Ep­son na Pho­to­ki­na – kom­plek­so­we roz­wi­ąza­nia dla bra­nży fo­to­gra­ficz­nejPoprzedni artykuł 

Fir­ma Ep­son, dzia­ła­jąc we współpra­cy z wio­dący­mi pro­du­cen­ta­mi opro­gra­mo­wa­nia w ra­mach swe­go sto­iska (B011 w Ha­li 2.2) na tar­gach Pho­to­ki­na w dniach 20–25 wrze­śnia w Ko­lo­nii za­pre­zen­tu­je eks­po­zy­cję „ro­zwi­ąza­nia pro­duk­cyj­ne”, na której od­wie­dza­jący będą mo­gli obej­rzeć se­rię uni­wer­sal­nych mi­ni­la­bów Su­re­Lab se­rii D oraz wiel­ko­for­ma­to­we dru­kar­ki Su­re­Co­lor SC-P. No­we roz­wi­ąza­nia umo­żli­wia­ją fo­to­la­bom oraz pro­fe­sjo­nal­nym fo­to­gra­fom no­we mo­żli­wo­ści ge­ne­ro­wa­nia przy­cho­dów.

Odwie­dza­jący będą mie­li oka­zję za­po­znać się z kom­plet­ny­mi sys­te­ma­mi do pro­duk­cji wy­so­kiej ja­ko­ści gra­fik na żąda­nie, dru­ko­wa­nia zdjęć i repro­duk­cji w du­żych for­ma­tach, dru­ku na płót­nie, osa­dza­nia wy­dru­ków w ra­mach oraz au­to­ma­tycz­ne­go dru­ko­wa­nia wiel­ko­na­kła­do­we­go.

Są to m.in.:

  • Opro­gra­mo­wa­nie Ep­son Su­re­Lab Or­de­rCon­trol­ler prze­zna­czo­ne do ob­słu­gi i kon­tro­lo­wa­nia za­dań dru­ku zza la­dy lub za po­śred­nic­twem sto­isk sa­mo­ob­słu­go­wych, współpra­cu­jące z jed­nym lub wie­lo­ma urządze­nia­mi Su­re­Lab lub dru­kar­ka­mi wiel­ko­for­ma­to­wy­mi Ep­son. To ła­twy w ob­słu­dze sys­tem wy­po­sa­żo­ny w funk­cje obli­cza­nia kosz­tów, wy­zna­cza­nia cen, kon­tro­li pro­duk­cji, a ta­kże pro­stej edy­cji obra­zów wy­po­sa­żo­ny w kon­fi­gu­ro­wal­ne sza­blo­ny, po­zwa­la­jące wy­god­nie opra­co­wy­wać do dru­ku du­że pra­ce.
  • Clo­ud­sto­re Art on De­mand: roz­wi­ąza­nie Clo­ud­sto­re po­zwa­la świad­czyć usłu­gi dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go za­ma­wia­ne­go ze stro­ny in­ter­ne­to­wej oraz in­no­wa­cyj­ną usłu­gę Ar­t-o­n-De­mand (sztu­ka na żąda­nie) re­ali­zo­wa­ną z uży­ciem uni­ka­to­wej tech­no­lo­gii stru­mie­nio­wa­nia dru­ków cy­fro­wych. Ar­ty­ści, fo­to­gra­fo­wie oraz wła­ści­cie­le praw au­tor­skich zy­sku­ją mo­żli­wo­ść sprze­da­ży, udo­stęp­nia­nia i dru­ko­wa­nia obra­zów „z chmu­ry”, w do­wol­nym miej­scu na świe­cie, a jed­no­cze­śnie mo­gą chro­nić swo­ją wła­sno­ść i za­cho­wać kon­tro­lę nad swo­imi dzie­ła­mi. Wła­ści­ciel dzie­ła mo­że usta­no­wić sze­reg pa­ra­me­trów dla ka­żde­go obra­zu, ta­kich jak ce­nę, wy­so­ko­ść tan­tiem, roz­miar dru­ku, no­śnik itp. Po wy­bra­niu pro­duk­tu w do­wol­nym punk­cie usłu­go­wym, dzie­ło jest stru­mie­nio­wa­ne do miej­sca wydru­ku i dru­ko­wa­ne w spo­sób bez­piecz­ny, tyl­ko jed­no­krot­nie. Wła­ści­ciel praw do obra­zu przez ca­ły czas za­cho­wu­je pe­łną kon­tro­lę nad pro­ce­sem, a wi­ęc mo­że za­dbać o bez­pie­cze­ństwo i wy­so­ką ja­ko­ść wydru­ku.
  • Cre­ati­ve Pho­to­Clo­ud by HPIX: na tar­gach Pho­to­ki­na po raz pierw­szy zo­ba­czy­my Cre­ati­ve Pho­to­Clo­ud (CPC), wszech­stron­ne roz­wi­ąza­nie dla fo­to­gra­ficz­nych punk­tów usłu­go­wych do kom­plek­so­wej, lo­kal­nej pro­duk­cji dru­ków oraz sze­ro­kiej ga­my kre­atyw­nych pro­duk­tów wy­ko­rzy­stu­jących fo­to­gra­fie, ta­kich jak m.in. ko­la­że, ka­len­da­rze, fo­tok­si­ążki, ele­men­ty de­ko­ra­cyj­ne, pre­zen­ty. W ra­mach te­go sys­te­mu klient otrzy­mu­je nie­zbęd­ne opro­gra­mo­wa­nie ob­słu­gu­jące sze­reg różno­rod­nych dru­ka­rek, w tym mo­de­le Ep­son Su­re­Lab, a ta­kże kom­plet ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych i ak­ce­so­rii nie­zbęd­nych do efek­tyw­ne­go świad­cze­nia usług, od przyj­mo­wa­nia za­mówień po szyb­ką pro­duk­cję na miej­scu, nie­rzad­ko re­ali­zo­wa­ną w ci­ągu kil­ku mi­nut. Funk­cje pro­duk­cji zdal­nej sys­te­mu CPC czy­nią z nie­go wy­so­ce ska­lo­wal­ne roz­wi­ąza­nie dla ma­łych i śred­nich fo­to­la­bów.
  • Opro­gra­mo­wa­nie Di­nax Mi­ra­ge 3 do ob­słu­gi dru­ka­rek wiel­ko­for­ma­to­wych Su­re­Co­lor uła­twia dru­ko­wa­nie ide­al­nie do­pra­co­wa­nych fo­to­gra­fii oraz re­pro­duk­cji dzieł sztu­ki. Sy­stem RIP Mi­ra­ge 3 za­pew­nia pro­fe­sjo­nal­nym fo­to­gra­fom pre­cy­zyj­ną kon­tro­lę nad ko­lo­rem i po­wta­rzal­no­ścią dru­ku oraz świa­do­mo­ść, że obraz zo­sta­nie wier­nie odzwier­cie­dlo­ny w pro­ce­sie wydru­ku. Mi­ra­ge 3 za­wie­ra bo­ga­tą bi­blio­te­kę pro­fi­li no­śni­ków, na pod­sta­wie których od­po­wied­nio do­sto­so­wu­je za­kres barw dru­kar­ki, po­zwa­la­jąc szyb­ko i ła­two wy­pro­du­ko­wać wy­dru­ki o wy­so­kiej ja­ko­ści. Opro­gra­mo­wa­nie umo­żli­wia two­rze­nie i za­pi­sy­wa­nie wła­snych pro­fi­li ko­lo­rów, a ta­kże za­pi­sy­wa­nia i po­now­ne­go dru­ko­wa­nia wcze­śniej prze­two­rzo­nych za­dań.
  • Kom­plet­ne roz­wi­ąza­nie do pro­duk­cji fo­to­gra­fii Ge­mi­ni: fir­ma Ge­mi­ni Sy­stems ofe­ru­je go­to­wy do użyt­ku sys­tem dru­ko­wa­nia, w którym zin­te­gro­wa­no funk­cje ob­słu­gi obie­gu obra­zów, za­rządza­nia ko­lo­ra­mi, tech­no­lo­gię dru­ka­rek LFP z se­rii Ep­son Su­re­Co­lor SC-P, za­rządza­nie ma­te­ria­ła­mi eks­plo­ata­cyj­ny­mi, ob­słu­gę tech­nicz­ną i ob­słu­gę klien­ta. Ro­zwi­ąza­nie „wy­po­życz i klik­ni­j” spra­wia, że stu­dia i pro­fe­sjo­nal­ni fo­to­gra­fo­wie mo­gą te­raz kon­cen­tro­wać się wy­łącz­nie na dru­ko­wa­niu i sprze­da­ży re­pro­duk­cji oraz fo­to­gra­fii, których ja­ko­ść za­wsze będzie jak naj­wy­ższa. Na tar­gach zo­ba­czy­my naj­now­sze roz­wi­ąza­nie Ge­mi­ni­12, wy­po­sa­żo­ne w no­wy, bar­dziej przy­ja­zny in­ter­fejs użyt­kow­ni­ka, a ta­kże sze­reg sza­blo­nów. Funk­cje in­te­gra­cji z usłu­ga­mi Wal­l-Art i Art on De­mand, które są w sta­nie wy­pro­du­ko­wać fo­to­gra­fie, re­pro­duk­cje oraz in­ne dzie­ła z za­cho­wa­niem naj­wy­ższej ja­ko­ści, w tym ta­kże na płót­nie. Użyt­kow­ni­cy sys­temu Ge­mi­ni­12 otrzy­mu­ją do­stęp do po­nad 3000 wy­so­kiej ja­ko­ści obra­zów wy­ko­na­nych przez sta­rych mi­strzów, ta­kich jak Van Gogh, Mo­net, Rem­brandt, a ta­kże ar­ty­stów na­szej ery, ta­kich jak Pa­tri­ce Mur­cia­no. Wszyst­kie obra­zy zo­sta­ły przy­go­to­wa­ne i do­star­czo­ne przez In­ter­na­tio­nal Gra­phics.
  • Far­ma dru­ko­wa­nia ipho­to: oso­by za­in­te­re­so­wa­ne ob­słu­gą oraz uspraw­nie­nia­mi pro­ce­su wy­so­ko­na­kła­do­wej pro­duk­cji zdjęć w sys­te­mie zło­żo­nym z wie­lu dru­ka­rek Su­re­Lab, ogra­ni­cza­jący­mi licz­bę pra­cow­ni­ków, po­win­ny obej­rzeć naj­now­sze zauto­ma­ty­zo­wa­ne opro­gra­mo­wa­nie IPS Ima­ge Flow Ma­na­ger. Ima­ge Flow mo­żna zin­te­gro­wać ze wszyst­ki­mi wio­dący­mi sys­te­ma­mi do pra­cy z gra­fi­ką. W efek­cie po­wsta­je scen­tra­li­zo­wa­ny pul­pit ste­ru­jący ca­łym pro­ce­sem dru­ko­wa­nia, który w go­dzi­nach szczy­tu au­to­ma­tycz­nie za­rządza pro­ce­sa­mi pro­duk­cji. Opro­gra­mo­wa­nie Ima­ge Flow jest wszech­stron­ne i mo­że zo­stać do­sto­so­wa­ne do kon­kret­nych po­trzeb pro­duk­cyj­nych. Ist­nie­je mo­żli­wo­ść mo­dy­fi­ko­wa­nia dru­ku dla ka­żde­go za­da­nia z osob­na. Użyt­kow­nik mo­że roz­dy­spo­no­wy­wać za­da­nia we­dług roz­mia­rów i ro­dza­jów do­stęp­ne­go pa­pie­ru. Dzi­ęki wy­so­kiej jed­no­rod­no­ści tech­no­lo­gii fir­my Ep­son, du­że za­da­nia dru­ko­wa­nia mo­gą zo­stać roz­dzie­lo­ne na wie­le dru­ka­rek Su­re­Labs z za­cho­wa­niem spój­no­ści i ja­ko­ści ma­te­ria­łów. Opro­gra­mo­wa­nie Ima­ge Flow jest zgod­ne z mi­ni­la­ba­mi Ep­son Su­re­Lab SL-D3000 i D700. Po­łącze­nie sys­te­mu IPS oraz urządzeń Su­re­Lab D700 za­owo­cu­je mo­żli­wo­ścią dru­ko­wa­nia ma­te­ria­łów o różnych roz­mia­rach, w tym dłu­gich pa­no­ram, w ra­mach jed­ne­go za­mówie­nia i bez prze­sto­jów.

„Na tar­gach Pho­to­ki­na chce­my za­pre­zen­to­wać klien­tom, po­wo­dy dla których na­sze atra­men­to­we dru­kar­ki wiel­ko­for­ma­to­we i min­la­by są tak często wy­bie­ra­ne przez wio­dących pro­du­cen­tów roz­wi­ązań do pro­duk­cji zdjęć”, mówi To­masz Ku­ci­ński Se­nior Ac­co­unt Ma­na­ger – LFP z Fir­my Ep­son. „Dru­kar­ki Ep­son za­pew­nia­ją wio­dące w bra­nży ja­ko­ść, ła­two­ść ob­słu­gi, wy­daj­no­ść i nie­za­wod­no­ść, co po­za­wa­la wła­ści­cie­lom fo­to­gra­ficz­nych punk­tów usłu­go­wych mo­gą stwo­rzyć no­we źródła przy­cho­du”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ep­son

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści