Canon partnerem technologicznym Forum Ekonomicznego w Krynicy-ZdrojuPoprzedni artykuł 

Firma Canon została partnerem technologicznym Forum Ekonomicznego 2016 w Krynicy-Zdroju. Forum jest jednym z najważniejszych wydarzeń gospodarczych Europy Środkowej, na którym od ponad 20 lat spotykają się ważni politycy, unijni decydenci, prezesi europejskich firm i ekonomiści. W ramach partnerstwa technologicznego, Canon dostarcza organizatorom i uczestnikom Forum usługę biznesową opartą o nowoczesną infrastrukturę informatyczną niezbędną do obsługi wydarzenia, a także opiekę serwisową wszystkich dostarczonych komponentów, m.in. drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów czy urządzeń sieciowych.

Ranga wydarzenia oraz ogromna liczba uczestników sprawia, że zaplecze technologiczne Forum musi spełniać najwyższe standardy dostępności, bezpieczeństwa i szybkiej obsługi serwisowej na miejscu.

Canon Polska jest sprawdzonym partnerem technologicznym największych wydarzeń biznesowych. Posiada know-how w dziedzinie integracji innowacyjnych rozwiązań oraz wieloletnie doświadczenie w optymalizacji procesów przetwarzania dokumentów.

„Nad poprawnym działaniem zaimplementowanej infrastruktury podczas Forum będą czuwać nasi eksperci z działu Canon Business Services (CBS). Realizując bardzo zróżnicowane i nietypowe projekty, Canon Polska wyspecjalizował się w obsłudze złożonych procesów biznesowych, a dedykowany zespół CBS realizuje te kompetencje w zakresie zarządzania dokumentami i informacjami” – mówi Wojciech Wyszyński, Sales & Business Development Manager w dziale Canon Business Services, Canon Polska. I dodaje: „Poza instalacją urządzeń drukujących i komputerów w recepcji głównej, biurze informacji i centrum identyfikacji gości, będących do dyspozycji uczestników wydarzenia, głównym zadaniem specjalistów z działu usług biznesowych Canon będzie konfiguracja sieci informatycznej, integracja wszystkich elementów z systemem identyfikacji organizatora oraz nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem tak utworzonej infrastruktury IT przez 17 godzin dziennie. Co ważne, wszystkie działania serwisowe będziemy realizować w czasie nie dłuższym niż 60 minut” – dodaje Wojciech Wyszyński.

Canon Business Services

CBS to specjalna komórka firmy Canon posiadająca wysokie kompetencje doradcze w zakresie rozwiązań do przetwarzania dokumentów i outsourcingu usług biznesowych. Odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie na usługi outsourcingowe, Canon wypracował kompleksowy model obsługi klientów, łącząc innowacyjne technologie, wieloletnie doświadczenie branżowe oraz wiedzę ekspertów firmy.

W ramach automatyzacji i cyfryzacji procesów biznesowych, Canon Business Services wspiera pracę działów kadr, finansowych, prawnych i obsługi klienta w zakresie projektowania i wdrażania procesów: przetwarzania informacji z wielu kanałów, rozliczeń elektronicznych, przekazywania dokumentów w formie elektronicznej, przetwarzania faktur, obsługi korespondencji wchodzącej i wychodzącej, jak również przekształcania procesów analogowych w cyfrowe.

Na podstawie informacji firmy Canon Polska Sp. z o.o.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności