Kol­bus pod­su­mo­wu­je uda­ne tar­gi dru­pa 2016: naj­lep­sza edy­cja od latPoprzedni artykuł 

Na stoisku byli obecni zarówno przedstawiciele firmy Kolbus, jak też jej dystrybutorzy z wielu krajów
Na sto­isku by­li obec­ni za­rów­no przed­sta­wi­cie­le fir­my Kol­bus, jak też jej dys­try­bu­to­rzy z wie­lu kra­jów

Fir­ma Kol­bus z suk­ce­sem za­ko­ńczy­ła od­by­wa­jące się nie­daw­no tar­gi dru­pa 2016. Wszyst­kie pre­zen­to­wa­ne na jej sto­isku ma­szy­ny zna­la­zły na­byw­ców, z efek­tów wy­sta­wy za­do­wo­le­ni są ta­kże przed­sta­wi­cie­le fir­my In­tro­zap – wy­łącz­ne­go dys­try­bu­to­ra roz­wi­ązań Kol­bus w na­szym kra­ju.

„Pod­czas spo­tka­nia pod­su­mo­wu­jące­go tar­gi uzy­ska­li­śmy od na­sze­go kie­row­nic­twa in­for­ma­cję, że by­ła to naj­lep­sza dru­pa od kil­ku edy­cji i to po­mi­mo fak­tu, że tym ra­zem wy­sta­wa tr­wa­ła o czte­ry dni krócej – mówi Jo­lan­ta Sza­fra­nek z dzia­łu mar­ke­tin­gu fir­my In­tro­zap. – Pod­pi­sa­no na niej wie­lo­mi­lio­no­we kon­trak­ty z dru­kar­nia­mi ze wszyst­kich za­kąt­ków glo­bu, rów­nież tych bar­dzo eg­zo­tycz­nych. Ja­ko pol­skie przed­sta­wi­ciel­stwo mar­ki Kol­bus ta­kże ma­my du­żo po­wo­dów do za­do­wo­le­nia. Odwie­dzi­ło nas wie­lu klu­czo­wych klien­tów, wszy­scy z nich wy­ra­ża­li du­że za­in­te­re­so­wa­nie no­wy­mi roz­wi­ąza­nia­mi, w tym pre­zen­to­wa­ny­mi na sto­isku. Sfi­na­li­zo­wa­li­śmy jesz­cze pod­czas tar­gów kil­ka kon­trak­tów, roz­po­częte zo­sta­ły ta­kże kon­kret­ne roz­mo­wy na te­mat ko­lej­nych wdro­żeń w pol­skich dru­kar­nia­ch”.
Z de­mon­stro­wa­nych – m.in. pod­czas po­ka­zów „na ży­wo” – roz­wi­ązań bar­dzo du­że za­in­te­re­so­wa­nie wzbu­dza­ła okle­jar­ka KM 200, wy­po­sa­żo­na w no­wą funk­cję – „trój­wy­mia­ro­we­j” zmia­ny for­ma­tu obra­bia­nej ksi­ążki bez za­trzy­my­wa­nia pro­duk­cji. Na sto­isku pra­co­wa­ła ona w dwóch wa­rian­tach – ob­słu­gu­jąc po­je­dyn­cze ar­ku­sze oraz ja­ko część w pe­łni zauto­ma­ty­zo­wa­nej li­nii, w skład której wcho­dził też no­wej ge­ne­ra­cji trój­nóż HD-HD 143. „To dru­gie roz­wi­ąza­nie rów­nież cie­szy­ło się du­żą po­pu­lar­no­ścią wśród od­wie­dza­jących nas klien­tów – do­da­je Jo­lan­ta Sza­fra­nek. – Mówi­my tu bo­wiem o bar­dzo uni­wer­sal­nym urządze­niu, znaj­du­jącym za­sto­so­wa­nie za­rów­no przy pro­duk­cji ksi­ążek, jak też opra­wie cza­so­pism i pro­duk­tów ak­cy­den­so­wych. W przy­pad­ku tej ostat­niej trój­nóż mo­że zo­stać sprzężo­ny np. z okle­jar­ką KM 610 – ze­staw ten był pre­zen­to­wa­ny na sto­isku fir­my Kol­bu­s”.
War­to do­dać, że KM 200 i KM 610 (na­stęp­ca KM 600) to dwa mo­de­le okle­ja­rek te­go pro­du­cen­ta, cie­szące się naj­wi­ęk­szym za­in­te­re­so­wa­niem pol­skich dru­ka­rń. W su­mie fir­ma In­tro­zap wdro­ży­ła na na­szym ryn­ku po­nad 30 okle­ja­rek mar­ki Kol­bus. „Ma­my na­dzie­ję, że po pre­zen­ta­cjach ich wzbo­ga­co­nych wer­sji na tar­gach dru­pa licz­ba pra­cu­jących ma­szyn te­go ro­dza­ju w Pol­sce jesz­cze wzro­śnie” – do­da­je Jo­lan­ta Sza­fra­nek.

Rów­nie du­że za­in­te­re­so­wa­nie wzbu­dza­ła no­wa li­nia do opra­wy twar­dej – BF 513 o wy­daj­no­ści 30 tak­tów/min., au­to­mat do pro­duk­cji okła­dek DA 290 (o po­wi­ęk­szo­nym for­ma­cie 1050 x 735 mm), de­dy­ko­wa­ny na ry­nek dru­ku cy­fro­we­go zła­my­wak WF 100 oraz au­to­matyczna li­nia do pro­duk­cji opa­ko­wań luk­su­so­wych, głów­nie – pu­de­łko­wych. „To re­la­tyw­nie no­we roz­wi­ąza­nie w ofer­cie fir­my Kol­bus, zna­nej do nie­daw­na głów­nie z pro­duk­cji sys­te­mów opra­wy ksi­ążek i cza­so­pism. Tar­go­wym pre­zen­ta­cjom pro­duk­cji sztyw­nych opa­ko­wań kar­to­no­wych z ma­gne­tycz­nym za­pi­ęciem to­wa­rzy­szy­ło bar­dzo du­że za­in­te­re­so­wa­nie. Na uwa­gę za­słu­gu­je jej pręd­ko­ść, si­ęga­jąca 2 tys. eg­z/h” – pod­kre­śla Jo­lan­ta Sza­fra­nek.

Po­za licz­ny­mi klien­ta­mi, sto­isko fir­my Kol­bus od­wie­dzi­li m.in. stu­den­ci Za­kła­du Tech­no­lo­gii Po­li­gra­ficz­nych In­sty­tu­tu Me­cha­ni­ki i Po­li­gra­fii Po­li­tech­ni­ki War­szaw­skiej, re­ali­zu­jący pro­jekt „Stu­dent­print­new­s”. W je­go ra­mach w ser­wi­sie Yo­utu­be po­ja­wił się vlog z re­la­cja­mi tar­go­wy­mi, de­dy­ko­wa­ny pro­fil po­wstał też na Fa­ce­bo­oku. Je­den z od­cin­ków zo­stał częścio­wo przy­go­to­wa­ny na sto­isku fir­my Kol­bus, do­stęp­ny jest on pod ad­re­sem &fe­atu­re­=sha­re.
„Mi­ło nam, że po­za wie­lo­ma spo­tka­nia­mi bi­zne­so­wy­mi mo­gli­śmy wzi­ąć udział ta­kże w tym cie­ka­wym przed­si­ęw­zi­ęciu, re­ali­zo­wa­nym przez stu­den­tów war­szaw­skie­go In­sty­tu­tu Me­cha­ni­ki i Po­li­gra­fii. Na­sza fir­ma od lat wspie­ra pol­skie szkol­nic­two bra­nżo­we, za­wsze słu­ży­my in­for­ma­cja­mi i wspar­ciem przy po­zy­ski­wa­niu in­for­ma­cji na te­mat naj­now­szych roz­wi­ązań tech­no­lo­gicz­nych Kol­bus. Po­dob­nie by­ło w tym przy­pad­ku – dzi­ęku­je­my i, ta­ką ma­my na­dzie­ję, do zo­ba­cze­nia na ko­lej­nych tar­gach dru­pa za czte­ry la­ta” – pod­su­mo­wu­je Jo­lan­ta Sza­fra­nek.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści