Ca­non part­ne­rem tech­no­lo­gicz­nym Fo­rum Eko­no­micz­ne­go w Kry­ni­cy­-Zdro­juPoprzedni artykuł 

Fir­ma Ca­non zo­sta­ła part­ne­rem tech­no­lo­gicz­nym Fo­rum Eko­no­micz­ne­go 2016 w Kry­ni­cy­-Zdro­ju. Fo­rum jest jed­nym z naj­wa­żniej­szych wy­da­rzeń go­spo­dar­czych Eu­ro­py Środ­ko­wej, na którym od po­nad 20 lat spo­ty­ka­ją się wa­żni po­li­ty­cy, unij­ni de­cy­den­ci, pre­ze­si eu­ro­pej­skich firm i eko­no­mi­ści. W ra­mach part­ner­stwa tech­no­lo­gicz­ne­go, Ca­non do­star­cza or­ga­ni­za­to­rom i uczest­ni­kom Fo­rum usłu­gę bi­zne­so­wą opar­tą o no­wo­cze­sną in­fra­struk­tu­rę in­for­ma­tycz­ną nie­zbęd­ną do ob­słu­gi wy­da­rze­nia, a ta­kże opie­kę ser­wi­so­wą wszyst­kich do­star­czo­nych kom­po­nen­tów, m.in. dru­ka­rek, urządzeń wie­lo­funk­cyj­nych, kom­pu­te­rów czy urządzeń sie­cio­wych.

Ran­ga wy­da­rze­nia oraz ogrom­na licz­ba uczest­ni­ków spra­wia, że za­ple­cze tech­no­lo­gicz­ne Fo­rum mu­si spe­łniać naj­wy­ższe stan­dar­dy do­stęp­no­ści, bez­pie­cze­ństwa i szyb­kiej ob­słu­gi ser­wi­so­wej na miej­scu.

Ca­non Pol­ska jest spraw­dzo­nym part­ne­rem tech­no­lo­gicz­nym naj­wi­ęk­szych wy­da­rzeń bi­zne­so­wych. Po­sia­da kno­w-how w dzie­dzi­nie in­te­gra­cji in­no­wa­cyj­nych roz­wi­ązań oraz wie­lo­let­nie do­świad­cze­nie w opty­ma­li­za­cji pro­ce­sów prze­twa­rza­nia do­ku­men­tów.

„Nad po­praw­nym dzia­ła­niem za­im­ple­men­to­wa­nej in­fra­struk­tu­ry pod­czas Fo­rum będą czu­wać na­si eks­per­ci z dzia­łu Ca­non Bu­si­ness Se­rvi­ces (CBS). Re­ali­zu­jąc bar­dzo zróżni­co­wa­ne i nie­ty­po­we pro­jek­ty, Ca­non Pol­ska wy­spe­cja­li­zo­wał się w ob­słu­dze zło­żo­nych pro­ce­sów bi­zne­so­wych, a de­dy­ko­wa­ny ze­spół CBS re­ali­zu­je te kom­pe­ten­cje w za­kre­sie za­rządza­nia do­ku­men­ta­mi i in­for­ma­cja­mi” – mówi Woj­ciech Wy­szy­ński, Sa­les & Bu­si­ness De­ve­lop­ment Ma­na­ger w dzia­le Ca­non Bu­si­ness Se­rvi­ces, Ca­non Pol­ska. I do­da­je: „Po­za in­sta­la­cją urządzeń dru­ku­jących i kom­pu­te­rów w re­cep­cji głów­nej, biu­rze in­for­ma­cji i cen­trum iden­ty­fi­ka­cji go­ści, będących do dys­po­zy­cji uczest­ni­ków wy­da­rze­nia, głów­nym za­da­niem spe­cja­li­stów z dzia­łu usług bi­zne­so­wych Ca­non będzie kon­fi­gu­ra­cja sie­ci in­for­ma­tycz­nej, in­te­gra­cja wszyst­kich ele­men­tów z sys­te­mem iden­ty­fi­ka­cji or­ga­ni­za­to­ra oraz nadzór nad po­praw­nym funk­cjo­no­wa­niem tak utwo­rzo­nej in­fra­struk­tu­ry IT przez 17 go­dzin dzien­nie. Co wa­żne, wszyst­kie dzia­ła­nia ser­wi­so­we będzie­my re­ali­zo­wać w cza­sie nie dłu­ższym niż 60 mi­nu­t” – do­da­je Woj­ciech Wy­szy­ński.

Ca­non Bu­si­ness Se­rvi­ces

CBS to spe­cjal­na ko­mór­ka fir­my Ca­non po­sia­da­jąca wy­so­kie kom­pe­ten­cje do­rad­cze w za­kre­sie roz­wi­ązań do prze­twa­rza­nia do­ku­men­tów i out­so­ur­cin­gu usług bi­zne­so­wych. Od­po­wia­da­jąc na ro­snące za­po­trze­bo­wa­nie na usłu­gi out­so­ur­cin­go­we, Ca­non wy­pra­co­wał kom­plek­so­wy mo­del ob­słu­gi klien­tów, łącząc in­no­wa­cyj­ne tech­no­lo­gie, wie­lo­let­nie do­świad­cze­nie bra­nżo­we oraz wie­dzę eks­per­tów fir­my.

W ra­mach au­to­ma­ty­za­cji i cy­fry­za­cji pro­ce­sów bi­zne­so­wych, Ca­non Bu­si­ness Se­rvi­ces wspie­ra pra­cę dzia­łów kadr, fi­nan­so­wych, praw­nych i ob­słu­gi klien­ta w za­kre­sie pro­jek­to­wa­nia i wdra­ża­nia pro­ce­sów: prze­twa­rza­nia in­for­ma­cji z wie­lu ka­na­łów, roz­li­czeń elek­tro­nicz­nych, prze­ka­zy­wa­nia do­ku­men­tów w for­mie elek­tro­nicz­nej, prze­twa­rza­nia fak­tur, ob­słu­gi ko­re­spon­den­cji wcho­dzącej i wy­cho­dzącej, jak rów­nież prze­kszta­łca­nia pro­ce­sów ana­lo­go­wych w cy­fro­we.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ca­non Pol­ska Sp. z o.o.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści