Ekologicznie, kartonowo i niestandardowo Trendy w materiałach POS na Rema Days 2017Poprzedni artykuł 

W połowie lutego przedstawiciele branży reklamowej po raz kolejny spotkali się na międzynarodowych targach Rema Days. Impreza, jak co roku przyciągnęła wystawców z całego świata, którzy zaprezentowali najnowsze rozwiązania, produkty i kierunki w reklamie i poligrafii. O trendach w materiałach POS opowiadają przedstawiciele agencji Pink Pepper Media.

Wśród produktów wspierających sprzedaż nadal króluje karton. Wraz z rozwojem technologicznym, materiał ten stwarza coraz większe możliwości projektowe nie tylko w zakresie małych form reklamowych, ale także dużych ekspozytorów zbliżonych trwałością i wytrzymałością do POS-ów stałych.

Projekty wykonane z kartonu są lekkie, łatwe w transporcie i szybkie w montażu. Jest to szczególnie istotne w obliczu sezonowości sprzedaży, która powoduje potrzebę częstej zmiany ekspozycji. Branża retail chętnie realizuje także krótkie, okolicznościowe akcje promocyjne i marketingowe. Kartonowe materiały POS są w tym wypadku idealnym narzędziem wspierającym sprzedaż - mówi Magdalena Gut z agencji Pink Pepper Media.

Kolejnym powodem, dla którego branża POS stawia na karton jest nurt promujący eko postawy i dbałość o środowisko naturalne. Kartonowe ekspozytory czy gadżety reklamowe wyprodukowane z materiałów odnawialnych to widoczny i pozytywny trend na rynku reklamowym. Są równie trwałe, praktyczne, a moda na minimalizm, naturalność czyni je niezwykle atrakcyjnym i korzystnym wizualnie – mówi Magdalena Gut.

Oprócz względów praktycznych i ekologicznych na korzyść kartonowych rozwiązań POS przemawia plastyczność materiału. Karton stwarza coraz większe możliwości projektowe, a jest to niezwykle ważne w branży, która pomaga swoim klientom wyróżnić się na tle konkurencji. Klienci poszukują agencji, które zrealizują dla nich niestandardowe projekty, według ich własnych pomysłów i indywidualnych zapotrzebowań. Dotyczy to zarówno materiałów POS, jak również gadżetów reklamowych. W przypadku tych drugich dostrzegamy także paradoksalnie równie silny trend na tradycyjne rozwiązania. W dalszym ciągu lubimy długopisy, kubki czy pendrive’y. Coraz większą uwagę zwracamy jednak na jakość i design gadżetu – podkreśla Magdalena Gut.

Rema Days to międzynarodowe targi branży poligraficznej i sektora kreatywnego. Wydarzenie organizowane jest od 2005 roku i z każdą edycją przyciąga coraz więcej wystawców i zwiedzających. Impreza należy do największych na terenie Europy Środkowej. W tym roku, między 15 a 17 lutego, przyciągnęła ponad 800 wystawców i kilkanaście tysięcy zwiedzających z całego świata. Targi to okazja do wymiany opinii i prezentacji najnowszych trendów branży reklamowej i poligraficznej.

Na podstawie informacji firmy Pink Pepper Media

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności