Pre­zen­ta­cje naj­now­szej wer­sji opro­gra­mo­wa­nia Ever­si­fy na tar­gach dru­pa 2016Poprzedni artykuł 

Wśród licz­nych roz­wi­ązań so­ftwa­re­’o­wych z ofer­ty Ag­fa Gra­phics, ja­kie będą pre­zen­to­wa­ne na tar­gach dru­pa 2016, znaj­dzie się m.in. naj­now­sza wer­sja opro­gra­mo­wa­nia Ever­si­fy, prze­zna­czo­ne­go do two­rze­nia tre­ści de­dy­ko­wa­nych na plat­for­my mo­bil­ne. Ma ono sta­no­wić swe­go ro­dza­ju łącz­nik po­mi­ędzy wer­sjami dru­ko­wa­ny­mi da­nej pu­bli­ka­cji, a jej za­war­to­ścią do­stęp­ną w try­bie on­li­ne. Ever­si­fy umo­żli­wia dys­try­bu­cję tej sa­mej tre­ści z my­ślą o wie­lu plat­for­mach sprzęto­wych, zwi­ęk­sza­jąc za­in­te­re­so­wa­nie nią ze stro­ny czy­tel­ni­ków oraz re­kla­mo­daw­ców.

Wdra­ża­ne z po­wo­dze­niem w wy­daw­nic­twach z ca­łe­go świa­ta, przy­czy­nia się do bar­dziej wy­daj­ne­go pla­no­wa­nia i oce­ny efek­tyw­no­ści re­ali­zo­wa­nych kam­pa­nii mar­ke­tin­go­wych. Z my­ślą o zwie­dza­jących tar­gi dru­pa 2016 na sto­isku Ag­fa Gra­phics (nr B62 w pa­wi­lo­nie 8) przez ca­ły okres ich tr­wa­nia będzie obec­ny ze­spół spe­cja­li­stów, od­po­wie­dzial­nych za roz­wój i wdra­ża­nie Ever­si­fy.

Ofe­ro­wa­ne przez Ag­fa Gra­phics opro­gra­mo­wa­nie wy­daw­ni­cze mo­żna zin­te­gro­wać z do­wol­nym sys­te­mem re­dak­cyj­nym, za­rządza­nia tre­ścią bądź skła­du stron (w tym ostat­nim przy­pad­ku – ba­zu­jącym na pro­gra­mie InDe­sign). Po­zwa­la na au­to­ma­tycz­ne two­rze­nie zdy­wer­sy­fi­ko­wa­nej tre­ści, do­sto­so­wa­nej do różnych plat­form prze­no­śnych, np. do smart­fo­nów, ta­ble­tów lub stron in­ter­ne­to­wych.
Mówi Ra­iner Kir­sch­ke, Bu­si­ness Ma­na­ger, od­po­wie­dzial­ny w Ag­fa Gra­phics za dział Mo­bi­le Pu­bli­shing: „Pu­bli­ka­cje mo­bil­ne to ka­nał ko­mu­ni­ka­cji o bar­dzo du­żym po­ten­cja­le, który z po­wo­dze­niem mo­żna wy­ko­rzy­sty­wać obok po­wszech­nie sto­so­wa­ne­go dru­ku ana­lo­go­we­go czy cy­fro­we­go. Dzi­ęki nie­mu wy­daw­nic­twa, dru­kar­nie oraz dzia­ła­jące w ra­mach firm dzia­ły ko­mu­ni­ka­cji z klien­ta­mi mo­gą do­sto­so­wy­wać tre­ści pier­wot­nie prze­zna­czo­ne do dru­ko­wa­nia do różnych urządzeń mo­bil­nych, a tym sa­mym do­cie­rać do zu­pe­łnie no­we­go gro­na od­bior­ców, ma­jąc przy tym pe­łną kon­tro­lę nad dys­try­bu­cją tre­ści re­dak­cyj­nej. W efek­cie zwi­ęk­sza się sku­tecz­no­ść ko­mu­ni­ka­cji z czy­tel­ni­kiem oraz sto­pień je­go za­in­te­re­so­wa­nia otrzy­my­wa­ny­mi pu­bli­ka­cja­mi”.

Pre­zen­ta­cje Ever­si­fy pla­no­wa­ne są w czte­rech punk­tach, znaj­du­jących się w części sto­iska Ag­fa Gra­phics, de­dy­ko­wa­nej roz­wi­ąza­niom so­ftwa­re­’o­wym. Za­in­te­re­so­wa­ni in­dy­wi­du­al­nym spo­tka­niem pro­sze­ni są o kon­takt z lo­kal­nym przed­sta­wi­cie­lem fir­my po­przez stro­nę in­ter­ne­to­wą http://www.ever­si­fy.co­m/com­pa­ny. Na sto­isku tar­go­wym będą obec­ni za­rów­no spe­cja­li­ści ds. wdra­ża­nia Ever­si­fy, jak też przed­sta­wi­cie­le dzia­łu mar­ke­tin­gu i sprze­da­ży.

Ever­si­fy to – jak za­pew­nia Ag­fa Gra­phics – opty­mal­ne roz­wi­ąza­nie dla ka­żde­go wy­daw­nic­twa pra­so­we­go (za­rów­no ga­ze­to­we­go jak i ma­ga­zy­no­we­go), które po­szu­ku­je opro­gra­mo­wa­nia umo­żli­wia­jące­go dy­wer­sy­fi­ka­cję tre­ści z my­ślą o różnych plat­for­mach mo­bil­nych. Wi­ęcej in­for­ma­cji na je­go te­mat mo­żna zna­le­źć na de­dy­ko­wa­nej stro­nie www.ever­si­fy.com, blo­gu „The Mo­bi­le Pu­sh” oraz pro­fi­lach po­świ­ęco­nych Ever­si­fy na Twit­te­rze i Fa­ce­bo­oku.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści