Za­pa­kuj.to zmie­nia się w Pac­khelp, udo­stęp­nia ofer­tę w ca­łej UEPoprzedni artykuł 

Za­pa­kuj.to, in­ter­ne­to­wa plat­for­ma do za­ma­wia­nia opa­ko­wań z na­dru­kiem, zmie­nia się w Pac­khelp. Od te­raz fir­ma kie­ru­je swo­ją ofer­tę do klien­tów z ca­łej Unii Eu­ro­pej­skiej.

Uru­cho­mio­na w ubie­głym ro­ku in­ter­ne­to­wa plat­for­ma za­pa­kuj.to umo­żli­wia­ła do­tąd klien­tom z Pol­ski sa­mo­dziel­ne pro­jek­to­wa­nie i za­ma­wia­nie opa­ko­wań z na­dru­kiem. Od 1 mar­ca 2017 fir­ma zmie­nia na­zwę na Pac­khelp, a swo­ją ofer­tę kie­ru­je do klien­tów z wszyst­kich 28 pa­ństw Unii Eu­ro­pej­skiej.

– Udo­stęp­nie­nie ofer­ty klien­tom z in­nych pa­ństw UE to dla nas na­tu­ral­ny krok roz­wo­ju. Już wcze­śniej re­ali­zo­wa­li­śmy za­mówie­nia dla klien­tów zza gra­ni­cy, którym nie prze­szka­dzał brak zna­jo­mo­ści języ­ka pol­skie­go. Wraz z wy­jściem na no­we ryn­ki wpro­wa­dza­my no­wą mar­kę, zro­zu­mia­łą dla ka­żde­go. Nie­za­le­żnie od te­go, ja­kim języ­kiem po­słu­gu­je się na co dzień – mówi Woj­tek Sa­dow­ski, współza­ło­ży­ciel Pac­khelp.

Ofer­ta dla pol­skich klien­tów do­stęp­na jest na stro­nie pac­khelp.pl. Ofer­ta dla klien­tów z po­zo­sta­łych pa­ństw Unii Eu­ro­pej­skiej do­stęp­na jest w wer­sji an­glo­języcz­nej na stro­nie pac­khelp.com i nie­miec­ko­języcz­nej na stro­nie pac­khelp.de. Kre­ator będzie suk­ce­syw­nie udo­stęp­nia­ny ta­kże w in­nych wer­sjach języ­ko­wych. W po­cząt­ko­wym okre­sie w Pol­sce funk­cjo­no­wać będzie ta­kże mar­ka za­pa­kuj.to.

– Przez rok funk­cjo­no­wa­nia zdo­by­li­śmy wie­lu klien­tów, którzy po­lu­bi­li na­szą mar­kę. Dla nich wci­ąż będzie­my do­stęp­ni pod sta­rym ad­re­sem. Wpro­wa­dze­nie mar­ki Pac­khelp nie ma żad­ne­go wpły­wu na do­stęp­ną w Pol­sce ofer­tę i cen­nik. Nie zmie­nia­ją się też war­to­ści, które wy­zna­je­my ani ce­le, które so­bie sta­wia­my: upro­ścić do mi­ni­mum za­ma­wia­nie wła­snych opa­ko­wań – mówi Woj­tek Sa­dow­ski.

Pac­khelp umo­żli­wia sa­mo­dziel­ne pro­jek­to­wa­nie i za­ma­wia­nie opa­ko­wań z na­dru­kiem bez­po­śred­nio w in­ter­ne­to­wym Kre­ato­rze. Fir­ma ofe­ru­je pu­de­łka fa­so­no­we i kla­po­we, pro­du­ko­wa­ne zgod­nie z pro­jek­tem klien­ta w 14 dni, w na­kła­dzie od 30 sztuk.

Do­tych­czas z roz­wi­ązań Pac­khelp sko­rzy­sta­ły mar­ki ta­kie jak Pro­sto, Mu­sta­che.pl, SHOWROOM, cdp.pl, Ni­vea, Re­ebok i Uber.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Pac­khelp

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści