API Group na wystawie Future of Print: prezentacje innowacyjnych folii i laminatówPoprzedni artykuł 

API Group zaprezentuje szerokie portfolio swoich folii i laminatów podczas wystawy Future of Print, organizowanej przez firmę RotoMetrics (producenta wykrojników) i jej partnerów technologicznych. Wydarzenie odbędzie się w dniach 27-28 września br. w europejskich zakładach produkcyjnych RotoMetrics, zlokalizowanych w Aldridge (Wielka Brytania).

Podczas Future of Print swoje najnowsze rozwiązania technologiczne przedstawi niemal 40 dostawców, wśród nich – wielu liderów rynkowych z segmentu opakowań i etykiet. Prezentacje API Group będą koncentrować się na nowej serii folii, przeznaczonych do tłoczenia na zimno – TA. Zdaniem producenta jest to najbardziej wszechstronny materiał w swojej klasie produktów, jaki dotychczas pojawił się na rynku, skierowany na rynek etykiet i opakowań. Folie TA są – jak zapewnia API Group – najbardziej wszechstronnym materiałem w swojej klasie, skierowanym do tej grupy odbiorców. Zdaniem firmy pozwalają na precyzyjne odwzorowanie detali (m.in. 3-punktowego fontu), właściwe pokrywanie dużych tint, jak również osiąganie wysokiego połysku zarówno przy nanoszeniu jej na warstwy tekstową jak i graficzną. Dostępne w 11 różnych odcieniach, stanowią efekt 3-letnich prac badawczo-rozwojowych realizowanych przez API Group, mających na celu wprowadzanie na rynek rozwiązań w obszarze folii i laminatów, wzbogacających i zwiększających atrakcyjność opakowań i etykiet.

R E K L A M A

Podczas Future of Print firma API Group będzie również promować produkowane przez siebie folie holograficzne oraz inne rozwiązania podnoszące wizualną atrakcyjność aplikowanych na nie powierzchni. Zwiedzający będą mieli okazję dowiedzieć się nieco więcej na temat Holonique Boutique – pakietu usług, obejmujących doradztwo i wsparcie przy wdrażaniu dekoracyjnych folii holograficznych oraz 3D, głównie w zakresie opakowań na żywność, napoje, środki higieny osobistej i kosmetyki. Na czele zespołu specjalistów API Group zajmującego się tą działalnością stoi David Peters – Creative Development Manager, znany także ze szkoleń prowadzonych od niedawna dla polskich przedsiębiorców.

Podczas dwudniowego wydarzenia przewidziano możliwość zwiedzania zakładów produkcyjnych RotoMetrics. Swoje prezentacje – poza dostawcami – zapowiedzieli także przedstawiciele globalnych marek, m.in. Iceland i Coca-Cola. Moderatorem spotkania będzie Sir Clive Woodward – były angielski gracz i trener tamtejszej reprezentacji rugby.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności