ABC/Al­lied Pres­sro­om Pro­ducts Eu­ro­pe roz­sze­rza port­fo­lio che­mi­ka­li­ów dru­kar­skich o spe­cja­li­stycz­ne środ­ki dla flek­so­gra­fiiPoprzedni artykuł 

Jak zapewnia Konrad Lewandowski, produkty marki ABC/Allied są bezpieczne w użytkowaniu, nie zawierają substancji powodujących korozję, spełniają też restrykcyjne wymagania unijne
Jak za­pew­nia Kon­rad Le­wan­dow­ski, pro­duk­ty mar­ki ABC/Al­lied są bez­piecz­ne w użyt­ko­wa­niu, nie za­wie­ra­ją sub­stan­cji po­wo­du­jących ko­ro­zję, spe­łnia­ją też re­stryk­cyj­ne wy­ma­ga­nia unij­ne

Fir­ma ABC/Al­lied Pres­sro­om Pro­ducts Eu­ro­pe do­tych­czas by­ła zna­na, nie tyl­ko na ryn­ku pol­skim, głów­nie z pro­duk­cji spe­cja­li­stycz­nych che­mi­ka­li­ów do dru­ku of­f­se­to­we­go. W ostat­nim cza­sie jej dzia­łal­no­ść w co­raz wi­ęk­szym stop­niu kon­cen­tru­je się ta­kże na ob­słu­dze – w po­dob­nym za­kre­sie – dru­ka­rń opa­ko­wa­nio­wych i ety­kie­to­wych wy­po­sa­żo­nych w ma­szy­ny flek­so­gra­ficz­ne. W port­fo­lio fir­my po­ja­wi­ło się kil­ka pro­duk­tów skie­ro­wa­nych do za­kła­dów po­li­gra­ficz­nych, spe­cja­li­zu­jących się w tej tech­ni­ce dru­ko­wa­nia. Jej przed­sta­wi­cie­le uczest­ni­czą też ak­tyw­nie w wy­da­rze­niach bra­nżo­wych, de­dy­ko­wa­nych pro­duk­cji ety­kiet i opa­ko­wań.

Mówi Kon­rad Le­wan­dow­ski – współwła­ści­ciel ABC/Al­lied Pres­sro­om Pro­ducts Eu­ro­pe: „Che­mi­ka­lia do dru­ku flek­so­gra­ficz­ne­go po­ja­wi­ły się w na­szej ofer­cie w 1. po­ło­wie br. Ich pierw­sze wdro­że­nia spo­tka­ły się bar­dzo po­zy­tyw­nym odze­wem użyt­kow­ni­ków, na co wpływ ma z jed­nej stro­ny ich wy­so­ka ja­ko­ść, z dru­giej – wie­lo­krot­nie ni­ższa ce­na od al­ter­na­tyw­nych roz­wi­ązań do­stęp­nych na ryn­ku. Co wi­ęcej – są one bar­dzo bez­piecz­ne w użyt­ko­wa­niu, nie za­wie­ra­ją sub­stan­cji po­wo­du­jących ko­ro­zję, spe­łnia­ją też re­stryk­cyj­ne wy­ma­ga­nia unij­ne w kon­te­kście apli­ka­cji, do ja­kich są wy­ko­rzy­sty­wa­ne. Wśród pierw­szych klien­tów, ja­cy z po­wo­dze­niem sto­su­ją pro­duk­ty ABC/Al­lied w co­dzien­nej pro­duk­cji, są m.in. jed­ne z naj­wi­ęk­szych i naj­prężniej dzia­ła­jących pol­skich dru­ka­rń ba­zu­jących na tech­ni­ce flek­so­gra­ficz­nej. Obec­nie je­ste­śmy też na eta­pie te­sto­wych wdro­żeń na in­nych ryn­kach, na których ak­tyw­nie dzia­ła­my, m.in. w Ro­sji, Cze­chach czy kra­jach nad­ba­łtyc­ki­ch”.
Port­fo­lio ABC/Al­lied Pres­sro­om Pro­ducts Eu­ro­pe, skie­ro­wa­ne do dru­ka­rń flek­so­gra­ficz­nych, obej­mu­je obec­nie kil­ka spe­cja­li­stycz­nych pro­duk­tów, ale – jak za­pew­nia Kon­rad Le­wan­dow­ski – będzie ono sys­te­ma­tycz­nie roz­bu­do­wy­wa­ne: „Wśród nich na szcze­gól­ną uwa­gę za­słu­gu­ją emul­sja do głębo­kie­go my­cia ani­lok­sów oraz zmy­wa­cze do farb flek­so­gra­ficz­nych różne­go ro­dza­ju: wod­nych, roz­pusz­czal­ni­ko­wych, UV i EB. Po­za wer­sją go­to­wą do uży­cia, są one rów­nież do­stęp­ne w po­sta­ci su­per kon­cen­tra­tu, sto­so­wa­ne­go w pro­por­cjach 1:20. Ten ostat­ni to na­sza pro­po­zy­cja dla wi­ęk­szych firm, zu­ży­wa­jących od­po­wied­nio du­że ilo­ści zmy­wa­cza”.

Jak do­da­je Ol­le Em­mert An­der­sen, który na­le­ży do ści­słe­go kie­row­nic­twa ABC/Al­lied Pres­sro­om Pro­ducts Eu­ro­pe, krok zwi­ąza­ny z we­jściem na ry­nek flek­so­gra­fii pla­no­wa­ny był w fir­mie od daw­na: „Aby go wy­ko­nać, mu­sie­li­śmy na­brać prze­ko­na­nia, że na­sza ofer­ta skie­ro­wa­na do dru­ka­rń z te­go seg­men­tu, będących nie­zwy­kle wy­ma­ga­jący­mi klien­ta­mi, spe­łnia ich ocze­ki­wa­nia – za­rów­no pod względem ja­ko­ści i wy­daj­no­ści, jak też ce­no­wym. Pierw­sze im­ple­men­ta­cje prze­pro­wa­dzo­ne u czo­ło­wych pol­skich gra­czy wska­zu­ją na to, że je­ste­śmy na to go­to­wi. Efek­ty wdro­żeń są bar­dzo za­do­wa­la­jące, wi­ęc roz­po­czy­na­my eks­pan­sję ryn­ko­wą w tym ob­sza­rze, m.in. roz­ma­wia­jąc z po­ten­cjal­ny­mi dys­try­bu­to­ra­mi che­mi­ka­li­ów mar­ki ABC/Al­lied”.

In­ne, po­dej­mo­wa­ne przez fir­mę ABC/Al­lied Pres­sro­om Pro­ducts Eu­ro­pe dzia­ła­nia, zwi­ąza­ne z we­jściem na no­wy dla niej seg­ment dru­ku flek­so­gra­ficz­ne­go to – po­za wi­zy­ta­mi u obec­nych i po­ten­cjal­nych klien­tów – ta­kże obec­no­ść na wa­żnych dla bra­nży ety­kiet i opa­ko­wań wy­da­rze­niach bra­nżo­wych. „By­li­śmy obec­ni na tar­gach La­be­le­xpo Eu­ro­pe 2017, gdzie swo­je sto­iska mie­li na­si part­ne­rzy bi­zne­so­wi z różnych stron świa­ta. Po raz pierw­szy uczest­ni­czy­li­śmy ta­kże w kon­fe­ren­cji po­świ­ęco­nej ety­kietom sa­mo­przy­lep­nym or­ga­ni­zo­wa­nej w Pol­sce. Efek­ty udzia­łu w obu im­pre­zach utwier­dzi­ły nas w prze­ko­na­niu, że flek­so­gra­fia to bar­dzo per­spek­ty­wicz­ny i dy­na­micz­nie roz­wi­ja­jący się ry­nek i że na­szą de­cy­zję o po­ja­wie­niu się na nim pod­jęli­śmy w od­po­wied­nim cza­sie” – pod­su­mo­wu­je Kon­rad Le­wan­dow­ski.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści