Drukarnie, które myślą obecnie o możliwości sprzedaży swoich produktów przez Internet , poprawie wydajności pracy w swoich zakładach, a co za tym idzie - o oszczędnościach, umożliwiających rozwój mogą skorzystać obecnie z najnowszej propozycji firmy Mnumi. Jej najważniejszy produkt – system Mnumi – to rozwiązanie dla drukarń cyfrowych, offsetowych, wielkoformatowych, a także dla punktów foto.
Teraz można rozpocząć korzystanie z niego zupełnie za darmo. Bezpłatny pakiet - Open Mnumi - jaki oferuje obecnie firma, to darmowy system do wykonywania kalkulacji poligraficznych i sprzedaży usług danej drukarni przez Internet, który można z czasem powiększyć o kolejne moduły, umożliwiające zarządzanie drukarnią i jej sprawną pracę, a także obsługę klientów.
„Użytkownicy, którzy korzystają na co dzień z systemu Mnumi podkreślają, że – dzięki naszemu rozwiązaniu – odnotowują przede wszystkim wzrost zainteresowania swoją ofertą, poprawiają wydajność pracy i realizują oszczędności – mówi Piotr Pakier, właściciel firmy Mnumi. - Na tym zależy przecież każdej drukarni. Jednak zdarza się tak, że nie może ona pozwolić sobie na znaczące inwestycje w zakresie zakupu systemu do sprzedaży usług przez Internet czy zarządzania, bądź zwyczajnie - obawia się takiej inwestycji. W tym zakresie z ciekawą propozycją przychodzi obecnie nasza firma. Z jednej strony oferujemy bowiem od dawna szereg promocji, dotyczących naszych rozwiązań, ale z pewnością przełomową jest nasza ostatnia oferta – zupełnie bezpłatny pakiet Open Mnumi, który otwiera przed drukarniami zupełnie nowe możliwości. Dlatego zachęcamy wszystkie zakłady poligraficzne – otwierajcie się z nami na nowo”.
Jak działa Open Mnumi? Wystarczy odwiedzić nową stronę internetową firmy Mnumi www.mnumi.pl, zarejestrować się i przetestować jak działa oferowana przez nią aplikacja do tworzenia kalkulacji poligraficznych. „Wydaje się, że obecnie taka aplikacja to standard w każdej drukarni – mówi Piotr Pakier. - Tymczasem okazuje się, że wiele z nich nie posiada takiego rozwiązania, albo boryka się z systemem zakupionym jakiś czas temu, który jest niedostosowany do obecnych realiów. Często zdarza się, że oferująca go wiele lat temu firma przestała istnieć i trudno wprowadzić jakieś poprawki do niego. Nasza propozycja nie wymaga od drukarń żadnych inwestycji. Wystarczy zarejestrować się i można korzystać z naszej aplikacji Open Mnumi za darmo i już na zawsze, a co najważniejsze – w zasadzie „od ręki”.
Co ważne - formularz do kalkulacji można również niemal od razu zamieścić na stronach internetowych danej drukarni. Umożliwi to dostęp do niego klientów, którzy będą tu mogli od razu dołączać swoje pliki i przesyłać gotowe zamówienia. „Ale to nie wszystko – dodaje Piotr Pakier. - W ramach bezpłatnego pakietu Open Mnumi oferujemy drukarniom również sklep internetowy oraz integrację z Kreatorem Mnumi – narzędziem umożliwiającym sprzedaż fotoproduktów w Internecie (fotoalbumów, fotokalendarzy itp.). Wdrożenie pakietu Open Mnumi obejmuje również instalację panelu do przyjmowania zamówień oraz 16 GB miejsca na pliki od klientów. To wystarczająca opcja, by otworzyć nowy rozdział w historii danej drukarni, która nie posiada jeszcze tego typu narzędzi”.
Każda drukarnia może również rozbudować z czasem ten „startowy” system, jaki oferuje firma Mnumi o kolejne moduły. Pozwolą one poszerzyć funkcjonalność darmowego pakietu Open Mnumi tak, by dostosować go do potrzeb danej drukarni. Może ona skorzystać m.in. z modułu umożliwiającego realizowanie płatności online (w którym, dzięki integracji z serwisem PayU pieniądze automatycznie trafiają na konto drukarni, a zamówienie jest oznaczone w systemie jako opłacone), integrację z firmą kurierską przewożącą zlecenia (automatyczne tworzone są tu listy przewozowe do firm UPS i ePaczka), a także z modułu „Pakowalni” – tu, dzięki kodom kreskowymi, drukarnia może łączyć pojedyncze zamówienia w gotowe do wysyłki paczki oraz automatycznie drukować listy przewozowe. Kolejne moduły rozbudowujące funkcjonalność systemu to „Statusy produkcji” – dzięki kodom kreskowym można tu śledzić każde zamówienie, jakie znajduje się w produkcji oraz sprawdzać kiedy i przez którego pracownika było wykonywane; „Zarządzanie uprawnieniami” - ogranicza dostęp do zasobów systemu dzięki odpowiednim uprawnieniom. Moduł „Handlowiec” sprawdza skuteczność pracy handlowców w drukarni (można ich przypisać do zamówienia lub do klienta i w każdej chwili sprawdzić jak duże przynoszą zyski), zaś moduł „Grafik” – umożliwia dopisywanie pracy grafików do zamówień, a także rozliczanie ich pracy – zarówno tych pracujących w drukarni, jak i zdalnie. Kolejny moduł – „Fakturowanie” – umożliwia wysłanie faktury od razu mailem do danego klienta; dzięki niemu drukarnia może też sprawdzać limit kredytowy klientów i udostępniać im płatności opóźnione. „Liczenie kosztów” to z kolei przydatne narzędzie do zarządzania drukarnią, które umożliwia rozliczanie każdego zamówienia już na etapie tworzenia kalkulacji, ale także sprawdza dochodowość jej pracy w dłuższych okresach. „Kupony rabatowe” to sposób na promocję firmy oraz na sprzedaż produktów za pomocą zewnętrznych sklepów typu Allegro czy Groupon, a „Raporty” to narzędzie, które zbiera informacje o każdym projekcie, produkcie, materiałach, pracownikach czy klientach. „Powiadomienie sms” – to natomiast moduł, dzięki któremu drukarnia może wysyłać natychmiastowe powiadomienia do swoich klientów na temat statusu ich prac, dzięki czemu może zaoszczędzić na odbieraniu telefonów i poprawić standard swojej pracy i obsługi klienta. „Allegro” – umożliwia automatyczne dodawanie klientów z Allegro, zakładanie zamówień i logowanie klientów zarejestrowanych w tym serwisie, a „Karta technologiczna” - tworzenie kart technologicznych, które razem z każdym zamówieniem „krążą” po drukarni, co zapewnia porządek i pozwala szybko odnaleźć każdą pracę. „Integracja z WordPressem” – to moduł pozwalający na utworzenie wielu sklepów z dostosowaniem wyglądu do serwisu utworzonego w systemie WordPress (możliwe jest tu również śledzenie źródła zamówień oraz ustawienie różnych cen dla każdego sklepu). „Dodatkowe języki i waluta” to z kolei narzędzie umożliwiające drukarni sprzedaż jej produktów w innych językach i walutach.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com