Kreowanie kampanii reklamowychPoprzedni artykuł 

Kreacja – Design – Grafika – Realizacja 

1. Cel kursu: zdobycie umiejętności zaprojektowania i przeprowadzenia profesjonalnej, efektywnej kampanii reklamowej dla firmy własnej lub klienta. 

2. Kurs jest skierowany do: 
- przedstawicieli firm reklamowych, fotograficznych, fundacji 
- osób prowadzących galerie artystyczne 
- specjalistów marketingu w małych i średnich firmach 
- kandydatów przygotowujących się do pracy w działach promocji i marketingu. 

3. Zakres szkolenia: 
- trening kreatywności reklamowej 
- praca accounta, copywritera, art directora, grafika 
- clipy i spoty reklamowe, castingi 
- reklama internetowa i grafika komputerowa 
- marketing firmy reklamowej 
- tworzenie kampanii reklamowej (brief kreatywny, koncepcja kampanii, komunikaty, image firmy, produktu, idei, przygotowanie materiałów w programach graficznych 2D, nadzór kreatywny nad przebiegiem kampanii reklamowej) 
- realizacja kampanii i ocena efektywności. 

4. Kurs obejmuje 290 godz. (zajęcia wyłącznie praktyczne), w tym 112 godz. ćwiczeń komputerowych. 

5. Termin: październik 2016 r. – lipiec 2017 r. (zajęcia weekendowe, co dwa tygodnie). 

6. Certyfikat ukończenia kursu oznaczony hologramem "Publishing School" oraz logotypem Apple. 

7. Kurs prowadzi szkoła grafiki komputerowej "Publishing School" w Krakowie.

8. Koszt: wpisowe 390 zł + czesne 10 transz po 390 zł, łącznie 4.290 zł

http://publishingschool.pl/wydzialy/kampanie-reklamowe

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności