Ri­coh uzna­ne przez IDC Mar­ke­tSca­pe za li­de­ra w usłu­gach za­rządza­nia prze­pły­wem in­for­ma­cji w Eu­ro­pie Za­chod­niejPoprzedni artykuł 

Au­to­rzy naj­now­sze­go ra­por­tu “IDC Mar­ke­tSca­pe: We­stern Eu­ro­pe Do­cu­ment Work­flow Se­rvi­ces Hard­co­py 2016 Ven­dor As­ses­sment”, ogło­si­li Ri­coh li­de­rem w usłu­gach za­rządza­nia prze­pły­wem in­for­ma­cji w Eu­ro­pie Za­chod­niej.

Usłu­gi te obej­mu­ją sze­reg pro­fe­sjo­nal­nych roz­wi­ązań, które au­to­ma­ty­zu­ją i opty­ma­li­zu­ją obieg do­ku­men­tów oraz pro­ce­sy bi­zne­so­we. Oce­na usług pro­du­cen­tów zo­sta­ła do­ko­na­na na pod­sta­wie spo­tkań bi­zne­so­wych oraz pre­zen­ta­cji usług, jak rów­nież do­głęb­nych wy­wia­dów prze­pro­wa­dzo­nych z klien­ta­mi w ca­łym re­gio­nie Eu­ro­py Za­chod­niej.

Au­to­rzy ra­por­tu zwra­ca­ją uwa­gę na różno­rod­no­ść ofer­ty Ri­coh, która w po­łącze­niu z roz­wi­ni­ęta in­fra­struk­tu­rą IT oraz pro­fe­sjo­nal­ny­mi usłu­ga­mi, za­pew­nia sze­ro­ki wy­bór na­rzędzi i roz­wi­ązań dla klien­tów.”

Ri­coh Eu­ro­pe sku­tecz­nie wy­ko­rzy­stu­je za­rządza­nie prze­pły­wem in­for­ma­cji do roz­wi­ązy­wa­nia pro­ble­mów swo­ich klien­tów zwi­ąza­nych z efek­tyw­no­ścią i pro­duk­tyw­no­ścią. Przed­si­ębior­stwa ro­zu­mie­ją, że jest to ele­ment klu­czo­wy do roz­wo­ju bi­zne­su” – po­wie­dział Ja­cqui Hen­driks, Re­se­arch and Con­sul­ting Ma­na­ger, IDC Mar­ke­tSca­pe.

Da­vid Mills, CEO Ri­coh Eu­ro­pe do­dał: “Czu­je­my sie za­szczy­ce­ni, że zo­sta­li­śmy uzna­ni za li­de­ra w bra­nży w Eu­ro­pie Za­chod­niej. Je­ste­śmy dum­ni z te­go, że na­sze roz­wia­za­nia spraw­dza­ją się i są do­ce­nia­ne. Do­kła­da­my wszel­kich sta­rań, aby po­móc na­szym klien­tom prze­dzwy­ci­ężyć ich pro­ble­my. Na­sze roz­wi­ąza­nia po­zwa­la­ją przed­si­ębior­stom wznie­ść sie na jesz­cze wy­ższy po­ziom.”

O IDC Mar­ke­tSca­pe

Mo­del ana­li­zy do­staw­ców fir­my IDC Mar­ke­tSca­pe po­zwa­la uzy­skać prze­gląd kon­ku­ren­cyj­no­ści do­staw­ców ICT (tech­no­lo­gii in­for­ma­tycz­nych) na da­nym ryn­ku. Me­to­do­lo­gia ba­daw­cza jest opar­ta na ry­go­ry­stycz­nej oce­nie kry­te­ri­ów za­rów­no ja­ko­ścio­wych, jak i ilo­ścio­wych. IDC Mar­ke­tSca­pe za­pew­nia przej­rzy­sty mo­del oce­ny, który po­zwa­la w spo­sób rze­tel­ny po­rów­nać ofer­ty pro­duk­tów i usług, mo­żli­wo­ści i stra­te­gie, a ta­kże czyn­ni­ki wa­run­ku­jące obec­ny i przy­szły suk­ces ryn­ko­wy do­staw­ców usług z bra­nży ele­in­for­ma­tycz­nej. Mo­del ten po­zwa­la ta­kże na­byw­com tech­no­lo­gii uzy­skać kom­plek­so­wą oce­nę moc­nych i sła­bych stron obec­nych oraz po­ten­cjal­nych do­staw­ców.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ri­coh Pol­ska Sp. z o.o.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści