Opa­ko­wa­nie wy­ko­na­ne na ba­zie kar­to­nu CKB fir­my Sto­ra En­so z na­gro­dą szwedz­kich pro­du­cen­tów żyw­no­ści – Ma­tverk 2017Poprzedni artykuł 

Opa­ko­wa­nie „Slak­ta­rens Hem­li­ghe­t” („Ta­jem­ni­ca rze­źni­ka”) wy­ko­na­ne na ba­zie stwo­rzo­ne­go przez Sto­ra En­so kar­to­nu CKB otrzy­ma­ło na­gro­dę Ma­tverk za rok 2017, przy­zna­wa­ną przez szwedz­kich pro­du­cen­tów żyw­no­ści. Ju­ry kon­kur­so­we do­ce­ni­ło je za na­tu­ral­ny wy­gląd i szcze­gól­ne wa­lo­ry do­ty­ko­we.

Na­gro­dy Ma­tverk są do­rocz­nie przy­zna­wa­ne pro­duk­tom żyw­no­ścio­wym ofe­ru­jącym naj­lep­szy smak i ja­ko­ść, po­sia­da­jącym wy­so­kiej kla­sy opa­ko­wa­nie oraz nio­sącym ze so­bą cie­ka­wą hi­sto­rię. „Slak­ta­rens Hem­lin­ghe­t” to pro­dukt mi­ęsny, po­cho­dzący ze szwedz­kie­go re­gio­nu Ån­ger­man­land. Ba­zu­je on na hisz­pa­ńskiej wędli­nie de­li­ka­te­so­wej se­cre­to, tu do­dat­ko­wo spe­cjal­nie wędzo­nej i do­pra­wio­nej. Oprócz głów­nej na­gro­dy te­go ogól­no­kra­jo­we­go kon­kur­su, opa­ko­wa­nie uzy­ska­ło też spe­cjal­ne wy­różnie­nie od ju­ry mar­ke­tin­go­we­go Ma­tverk. W uza­sad­nie­niu na­pi­sa­no m.in.: „Kon­cep­cja te­go pro­duk­tu jest bli­ska ide­ało­wi. Od­po­wied­nio za­pa­ko­wa­ny, jest swe­go ro­dza­ju pre­tek­stem do opo­wie­dze­nia przy tym cie­ka­wej hi­sto­rii. Mi­mo, że no­wy – spra­wia wra­że­nie zna­ne­go od daw­na. To pro­dukt rze­mie­śl­ni­czy naj­wy­ższej kla­sy. Na je­go zna­ko­mi­ty smak, za­pach i wa­lo­ry do­ty­ko­we nie po­zo­sta­ną obo­jęt­ne na­wet naj­bar­dziej wy­ma­ga­jące oso­by. Zde­cy­do­wa­ny fa­wo­ryt do za­jęcia miej­sca wśród kla­sycznych pro­duktów żyw­no­ścio­wych z te­go re­gio­nu Szwe­cji”.

Zwy­ci­ęskie opa­ko­wa­nie zo­sta­ło wy­ko­na­ne z od­na­wial­ne­go, ba­zu­jące­go na włók­nach pier­wot­nych kar­to­nu CKB o gra­ma­tu­rze 220 g/m2. Za­pew­nia on od­po­wied­nie bez­pie­cze­ństwo przy kon­tak­cie z żyw­no­ścią, będąc jed­no­cze­śnie atrak­cyj­nym podło­żem dla pro­jek­tan­ta. Na­druk za­miesz­czo­ny na tyl­nej, brązo­wej części kar­to­nu na­da­je fi­nal­ne­mu pro­duk­to­wi od­po­wied­nią na­tu­ral­no­ść, za­rów­no pod względem wi­zu­al­nym jak i do­ty­ko­wym. Pod­kre­ślo­na zo­sta­ła tym re­gio­nal­no­ść oraz au­ten­tycz­no­ść znaj­du­jące­go się we­wnątrz wy­ro­bu wędli­niar­skie­go.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści