Ricoh Customer Experience Centre wyróżnione certyfikatem BPIF ISO12647-2Poprzedni artykuł 

Ricoh Customer Experience Centre (CEC) w Telford w Wielkiej Brytanii zostało wyróżnione certyfikatem zarządzania jakością kolorów BPIF ISO12647-2. Ricoh jest pierwszym cyfrowym producentem prasy i jedną z tylko 9 firm w Wielkiej Brytanii, która spełnia standardy wyznaczone przez United Kingdom Accreditation Service (UKAS).

Customer Experience Centre zostało zaprojektowane w celu połączenia technologii software’owych oraz hardware’owych Ricoh, a efekty tych prac mają służyć dalszemu rozwojowi produktów. Przed wypuszczeniem na rynek, w CEC testowane były m.in. urządzenia Ricoh Pro VC60000 oraz Ricoh Pro C7100SX.

Jon Stack, Colour Certification Manager oraz autor niezależnej punblikacji Print Media Certification, powiedział: “Certyfikat BPIF ISO12647-2 daje klientom gwarancję jakości. Byliśmy pod wrażeniem zgodności kolorów, jaką otrzymywaliśmy z testowanych produktów.”

Graham Moore, Business Development Director, Production Printing Business Group, Ricoh Europe, dodaje: "Certyfikat pomoże przekonać drukarnie offsetowe, aby przenieść druk niskonakładowy z offsetu na cyfrowy. Uznanie United Kingdom Accreditation Service pokazuje nasze możliwości i wiedzę dotyczącą zarządzania kolorami.”

Na podstawie informacji firmy Ricoh Polska Sp. z o.o.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności