W dniach 18-19 stycznia br. w Paryżu odbywały się targi PCD 2017, dedykowane rozwiązaniom opakowaniowym dla branży kosmetycznej. Wśród ich wystawców znalazła się m.in. firma API – producent specjalistycznych folii i laminatów, znajdujących zastosowanie m.in. w tej części rynku. Jej obecność koncentrowała się na prezentacji najnowszych trendów w opakowaniach, skierowanych do producentów kosmetyków. API promowała na PCD zarówno produkty ze swojej oferty, jak też usługi wspierające firmy kosmetyczne w ich codziennej działalności.
Przez oba dni wystawy na stoisku API obecny był David Peters – Creative Development Manager, który udzielał klientom rad dotyczących uzyskania optymalnego efektu końcowego przy projektowaniu i tworzeniu opakowań na perfumy czy kosmetyki. Pomocne dla tych działań ma być m.in. API Trends Folio – pakiet usług, stanowiący swego rodzaju inspirację dla projektantów, agencji reklamowych i właścicieli marek przy tworzeniu atrakcyjnych wizualnie, wyróżniających się na półce sklepowej opakowań.
„PCD to idealna okazja by zaprezentować nasz zestaw kreatywnych usług wchodzących w skład Trend Folio, będących swego rodzaju wskazówką dla producentów opakowań kosmetycznych oraz właścicieli marek. Z przyjemnością spotkaliśmy się z licznymi projektantami, drukarzami i właścicielami marek, przedstawiając im naszą bogatą ofertę folii, laminatów i rozwiązań holograficznych. Wspólnie zastanawialiśmy się, jak – bazując na ostatnich trendach w tej branży – stworzyć wyjątkowe, atrakcyjne dla oka i wyróżniające się na tle pozostałych opakowanie”.
Warto dodać, że już w lutym br. David Peters po raz kolejny zawita do Polski, by spotkać się z rodzimymi przedstawicielami agencji reklamowych i drukarń oraz właścicielami marek. Następną okazją do kontaktu z nim będą kwietniowe targi Packaging Innovations, na których z własnym stoiskiem – już po raz drugi z rzędu pojawi się firma API Folie Polska – lokalny oddział API. Mówi Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca: „Już dziś serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska i do aranżowania spotkań z Davidem Petersem. W ostatnich miesiącach znacząco rozbudowaliśmy naszą ofertę o różnego rodzaju usługi i produkty, dedykowane dla branży opakowań i etykiet. Targi Packaging Innovations traktujemy więc jako świetną możliwość do ich zaprezentowania klientom z Polski. Mamy nadzieję, że połączenie bogatego portfolio z fachową wiedzą i doradztwem będzie dla wielu osób wystarczającym „magnesem” do odwiedzenia naszego stoiska”.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com