywaniu go w oznaczaniu powierzchni papierowych. Wiele przedsiębiorstw zamawia personalizowane segregatory, kubki, filiżanki i inne gadżety firmowe. Wszystkie te przedmioty zawierają logo i mają za zadanie budowanie i podkreślanie spójnego wizerunku. Doskonale sprawdzają się w tej roli, niestety są kosztowne. Ten mały, chodź znaczący fakt nie musi być przeszkodą do skutecznych działań z tego zakresu. Jeżeli posiadasz naklejki z logo możesz wykorzystać je do spersonalizowania gadżetów samodzielnie. Koszty znacząco się zmniejszą, a naklejki możesz wykorzystać jeszcze do innych działań brandingowych.
Innym skutecznym działaniem wykorzystującym naklejki z logo, jest “miejska” promocja. Naklejki są jednym z podstawowych narzędzi marketingu partyzanckiego (link do bloga). Są także chętnie wykorzystywane do gratyfikacji konsumentów. Można je znaleźć w paczkach, otrzymać do zamówienia lub wygrać w konkursie. Są szczególnie popularne w przypadku firm sportowych (np. Vans, Nike), muzycznych (np. Prosto) oraz działające w środowisku internetowym (blogerzy, sklepy).
Zanim zamówisz naklejki firmowe z logo, zastanów się do jakich działań chcesz je wykorzystać. Interesuje cię “wielofunkcyjność”? Postaw na naklejki foliowe laminowane. Wykorzystywane w ich produkcji materiały sprawiają, że naklejki są odporne na negatywne działanie warunków atmosferycznych (słońce, deszcz, zmiany temperatur) oraz uszkodzenia mechaniczne. Dzięki czemu są doskonałe do zarówno działań “biurowych”, jak i promocyjnych akcji miejskich.
Profesjonalnie wykonane naklejki z logo zamówisz w Drukarni Booklet.