Per­so­na­li­za­cja i brak ogra­ni­czeń – za­le­ty dru­ku cy­fro­we­go wg Ep­sonPoprzedni artykuł 

Bły­ska­wicz­na re­ali­za­cja in­dy­wi­du­al­nych pro­jek­tów wy­stro­ju wnętrz do­mu i mo­do­wych – to już jest mo­żli­wie dzi­ęki urządze­niom atra­men­to­wym od Ep­son.

W dzi­siej­szym, co­raz bar­dziej sper­so­na­li­zo­wa­nym świe­cie, druk cy­fro­wy w wy­stro­ju wnętrz i pro­duk­cji odzie­ży zmie­nia rze­czy­wi­sto­ść , w której ży­je­my, pra­cu­je­my i wy­po­czy­wa­my na bar­dziej zin­dy­wi­du­ali­zo­wa­ną i przy­ja­zną.

Wy­ni­ki ba­dań, opu­bli­ko­wa­ne w ubie­głym ro­ku w ra­por­cie z tar­gów He­im­te­xtil, pt. “Ży­cie kon­cep­tu­al­ne”) wy­ka­za­ły, że wi­ęk­szo­ść wła­ści­cie­li do­mów i miesz­kań uży­wa tek­sty­li­ów do ich wy­stro­ju przede wszyst­kim po to, aby nadać swo­im wnętrzom in­dy­wi­du­al­ny cha­rak­ter. Do­dat­ko­wo wi­ęk­szo­ść z nich chce odświe­żać wy­strój wnętrz częściej, niż ro­bio­no to wcze­śniej, po to aby odzwier­cie­dla­ły one ak­tu­al­ne tren­dy, a ta­kże zmia­ny w ich sty­lu ży­cia ich wła­ści­cie­li (ca­ły ra­port do­stęp­ny tu­taj: http://cld.bz/0bYUJya.

Druk atra­men­to­wy spra­wia, że ara­nża­cja wnętrz na spe­cjal­ne za­mówie­nie sta­je się pro­sta i nie­dro­ga, a jed­no­cze­śnie mo­że być do­pa­so­wy­wa­na do in­dy­wi­du­al­nych gu­stów i re­pre­zen­tu­jąc jed­no­cze­śnie do­sko­na­łą ja­ko­ść. Dzi­ęki mo­żli­wo­ściom dru­ko­wa­nia nie­mal na do­wol­nym podło­żu, pro­jek­tan­ci mo­gą mno­żyć swo­je kre­atyw­ne wi­zje w nie­sko­ńczo­no­ść. Nie jest nie­spo­dzian­ką fakt, że ta­pe­ty dru­ko­wa­ne cy­fro­wo na spe­cjal­ne za­mówie­nie cie­szą się bły­ska­wicz­nie ro­snącym po­wo­dze­niem. Wy­bór sa­mo­przy­lep­nych i go­to­wych do uży­cia ma­te­ria­łów jest bar­dzo du­ży i co­raz wi­ęcej firm ofe­ru­je ta­kie usłu­gi.

Ogrom­ne za­in­te­re­so­wa­nie wzbu­dza ostat­nio druk sub­li­ma­cyj­ny. Nie­mal nic nie jest w sta­nie mu do­rów­nać je­śli cho­dzi o wszech­stron­no­ść czy ja­ko­ść, wi­ęc nic dziw­ne­go, że zy­sku­je na po­pu­lar­no­ści. Dzi­ęki nie­mu mo­żna pro­wa­dzić fir­mę zwi­ąza­ną z pro­jek­to­wa­niem wnętrz i dać się po­nie­ść kre­atyw­ne­mu po­ten­cja­ło­wi cy­fro­wej de­ko­ra­cji, być in­dy­wi­du­al­nym przed­si­ębior­cą, po­dej­mu­jącym się no­we­go przed­si­ęw­zi­ęcia, al­bo też pro­wa­dzić re­stau­ra­cję czy ho­tel, gdzie mo­żna stwo­rzyć nie­za­po­mnia­ne wnętrza sta­no­wi­ące o ich wy­jąt­ko­wo­ści. Ela­stycz­no­ść tej tech­no­lo­gii wes­prze kre­atyw­no­ść ka­żde­go i to w ka­żdej dzie­dzi­nie. Ep­son ofe­ru­je tu li­nię naj­wy­ższej ja­ko­ści urządzeń opar­tych na gło­wi­cy dru­ku­jącej Mi­cro Pie­zo, w tym: Su­re­Co­lor SC-F6000, SC-F6200, SC-F7000, SC-F7100, SC-F7200 i SC-F9200.

„Nie ma wąt­pli­wo­ści, że atra­men­to­wy druk sub­li­ma­cyj­ny z cza­sem co­raz bar­dziej za­do­mo­wi się w ka­żdej sfe­rze na­sze­go ży­cia. Nie ma też pra­wie żad­nych ogra­ni­czeń je­śli cho­dzi o płasz­czy­zny, na­da­jące się do ta­kie­go dru­ku – mo­gą to być me­ble z mi­ęk­kie­go i twar­de­go two­rzy­wa, za­sło­ny, po­dusz­ki, bla­ty ku­chen­ne i szaf­ki, aba­żu­ry, a na­wet sprzęt do roz­ryw­ki do­mo­wej czy kon­so­le do gier. Obec­nie je­śli mo­żesz so­bie coś wy­obra­zić, rów­nie do­brze mo­żesz to też wy­dru­ko­wać!” – po­wie­dział Dun­can Fer­gu­son z fir­my Ep­son.

Per­so­na­li­zo­wa­ny druk atra­men­to­wy zdo­by­wa ta­kże uzna­nie w cen­trach miast i ga­le­riach han­dlo­wych, gdzie tr­wa re­wo­lu­cja, na­pędza­na przez mo­żli­wo­ści dzi­siej­szych cy­fro­wych dru­ka­rek atra­men­to­wych, które po­tra­fią dru­ko­wać zdjęcia, pro­jek­ty gra­ficz­ne i wzo­ry nie tyl­ko na pa­pie­rze, ale na wie­lu in­nych ma­te­ria­łach. Obec­nie nie ma prak­tycz­nie żad­nych ogra­ni­czeń je­śli cho­dzi o two­rzy­wo, na którym da się dru­ko­wać – mo­że to być me­tal, tka­ni­na, okła­dzi­na ścien­na, drew­no, pla­stik i wie­le in­nych po­wierzch­ni.

W re­zul­ta­cie mo­że­my obec­nie per­so­na­li­zo­wać co­raz wi­ęcej i wi­ęcej aspek­tów na­sze­go oto­cze­nia i to się przyj­mu­je! Bu­ti­ki, za­kła­dy fo­to­gra­ficz­ne, pro­jek­tan­ci i in­ter­ne­to­wi przed­si­ębior­cy co­raz częściej wy­ko­rzy­stu­ją no­we kre­atyw­ne po­my­sły i roz­wi­ja­ją no­we in­te­re­sy na ba­zie ogrom­nej różno­rod­no­ści pro­duk­tów, których war­to­ścią do­da­ną jest wła­śnie in­dy­wi­du­al­ny cha­rak­ter.

„Ewo­lu­cję usług dru­kar­skich w han­dlu mo­żna po­dzie­lić na dwa eta­py. ”Pierw­sza Fa­la” za­częła się za­rów­no od zdjęć i obra­zów na płót­nie jak i od pro­duk­tów pa­pie­ro­wych, ta­kich jak fo­tok­si­ążki, ka­len­da­rze i kart­ki. Obec­nie je­ste­śmy świad­ka­mi po­cząt­ków eks­cy­tu­jącej “Dru­giej Fa­li”. Za­ma­wia­nie czy dru­ko­wa­nie wła­snych zdjęć i pro­jek­tów już nam nie wy­star­cza – chce­my też być bar­dziej kre­atyw­ni je­śli cho­dzi o na­sze obra­zy. Per­so­na­li­zo­wa­na odzież ka­żde­go ro­dza­ju, ta­ka jak t-shir­ty, ja­pon­ki, czap­ki czy tor­by, sta­ła się tak sa­mo sze­ro­ko do­stęp­na, jak zna­jo­me już pro­duk­ty pro­mo­cyj­ne, ta­kie jak kub­ki, etui na te­le­fo­ny i ta­ble­ty itp.” – stwier­dził Dun­can Fer­gu­son.

Tak du­że mo­żli­wo­ści prze­kła­da­ją się na ogrom­ną szan­sę. In­no­wa­cyj­ny bi­znes mu­si re­ago­wać szyb­ko na po­trze­by kon­su­men­ta i po­trze­bu­je krót­ko­ter­mi­no­wych roz­wi­ązań pro­duk­cyj­nych – nie­dro­gich, ła­twych w uży­ciu, ela­stycz­nych i god­nych za­ufa­nia, ta­kich jak cy­fro­we dru­kar­ki atra­men­to­we od Ep­son. Wy­mie­nić tu na­le­ży za­rów­no roz­wi­ąza­nia sub­li­ma­cyj­ne LFP kla­sy Su­re­Co­lor SC-F9000 czy roz­wi­ąza­nia do dru­ku bez­po­śred­nio na go­to­wej odzie­ży, ta­kie jak SC-F2000.

Dzia­łal­no­ść bry­tyj­skiej fir­my YRSto­re jest do­sko­na­łym przy­kła­dem na to, w ja­ki spo­sób no­wo­cze­sny sprze­daw­ca mo­że za­mie­nić zwy­kły za­kup odzie­ży we wspa­nia­łą przy­go­dę. Fir­ma otwa­rła w swych głów­nych skle­pach w Wiel­kiej Bry­ta­nii spe­cjal­ne dzia­ły, de­dy­ko­wa­ne klien­tom, którzy chcą so­bie stwo­rzyć i wy­dru­ko­wać na po­cze­ka­niu wła­sny per­so­na­li­zo­wa­ny T-shirt.

Wi­ęcej na te­mat per­so­na­li­zo­wa­ne­go dru­ku i roz­wi­ązań w tym za­kre­sie zna­le­źć mo­żna pod ad­re­sem: www.ep­son.pl/f-se­ria.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ep­son

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści