API na tar­gach PCD w Pa­ry­żu: pre­zen­ta­cja naj­now­szych tren­dów w bra­nży opa­ko­wań ko­sme­tycz­nychPoprzedni artykuł 

Z gośćmi odwiedzającymi stoisko targowe firmy API spotykał się m.in. David Peters - Creative Development Manager w jej brytyjskiej centrali
Z go­śćmi od­wie­dza­jący­mi sto­isko tar­go­we fir­my API spo­ty­kał się m.in. Da­vid Pe­ters – Cre­ati­ve De­ve­lop­ment Ma­na­ger w jej bry­tyj­skiej cen­tra­li

W dniach 18–19 stycz­nia br. w Pa­ry­żu od­by­wa­ły się tar­gi PCD 2017, de­dy­ko­wa­ne roz­wi­ąza­niom opa­ko­wa­nio­wym dla bra­nży ko­sme­tycz­nej. Wśród ich wy­staw­ców zna­la­zła się m.in. fir­ma API – pro­du­cent spe­cja­li­stycz­nych fo­lii i la­mi­na­tów, znaj­du­jących za­sto­so­wa­nie m.in. w tej części ryn­ku. Jej obec­no­ść kon­cen­tro­wa­ła się na pre­zen­ta­cji naj­now­szych tren­dów w opa­ko­wa­niach, skie­ro­wa­nych do pro­du­centów ko­sme­ty­ków. API pro­mo­wa­ła na PCD za­rów­no pro­duk­ty ze swo­jej ofer­ty, jak też usłu­gi wspie­ra­jące fir­my ko­sme­tycz­ne w ich co­dzien­nej dzia­łal­no­ści.

Przez oba dni wy­sta­wy na sto­isku API obec­ny był Da­vid Pe­ters – Cre­ati­ve De­ve­lop­ment Ma­na­ger, który udzie­lał klien­tom rad do­ty­czących uzy­ska­nia opty­mal­ne­go efek­tu ko­ńco­we­go przy pro­jek­to­wa­niu i two­rze­niu opa­ko­wań na per­fu­my czy ko­sme­ty­ki. Po­moc­ne dla tych dzia­łań ma być m.in. API Trends Fo­lio – pa­kiet usług, sta­no­wi­ący swe­go ro­dza­ju in­spi­ra­cję dla pro­jek­tan­tów, agen­cji re­kla­mo­wych i wła­ści­cie­li ma­rek przy two­rze­niu atrak­cyj­nych wi­zu­al­nie, wy­różnia­jących się na półce skle­po­wej opa­ko­wań.
„PCD to ide­al­na oka­zja by za­pre­zen­to­wać nasz ze­staw kre­atyw­nych usług wcho­dzących w skład Trend Fo­lio, będących swe­go ro­dza­ju wska­zów­ką dla pro­du­cen­tów opa­ko­wań ko­sme­tycz­nych oraz wła­ści­cie­li ma­rek. Z przy­jem­no­ścią spo­tka­li­śmy się z licz­ny­mi pro­jek­tan­ta­mi, dru­ka­rza­mi i wła­ści­cie­la­mi ma­rek, przed­sta­wia­jąc im na­szą bo­ga­tą ofer­tę fo­lii, la­mi­na­tów i roz­wi­ązań ho­lo­gra­ficz­nych. Wspól­nie za­sta­na­wia­li­śmy się, jak – ba­zu­jąc na ostat­nich tren­dach w tej bra­nży – stwo­rzyć wy­jąt­ko­we, atrak­cyj­ne dla oka i wy­różnia­jące się na tle po­zo­sta­łych opa­ko­wa­nie”.

War­to do­dać, że już w lu­tym br. Da­vid Pe­ters po raz ko­lej­ny za­wi­ta do Pol­ski, by spo­tkać się z ro­dzi­my­mi przed­sta­wi­cie­la­mi agen­cji re­kla­mo­wych i dru­ka­rń oraz wła­ści­cie­la­mi ma­rek. Na­stęp­ną oka­zją do kon­tak­tu z nim będą kwiet­nio­we tar­gi Pac­ka­ging In­no­va­tions, na których z wła­snym sto­iskiem – już po raz dru­gi z rzędu po­ja­wi się fir­ma API Fo­lie Pol­ska – lo­kal­ny od­dział API. Mówi Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska, dy­rek­tor za­rządza­jąca: „Już dziś ser­decz­nie za­pra­sza­my do od­wie­dze­nia na­sze­go sto­iska i do ara­nżo­wa­nia spo­tkań z Da­videm Pe­tersem. W ostat­nich mie­si­ącach zna­cząco roz­bu­do­wa­li­śmy na­szą ofer­tę o różne­go ro­dza­ju usłu­gi i pro­duk­ty, de­dy­ko­wa­ne dla bra­nży opa­ko­wań i ety­kiet. Tar­gi Pac­ka­ging In­no­va­tions trak­tu­je­my wi­ęc ja­ko świet­ną mo­żli­wo­ść do ich za­pre­zen­to­wa­nia klien­tom z Pol­ski. Ma­my na­dzie­ję, że po­łącze­nie bo­ga­te­go port­fo­lio z fa­cho­wą wie­dzą i do­radz­twem będzie dla wie­lu osób wy­star­cza­jącym „ma­gne­se­m” do od­wie­dze­nia na­sze­go sto­iska”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści