No­we pro­duk­ty w ofer­cie In­te­gart: dla ryn­ku re­kla­my i LFPPoprzedni artykuł 

In­te­gart nie stoi w miej­scu i sta­le wzbo­ga­ca swo­ją ofer­tę pro­duk­to­wą de­dy­ko­wa­ną bra­nży. Ry­nek re­kla­mo­wy i LFP po­trze­bu­ją nie tyl­ko no­wych tech­no­lo­gii, ale ta­kże no­wo­cze­snych podło­ży do dru­ku. W 2017 ro­ku fir­my pro­duk­cyj­ne, agen­cje re­kla­mo­we, pro­jek­tan­ci czy ar­chi­tek­ci wnętrz będą mo­gli li­czyć na In­te­gart: ma­jąc tak du­ży za­sób ma­te­ria­ło­wo­-tech­no­lo­gicz­ny będą mo­gli prze­kra­czać do­tych­cza­so­we gra­ni­ce. Pre­mie­ra no­wo­ści od­będzie się na tar­gach Re­ma­Days w ter­mi­nie 15–17.02.2017 (in­for­ma­cje na te­mat bez­płat­nej re­je­stra­cji tu­taj. War­to i na­le­ży tam być!

No­wą od­sło­ną w III ge­ne­ra­cji, w wy­jąt­ko­wo ko­rzyst­nej ce­nie, są sto­sun­ko­wo nie­dro­gie urządze­nia HP La­tex z se­rii 300: 315, 335, 365 i 375. Ich naj­wi­ęk­szą za­le­tą jest wy­so­ki współczyn­nik wy­daj­no­ści do ce­ny w seg­men­cie dru­ka­rek o sze­ro­ko­ści do 1,6 m. Wy­ni­ka to z fak­tu, że tech­no­lo­gia HP La­tex (wi­ęcej in­for­ma­cji tu­taj) umo­żli­wia dru­ko­wa­nie na wie­lu różnych podło­żach, a two­rzo­ne apli­ka­cje mo­gą być sto­so­wa­ne za­rów­no we wnętrzach, jak i na ze­wnątrz bu­dyn­ków. Dla­te­go te dru­kar­ki tak do­brze od­naj­du­ją się nie tyl­ko na ryn­ku re­kla­my, ale ta­kże na ryn­ku de­ko­ra­cji wnętrz, czy to ko­mer­cyj­nych, pry­wat­nych, czy na­wet uży­tecz­no­ści pu­blicz­nej (szko­ły, przed­szko­la, szpi­ta­le).

W po­rów­na­niu z po­przed­nią edy­cją mo­de­li 300 (310, 330, 360, 375) no­we urządze­nia po­zwo­lą klien­tom uzy­skać do­stęp do jesz­cze szer­szej pa­le­ty mo­żli­wo­ści. W no­wym wy­da­niu dru­kar­ki prze­zna­czo­ne są dla du­żych i ma­łych klien­tów. Do­sko­na­le spe­łnią swo­je funk­cje w punk­tach kse­ro­gra­ficz­nych, dru­kar­niach, w bra­nży dro­go­wej oraz wi­ęk­szych dru­kar­niach wiel­ko­for­ma­to­wych. Ideą HP by­ło utrzy­ma­nie przy­stęp­nych cen tych urządzeń przy za­cho­wa­niu mak­sy­mal­nej uży­tecz­no­ści.

Od nie­daw­na w ofer­cie In­te­gart znaj­du­ją się ta­kże urządze­nia se­rii 500. Pre­mie­ra dru­kar­ki HP La­tex 570 (link) mia­ła miej­sce w lip­cu 2016 ro­ku. Obec­nie In­te­gart ma w ofer­cie sprze­da­ży dwa mo­de­le: 560 oraz 570. Li­nia 500 to do­sko­na­le zna­na i spraw­dzo­na III ge­ne­ra­cja tech­no­lo­gii la­tek­so­wej HP za­mkni­ęta w urządze­niu, które zo­sta­ło za­pro­jek­to­wa­ne pod kątem wy­daj­no­ści. Zmia­ny kon­struk­cyj­ne, w po­rów­na­niu z se­rią 300, po­szły w kie­run­ku zwi­ęk­sze­nia pręd­ko­ści dru­ko­wa­nia w wy­so­kiej ja­ko­ści oraz ogól­ne­go zwi­ęk­sze­nia wy­daj­no­ści urządze­nia; m.in. stwo­rzo­no no­wy, bar­dziej wy­daj­ny obro­to­wy stół po­daw­czy, który jest swo­istym zin­te­gro­wa­nym mo­du­łem po­da­wa­nia i od­bie­ra­nia no­śni­ków, a ta­kże znacz­nie ulep­szo­no sek­cję do­su­sza­nia. Do­da­no ta­kże mo­żli­wo­ść pra­cy w gru­pach ro­bo­czych, gdzie ka­żda dru­kar­ka mo­że współu­czest­ni­czyć w po­dzia­le za­dań.

Na uwa­gę za­słu­gu­je też no­we urządze­nie HP La­tex 1500 (in­fo), które sta­no­wi ogni­wo łączące świat dru­ka­rek se­rii 300 i 500 z dro­gim seg­men­tem ma­szyn se­rii 3000. Umo­żli­wia ono dru­kar­niom wzbo­ga­ce­nie ofer­ty o wy­dru­ki w sze­ro­ko­ści do 3,2 m sto­sun­ko­wo nie­wy­so­kim kosz­tem. Urządze­nie dru­ku­je w tech­no­lo­gii HP La­tex III ge­ne­ra­cji przy uży­ciu eko­no­micz­nych 5-li­tro­wych zbior­ni­ków z tu­szem.

Ko­lej­ną no­wo­ścią tech­no­lo­gicz­ną w ofer­cie fir­my In­te­gart są dru­kar­ki HP Pa­ge­Wi­de XL – mo­de­le 4000, 4500, 5000, 8000 (czy­taj wi­ęcej). Urządze­nia na­sta­wio­ne są na druk w wy­so­kiej ja­ko­ści, z mak­sy­mal­ną ilo­ścią de­ta­li w pręd­ko­ści, którą okre­śla się ja­ko ul­tra­szyb­ką (w za­le­żno­ści od mo­de­lu: 8–30 stron A1/min). Osi­ągni­ęcie tak wy­so­kich pręd­ko­ści jest mo­żli­we dzi­ęki spe­cjal­nej kon­struk­cji, w której gło­wi­ca ma sze­ro­ko­ść ca­łej stro­ny i dru­ku­je jed­no­prze­bie­go­wo z uży­ciem wszyst­kich czte­rech ko­lo­rów jed­no­cze­śnie. HP Pa­ge­Wi­de XL od­naj­dą się za­rów­no na ryn­ku re­kla­mo­wym, jak i ryn­ku dru­ku do­ku­men­ta­cji tech­nicz­nej (wy­dru­ki o ide­al­nie czy­stych li­niach, od­wzo­ro­wa­niu szcze­gółów, druk w try­bie ko­lo­ro­wym z uży­ciem czar­ne­go atra­men­tu).

Wie­le się ta­kże zmie­ni­ło w ofer­cie me­di­ów. In­te­gart po­sze­rzył ofer­tę pro­duk­tów mar­ki Ave­ry Den­ni­son, a wśród nich zna­la­zły się wy­so­kiej ja­ko­ści fo­lie sa­mo­cho­do­we (do dru­ku cy­fro­we­go, plo­te­ro­we 777 Cast Film oraz do zmia­ny ko­lo­ru), fo­lie gra­ficz­ne do de­ko­ra­cji ścian z se­rii MPI8000 oraz fo­lie trans­lu­cent­ne. Po­nad­to w ofer­cie po­ja­wi­ły się pro­duk­ty ja­po­ńskie­go pro­du­cen­ta Yu­po (Ta­ko­/Oc­to­pus i Jel­ly), sze­ro­ka ga­ma fo­lii z kle­jem DOT, FIX, bez­kle­jo­wych oraz ta­bli­co­wych mar­ki Ne­schen. Ofer­ta pro­duk­tów mar­ki Ar­lon wzbo­ga­ci­ła się o pro­duk­ty z se­rii DPF 510 Vi­nyl Film (mo­no­me­rycz­na fo­lia do dru­ku). Do co­raz licz­niej­szej gru­py pro­duk­tów Apex Pre­mium do­łączą no­we tka­ni­ny Te­xti­le Fron­tlit B1 (wy­ko­rzy­sty­wa­ny mi­ędzy in­ny­mi do pro­duk­cji lek­kich tek­styl­nych ba­ne­rów, np. podwie­sza­nych) oraz Te­xti­le Bac­klit B1 150 g (apli­ka­cje do podświe­tleń) czy tka­ni­ny do pro­duk­cji ro­let: Te­xti­le Bloc­kaut 280 g i Te­xti­le Fron­tlit B1 260 g.

W ra­mach roz­sze­rze­nia współpra­cy z mar­ką 3M w seg­men­cie ma­te­ria­łów dla bra­nży au­to­mo­ti­ve w ofer­cie In­te­gart po­ja­wi się wie­le ce­nio­nych i po­żąda­nych przez apli­ka­to­rów pro­duk­tów: Wrap Film se­rii 1080 oraz 1380, fo­lie ochron­ne za­bez­pie­cza­jące la­kier sa­mo­cho­du Scotch­gard Pa­int Pro­tec­tion Film Pro Se­ries, fo­lie przy­ciem­nia­jące szy­by 3M Black Sha­de oraz FX ST (link) .

Ofer­ta In­te­gar­tu jest nie­ustan­nie roz­sze­rza­na. Fir­ma prężnie się roz­wi­ja, zmie­nia swo­ją stra­te­gię, do­pa­so­wu­je do po­trzeb swo­ich kon­tra­hen­tów. Ro­zwój bi­zne­so­wy na­szych part­ne­rów jest rów­nież na­szym roz­wo­jem. In­te­gart jest god­nym za­ufa­nia i ce­nio­nym w bra­nży Part­ne­rem Tech­no­lo­gicz­nym i Me­dio­wym. Mul­ti­bran­do­wo­ść w seg­men­cie ma­szyn oraz me­di­ów i ak­tyw­ne dzia­ła­nia mar­ke­tin­go­wo­-pro­mo­cyj­ne wy­różnia­ją fir­mę na ryn­ku LFP.

War­to wspo­mnieć o naj­now­szych na­rzędziach mar­ke­tin­go­wych do­star­cza­nych klien­tom i ko­lej­nym du­żym wy­da­niu na 2017, które In­te­gart przy­go­to­wu­je. Już w lu­tym będzie miał pre­mie­rę no­wy ka­ta­log „Cre­ati­ve Po­int of View”.

Na 12 wi­zu­ali­za­cjach po­ka­za­ne są roz­wi­ąza­nia apli­ka­cyj­ne w ob­sza­rach różnych bra­nż z na­ci­skiem na za­sto­so­wa­nia out­do­oro­we. Ka­ta­log pre­zen­tu­je mo­żli­wo­ści tech­no­lo­gicz­ne, ja­kie da­je eko­lo­gicz­ny druk HP La­tex oraz za­sto­so­wa­nie efek­tyw­nych kosz­to­wo urządzeń do po­st-fi­ni­shin­gu, ta­kich jak wie­lo­funk­cyj­ne plo­te­ry Zünd (www), la­mi­na­to­ry Ne­schen czy apli­ka­to­ry Rol­l­srol­ler, które znaj­du­ją się w ofer­cie fir­my In­te­gart.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści