W połowie lutego przedstawiciele branży reklamowej po raz kolejny spotkali się na międzynarodowych targach Rema Days. Impreza, jak co roku przyciągnęła wystawców z całego świata, którzy zaprezentowali najnowsze rozwiązania, produkty i kierunki w reklamie i poligrafii. O trendach w materiałach POS opowiadają przedstawiciele agencji Pink Pepper Media.
Wśród produktów wspierających sprzedaż nadal króluje karton. Wraz z rozwojem technologicznym, materiał ten stwarza coraz większe możliwości projektowe nie tylko w zakresie małych form reklamowych, ale także dużych ekspozytorów zbliżonych trwałością i wytrzymałością do POS-ów stałych.
Projekty wykonane z kartonu są lekkie, łatwe w transporcie i szybkie w montażu. Jest to szczególnie istotne w obliczu sezonowości sprzedaży, która powoduje potrzebę częstej zmiany ekspozycji. Branża retail chętnie realizuje także krótkie, okolicznościowe akcje promocyjne i marketingowe. Kartonowe materiały POS są w tym wypadku idealnym narzędziem wspierającym sprzedaż - mówi Magdalena Gut z agencji Pink Pepper Media.
Kolejnym powodem, dla którego branża POS stawia na karton jest nurt promujący eko postawy i dbałość o środowisko naturalne. Kartonowe ekspozytory czy gadżety reklamowe wyprodukowane z materiałów odnawialnych to widoczny i pozytywny trend na rynku reklamowym. Są równie trwałe, praktyczne, a moda na minimalizm, naturalność czyni je niezwykle atrakcyjnym i korzystnym wizualnie – mówi Magdalena Gut.
Rema Days to międzynarodowe targi branży poligraficznej i sektora kreatywnego. Wydarzenie organizowane jest od 2005 roku i z każdą edycją przyciąga coraz więcej wystawców i zwiedzających. Impreza należy do największych na terenie Europy Środkowej. W tym roku, między 15 a 17 lutego, przyciągnęła ponad 800 wystawców i kilkanaście tysięcy zwiedzających z całego świata. Targi to okazja do wymiany opinii i prezentacji najnowszych trendów branży reklamowej i poligraficznej.
Na podstawie informacji firmy Pink Pepper Media