Klien­ci Sto­ra En­so zdo­byw­ca­mi trzech na­gród w kon­kur­sie Pro Car­ton ECMA 2016Poprzedni artykuł 

Opakowanie na czekoladowe jajka wielkanocne marki De Neuville zwyciężyło w kategorii dedykowanej wyrobom konfekcyjnym
Opa­ko­wa­nie na cze­ko­la­do­we jaj­ka wiel­ka­noc­ne mar­ki De Neu­vil­le zwy­ci­ęży­ło w ka­te­go­rii de­dy­ko­wa­nej wy­ro­bom kon­fek­cyj­nym

15 wrze­śnia br., pod­czas do­rocz­ne­go kon­gre­su Eu­ro­pej­skie­go Sto­wa­rzy­sze­nia Pro­du­cen­tów Kar­to­nu (ECMA), wręczo­ne zo­sta­ły na­gro­dy w kon­kur­sie Pro Car­ton ECMA Awards 2016. W trzech ka­te­go­riach – opa­ko­wań na wy­ro­by kon­fek­cyj­ne, opa­ko­wań na far­ma­ceu­ty­ki i środ­ki opie­ki zdro­wot­nej oraz opa­ko­wań na na­po­je – zwy­ci­ęży­ły pro­jek­ty wy­ko­na­ne z udzia­łem kar­to­nów Sto­ra En­so.

„Zwy­ci­ęstwo w trzech ka­te­go­riach po­ka­zu­je, że za­rów­no pro­du­cen­ci opa­ko­wań jak i wła­ści­cie­le ma­rek z du­żym wy­czu­ciem po­tra­fią do­brać od­po­wied­ni ma­te­riał z nie­zwy­kle sze­ro­kie­go port­fo­lio pro­duk­tów, ja­kie ma­my im do za­pro­po­no­wa­nia. Zdo­by­wa­jące tak pre­sti­żo­we wy­różnie­nie kar­to­ny to efekt na­szych wy­si­łków, zmie­rza­jących do wpro­wa­dza­nia na ry­nek in­no­wa­cyj­nych roz­wi­ązań, z ko­rzy­ścią dla klien­tów. Ju­ry kon­kur­so­we szcze­gól­nie do­ce­ni­ło za­sto­so­wa­nie jed­ne­go, od­na­wial­ne­go ma­te­riału do wy­pro­du­ko­wa­nia opa­ko­wań na wy­ro­by kon­fek­cyj­ne i środ­ki opie­ki zdro­wot­ne­j” – po­wie­dział Öy­ste­in Ak­snes, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny seg­men­tu opa­ko­wań w fir­mie Sto­ra En­so.

Opa­ko­wa­nia na wy­ro­by kon­fek­cyj­ne
W tej ka­te­go­rii zwy­ci­ężył pro­jekt opa­ko­wa­nia na jaj­ka, wy­pro­du­ko­wa­ne­go przez fir­mę Kar­best na zle­ce­nie wła­ści­cie­la mar­ki – De Neu­vil­le. Do je­go pro­duk­cji wy­ko­rzy­sta­no kar­ton Per­for­ma Whi­te z ofer­ty Sto­ra En­so. Opa­ko­wa­nie, kry­jące mi­nia­tu­ro­we cze­ko­la­do­we jaj­ko wiel­ka­noc­ne, mo­żna po­now­nie wy­ko­rzy­stać ja­ko za­baw­kę bądź po­jem­nik. W uza­sad­nie­niu ju­ry okre­śli­ło pro­jekt mia­nem czy­ste­go w for­mie, atrak­cyj­ne­go, in­no­wa­cyj­ne­go i za­baw­ne­go.

Opa­ko­wa­nia na na­po­je
Tu naj­lep­szym oka­zał się pro­jekt Polz Bran­dy XO, wy­pro­du­ko­wa­ny przez Schach­ne­r-Pack z wy­ko­rzy­sta­niem kar­to­nu CKB fir­my Sto­ra En­so. To dwu­częścio­we opa­ko­wa­nie do­pa­so­wa­no do nie­ty­po­we­go kszta­łtu bu­tel­ki bran­dy. Czar­na i zło­ta ko­lo­ry­sty­ka, ma­to­we wy­ko­ńcze­nie i miej­sco­we za­sto­so­wa­nie błysz­czące­go la­kie­ru nada­ły mu szla­chet­no­ści. Kar­ton CKB wy­bra­no tu głów­nie ze względu na je­go wy­trzy­ma­ło­ść.

Opa­ko­wa­nia far­ma­ceu­tycz­ne i na środ­ki opie­ki zdro­wot­nej
W tej ka­te­go­rii ju­ry naj­wy­żej oce­ni­ło opa­ko­wa­nie na le­kar­stwa dla psów, wy­pro­du­ko­wa­ne przez A&R Car­ton na zle­ce­nie Orion Phar­ma Oy Si­leo. Do je­go wy­two­rze­nia uży­to spe­cjal­ne­go, od­por­ne­go na ście­ra­nie kar­to­nu En­so­card Phar­ma TR fir­my Sto­ra En­so. Sz­cze­gól­ne wra­że­nie na ju­ro­rach zro­bi­ła in­ży­nie­ria opa­ko­wa­nia, po­zwa­la­jąca na je­go ła­twe otwie­ra­nie przez oso­bę do­ro­słą po­przez na­ci­śni­ęcie od­po­wied­nio ozna­czo­ne­go miej­sca, przy jed­no­cze­snym za­bez­pie­cze­niu go przed do­stępem dzie­ci. Do­ce­ni­li oni rów­nież je­go funk­cjo­nal­no­ść, uży­tecz­no­ść i pro­eko­lo­gicz­no­ść, za­pew­nia­ne przez de­dy­ko­wa­ny ma­te­riał uży­ty do wy­ko­na­nia, jak też prze­strzen­ny pro­jekt opa­ko­wa­nia. War­to do­dać, że je­go pro­duk­cja oraz pro­ces sa­me­go pa­ko­wa­nia le­ków ma­ją miej­sce w ra­mach tej sa­mej li­nii wy­twór­czej.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści