Kreacja – Design – Grafika – Realizacja
1. Cel kursu: zdobycie umiejętności zaprojektowania i przeprowadzenia profesjonalnej, efektywnej kampanii reklamowej dla firmy własnej lub klienta.
2. Kurs jest skierowany do:
- przedstawicieli firm reklamowych, fotograficznych, fundacji
- osób prowadzących galerie artystyczne
- specjalistów marketingu w małych i średnich firmach
- kandydatów przygotowujących się do pracy w działach promocji i marketingu.
3. Zakres szkolenia:
- trening kreatywności reklamowej
- praca accounta, copywritera, art directora, grafika
- clipy i spoty reklamowe, castingi
- reklama internetowa i grafika komputerowa
- marketing firmy reklamowej
- tworzenie kampanii reklamowej (brief kreatywny, koncepcja kampanii, komunikaty, image firmy, produktu, idei, przygotowanie materiałów w programach graficznych 2D, nadzór kreatywny nad przebiegiem kampanii reklamowej)
- realizacja kampanii i ocena efektywności.
4. Kurs obejmuje 290 godz. (zajęcia wyłącznie praktyczne), w tym 112 godz. ćwiczeń komputerowych.
5. Termin: październik 2016 r. – lipiec 2017 r. (zajęcia weekendowe, co dwa tygodnie).
6. Certyfikat ukończenia kursu oznaczony hologramem "Publishing School" oraz logotypem Apple.
7. Kurs prowadzi szkoła grafiki komputerowej "Publishing School" w Krakowie.
8. Koszt: wpisowe 390 zł + czesne 10 transz po 390 zł, łącznie 4.290 zł
http://publishingschool.pl/wydzialy/kampanie-reklamowe