Zapraszamy na 14-godz. kurs "Marketing digitalowy – reklama w nowych mediach", który odbędzie się w dniach 11 i 12 lutego 2017 r. (sobota i niedziela) w godz. 9.00-15.00.
Koszt: 350 zł brutto
Dla kogo?
dla osób poszukujących narzędzi marketingowych niskobudżetowych i internetowych
dla osób prowadzących lub planujących uruchomić własny small business
dla pracowników działów marketingu w firmach, także reklamowych
dla pracowników działów promocji w instytucjach
Prowadzi: Tomasz Nalewajk – strategic planning director dla agencji interaktywnej KISS w Warszawie, psycholog i coach z 10 letnim stażem w branży reklamowej w Polsce i za granicą, doradca dla kreatywnych start-upów
Program:
1. Nowe media, co naprawdę mogą?
2. Język nowych mediów, czyli o tym jak marketingowy slang może działać na naszą korzyść.
3. Koniec reklamy lub reklama w czasach post-reklamowych?
4. Poszukiwanie własnej niszy. – A może produkt i wizerunek?
5. Digital natives czyli konsument z pokolenia Z i co dalej?
6. Zwinne podejście do marketingu (agile marketing methods): samosterujące się zespoły, antyhierarchiczność, metodyka Scrum.
7. Pozyskiwanie klientów, leady i ich wygrzewanie.
8. Jak budować lojalność, jak rozwijać obecnych klientów?
9. Jak mierzyć efektywność działań?
10. Jak wprowadzać pomysły na reklamę i produkty? Jak je testować? Jak automatyzować marketing?
11. Tu i teraz zróbmy coś dla siebie, czyli generowanie pomysłów na własny biznes, na nowe działanie przy pomocy środków niskobudżetowych.
Szczegóły http://publishingschool.pl/BookingRetrieve.aspx?ID=47520