Wchodzące w skład grupy Kompap BZGraf i OZGraf, które należą do liderów rynku druku dziełowego w Polsce, zostały wyróżnione w branżowych konkursach. Białostockie Zakłady Graficzne BZGraf po raz drugi z rzędu zajęły pierwsze miejsce w Rankingu Polskich Drukarń Dziełowych 2015/2016. Z kolei w rankingu najlepszych w Polsce drukarń dziełowych na drugiej lokacie uplasował się olsztyński OZGraf. Ponadto w konkursie na Książkę Edytorsko Doskonałą „Edycja 2015/2016” w kategorii „Edukacja” nagrodzona została wydrukowana w OZGraf książka pod tytułem „CO SŁYCHAĆ?” Anny Czerwińskiej-Rydel.
- Obie nasze drukarnie mają na swoim koncie wieloletnie doświadczenie i cieszą się ugruntowaną pozycją na rynku. Nie spoczywamy jednak na laurach i nieustannie pracujemy na dalsze zaufanie klientów. Czołowe lokaty BZGraf i OZGraf w krajowych rankingach są dla nas potwierdzeniem, że wysokiej jakości druk oferowany przez nasze zakłady jest doceniany w świecie wydawniczym i to jest dla nas największym wyróżnieniem – mówi Waldemar Lipka, prezes zarządu grupy Kompap, w skład której wchodzą BZGraf i OZGraf.
W Rankingu Polskich Drukarń Dziełowych 2015/2016, w którym zwyciężył BZGraf, pod uwagę były brane takie parametry rozwoju drukarń jak wzrost produkcji w stosunku do roku poprzedzającego, rentowność produkcji, wydajność, wielkość inwestycji i in. Ranking organizują magazyn „Wydawca”, Sekcja Poligrafów SIMP, a także Polskie Towarzystwo Wydawców Książek. „Wydawca” wspólnie z Międzynarodowymi Targami Książki w Krakowie są organizatorami Konkursu na Książkę Edytorsko Doskonałą Edycja 2015/2016.
Magazyn Literacki „KSIĄŻKI” to z kolei organizator rankingu najlepszych w Polsce drukarń dziełowych, w którym wyróżniony został OZGraf. To już szósty raz, kiedy olsztyńskie zakłady uplasowały się na drugiej lokacie, w przeszłości też dwukrotnie zajmowały pierwsze miejsce. Przy wyborze najlepszych w tym roku uwzględnione zostały takie kwestie jak jakość wykonywanej produkcji, terminowość realizacji zleceń, satysfakcja ze świadczonych usług, jakość kontaktów interpersonalnych, ale też elastyczność w kontaktach z klientem.