Ricoh sprzedaje dwutysięczne urządzenie z serii Pro™ C7100Poprzedni artykuł 

Włoski dostawca usług drukarskich Ligurgaf, złożył zamówienie na dwutysięczne urządzenie z serii Ricoh Pro™ C7100, które zostanie sprzedane w Europie.

Cyfrowy system produkcyjny Pro™ C7100 został wprowadzony do sprzedaży w grudniu 2014 roku. Urządzenia z tej serii cechuje wysoka wydajność – ich prędkość drukowania wynosi do 90 stron na minutę. Umożliwiają również druk na szerokiej gamie mediów o gramaturze do 360 g/m². Wyposażono je w technologię Vertical Cavity Surface Emitting Laser (VCSEL) pozwalającą na uzyskanie obrazu o rozdzielczość 1200 x 4800 dpi. Pro™ C7100 zapewnia realizację wysokiej jakości wydruków na wymagających podłożach o gramaturze do 360 g/m², takich jak: media moletowane (fakturowane) i transparentne, przy zachowaniu niskich kosztów produkcji. Dzięki temu mogą być wykorzystane do produkcji opakowań, książek, broszur czy wizytówek. Seria Pro™ C7100 pozwala rozszerzyć zakres oferowanych usług zapewniając przy tym znacznie większą elastyczność oraz opłacalność dla produkcji niskonakładowej.

Właściciel drukarni Ligurgaf, Alessandro Dario powiedział: „Inwestycja w urządzenie Ricoh z serii Pro™ C7100 była bardzo dobrą decyzją. Połączenie wysokiej jakości i wszechstronności tego urządzenia umożliwia rozszerzenie oraz zdywersyfikowanie oferty naszej firmy.”

R E K L A M A
„Seria Pro™ C7100 jest wyjątkowa. Żadne inne urządzenia na rynku nie łączy w sobie dwóch bardzo ważnych elementów – piątej stacji na kolor specjalny oraz druku na długich arkuszach. Dodatkowa stacja na biały, przezroczysty lub neonowo żółty toner pozwala na druk aplikacji wykraczających poza gamę CMYK, punktowe lub całościowe nabłyszczenie i nadruk znaków wodnych, co pozwala na realizację niestandardowych, przykuwających wzrok projektów. Format papieru 330x700 mm wprowadza nowe możliwości, gdy oczekujemy wyjścia poza standardowy SRA3, choćby przy produkcji np.: kart menu, gdzie wymagane są 3 strony A4 łamane w tzw. C, jak i okładek książkowych ze skrzydełkami, a także plecków kalendarzy trójdzielnych. Dzięki takiemu wachlarzowi możliwości relacje z naszymi Klientami zacieśniają się” - dodaje Benoit Chatelard, Vice President, Production Printing, Ricoh Europe.

Na podstawie informacji firmy Ricoh Polska Sp. z o.o.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności