W roku 2017 koncern Stora Enso świętuje 40-lecie wprowadzenia na rynek papierów biurowych Multicopy. Ten swoisty jubileusz zbiega się w czasie z pojawieniem się w ofercie firmy nowej, udoskonalonej serii tych podłoży. W jej skład wchodzi m.in. premierowy papier Multicopy Zero, posiadający certyfikat „Carbon Neutral”. Potwierdza on jego neutralność względem emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Wzbogacona seria Multicopy to – zdaniem Stora Enso – odpowiedź na rosnące oczekiwania i wymagania klientów.
„Multicopy Zero, jako papier wolny od tzw. śladu węglowego, to klarowne i wiarygodne świadectwo działań, jakie Stora Enso podejmuje w kontekście ograniczenia wpływu firmy na zmiany klimatyczne. W roku 2017 obchodzimy 40-lecie pojawienia się serii Multicopy na rynku i z tej okazji wprowadzamy do naszej oferty nową serię papierów, który parametry są odpowiedzią na ściśle określone wymagania klientów i bazują na wynikach wszechstronnych badań, przeprowadzonych wśród użytkowników” – mówi Jonathan Bakewell, wiceprezes segmentu papierów biurowych Stora Enso Paper.
Zdaniem producenta Multicopy to marka, która sprawdza się w wielu sytuacjach, oferując dwa parametry niezwykle cenione przez współczesnych użytkowników: proekologiczność oraz zdolność do odtwarzania detali i niuansów z odpowiednią ostrością.
Nowa, udoskonalona seria obejmuje trzy rodzaje papierów; każdy z nich jest kompatybilny ze wszystkimi urządzeniami biurowymi. Multicopy to proekologiczny papier klasy premium, Multicopy Zero jest wolny od tzw. śladu węglowego, zaś Multicopy Presentation (również papier klasy premium) posiada wyjątkowo gładką powierzchnię. Producent zapewnia, że te wzbogacone podłoża oferują charakterystyczne dla serii Multicopy i niezwykle cenione przez klientów cechy: wysoką jakość, przyjazność dla środowiska naturalnego i kompatybilność ze wszystkimi maszynami biurowymi. Wszystkie trzy papiery posiadają odpowiednie certyfikaty środowiskowe, zaś Multicopy Zero może dodatkowo pochwalić się wspomnianym certyfikatem „Carbon Neutral”.
„Odświeżony wygląd papierów z serii Mulicopy potwierdza nasze aspiracje, by stale udoskonalać wchodzące w jej skład produkty i wzmacniać tę markę, m.in. poprzez nadawanie podłożom odpowiednich cech wizualnych i budowanie ich pozytywnego wizerunku w oczach klientów” – dodaje Jennie Âkesson, menedżer marki w Stora Enso Paper.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com