Wśród setek wystawców tegorocznych targów RemaDays Warsaw 2017 po raz pierwszy znalazła się firma Docufield – polski dystrybutor takich marek jak Hunkeler, Kern czy Neopost. Lutowa wystawa stała się okazją przede wszystkim do szerszej promocji rozwiązań oferowanych przez dwóch ostatnich producentów m.in. nowoczesnych systemów direct mail oraz urządzeń usprawniających proces wysyłki i korespondencji, zarówno biurowej jak i masowej.
Mówi Marcin Krzyżowski – prezes Docufield: „Nasza obecność na tegorocznych targach RemDays Warsaw koncentrowała się na promocji rozwiązań dla niezwykle efektywnego – przy wszechobecnym szumie informacyjnym – kanału komunikacji z klientem, jakim jest direct mail. Z jednej strony pozwala on wyróżnić się na tle konkurencji, choćby dzięki personalizacji, z drugiej – umożliwia analizę prowadzonych kampanii”. W ofercie firmy Docufield znajdują się kompleksowe rozwiązania dla tego segmentu rynkowego, uwzględniające zarówno specjalistyczne oprogramowanie, jak też niezbędne do realizacji całego procesu urządzenia, m.in. kopertownice i adresarki.
Zastosowana w nich technologia sprawdza się również przy usprawnianiu obiegu dokumentów i korespondencji. „Na targach RemaDays Warsaw wystawiają się, jak też odwiedzają je tysiące przedsiębiorców, z których każdy ma do czynienia z korespondencją. Z myślą o nich zaprezentowaliśmy naszą ofertę, obejmującą terminale pocztowe, kopertownice czy otwieraczki – dodaje Marcin Krzyżowski – Nasz debiut na tej wystawie oceniamy bardzo pozytywnie. Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko, a zainteresowanych pełną ofertą Docufield zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszą firmą”.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com