Kon­fe­ren­cja pt. „Współcze­sna bra­nża po­li­gra­ficz­na – Efek­tyw­niej­si dzi­ęki tech­ni­ce. Ca­se Stu­die­s”Poprzedni artykuł 

Dnia 11 kwiet­nia br. w War­sza­wie, w ho­te­lu Gol­den Tu­lip War­saw, Pol­ska Izba Dru­ku or­ga­ni­zu­je kon­fe­ren­cję po­li­gra­ficz­ną pt.

„Współcze­sna bra­nża po­li­gra­ficz­na – Efek­tyw­niej­si dzi­ęki tech­ni­ce. Ca­se Stu­die­s”

Współcze­sna po­li­gra­fia roz­wi­ja się w wie­lu kie­run­kach, choć oczy­wi­ście są ob­sza­ry gdzie po­stęp jest bar­dzo wi­docz­ny i ta­kie, gdzie uda­je się udo­sko­na­lać za­le­d­wie drob­ne szcze­góły, a zmia­ny ma­ją cha­rak­ter ra­czej ewo­lu­cyj­ny niż rewo­lu­cyj­ny. Wie­le za­le­ży nie od sa­mych prac ba­daw­czo­-ro­zwo­jo­wych, od­kryć w dzie­dzi­nie tech­no­lo­gii i środ­ków na wdra­ża­nie no­wo­ści, ale przede wszyst­kim od po­trzeb ryn­ko­wych. Różno­rod­no­ść mo­że­my za­uwa­żyć śle­dząc po­szcze­gól­ne tech­no­lo­gie, seg­men­ty ryn­ku i tren­dy ale nie mniej istot­ne są po­szcze­gól­ne roz­wi­ąza­nia i po­my­sły, które mo­gą być za­sto­so­wa­ne w naj­bar­dziej nie­kon­wen­cjo­nal­ny spo­sób, gdy swo­je si­ły po­łączą różni pro­du­cen­ci.

Dziś mówi­my naj­częściej o opa­ko­wa­niach (ci­ągły roz­wój, różne seg­men­ty i ni­sze), współist­nie­niu dru­ku tra­dy­cyj­ne­go i cy­fro­we­go (różne po­de­jścia i za­sto­so­wa­nia), au­to­ma­ty­za­cji i au­to­no­mi­za­cji pro­ce­sów pro­duk­cyj­nych (w tym ogrom­nym roz­wo­ju w za­kre­sie opro­gra­mo­wa­nia i ca­łych sys­te­mów in­for­ma­tycz­nych i prze­my­śle 4.0), o po­wsta­wa­niu no­wych ge­ne­ra­cjach ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych (podło­ża, far­by, la­kie­ry) w kon­te­kście bez­pie­cze­ństwa pro­duk­cji, wy­daj­no­ści, efek­tyw­no­ści, zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju, eko­lo­gii i CSR.

War­to i chce­my się przyj­rzeć różno­rod­no­ści roz­wi­ązań wła­śnie po­przez spoj­rze­nie z bli­ska na szcze­góły prak­tycz­nych za­sto­so­wań.

Po­przez pre­zen­ta­cje wy­bra­nych ca­se stu­dies kon­fe­ren­cja po­win­na po­ka­zać współcze­sną po­li­gra­fię, jej roz­wój i mo­żli­wo­ść zwi­ęk­sze­nia kon­ku­ren­cyj­no­ści przed­si­ębiorstw dzi­ęki za­sto­so­wa­niu kon­kret­nych roz­wi­ązań.

Part­ne­ra­mi Kon­fe­ren­cji są: AGFA Gra­phics NV S.A.; Di­gi­print Sp.zo.o.; He­idel­berg Pol­ska Sp.zo.o.; Hu­ber­gro­up Pol­ska sp.zo.o.; Mul­ler Mar­ti­ni sp.zo.o.

Pa­tro­nat me­dial­ny: Dru­kar­nie.com.pl, druk.in­fo.pl, Opa­ko­wa­nie, Pac­ka­ging Pol­ska, Po­li­gra­fi­ka, Print & Pu­bli­shing, Prin­ti­nPo­land.com, Świat Dru­ku, Świat Po­li­gra­fii Pro­fes­sio­nal, Vi­dart, Wy­daw­ca

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści