Fo­lia API Cop­per Ket­tle na ety­kie­tach whi­skey Ho­pes & Dre­amsPoprzedni artykuł 

API Gro­up po­in­for­mo­wa­ła o ko­lej­nym uda­nym wdro­że­niu jej spe­cja­li­stycz­ne­go podło­ża, wzbo­ga­ca­jące­go fi­nal­ny pro­dukt i zwi­ęk­sza­jące­go je­go atrak­cyj­no­ść. Tym ra­zem stwo­rzo­na przez bry­tyj­ską fir­mę fo­lia API Cop­per Ket­tle zna­la­zła za­sto­so­wa­nie przy pro­duk­cji ety­kiet na no­wą whi­skey kla­sy bo­ur­bon – Ho­pes & Dre­ams. Sty­li­zo­wa­na na styl „vin­ta­ge”, na­da­je ona ca­łej bu­tel­ce te­go no­wo wpro­wa­dzo­ne­go na ry­nek i – jak po­da­je wła­ści­ciel mar­ki – uni­kal­ne­go trun­ku bar­dziej wy­su­bli­mo­wa­ny cha­rak­ter.

Ety­kie­ta, stwo­rzo­na z udzia­łem ma­te­ria­łów API, ma – obok chwy­tli­wych ha­seł re­kla­mo­wych – w jesz­cze wi­ęk­szym stop­niu wy­różnić mar­kę Ho­pes & Dre­ams na ryn­ku. Jak za­zna­cza jej wła­ści­ciel, no­wy tru­nek jest skie­ro­wa­ny do po­ko­le­nia tzw. mil­le­nials oraz do osób gu­stu­jących w whi­skey, pro­wa­dzących nie­ba­nal­ny tryb ży­cia. Z te­go też względu ety­kie­ta jest sty­li­zo­wa­na na cza­sy Dzi­kie­go Za­cho­du, a wpro­wa­dzo­na w niej fo­lia Cop­per Ket­tle na­da­je bu­tel­ce cha­rak­ter „nied­ba­łe­go” luk­su­su. Fo­lię za­sto­so­wa­no w wid­nie­jących na ety­kie­cie li­te­rach oraz w podwój­nej ob­wód­ce ota­cza­jącej ca­ło­ść ilu­stra­cji. Do­da­je ona też bla­sku dwóm sar­do­nicz­nym pie­częciom, które po wni­kli­wym przyj­rze­niu się za­wie­ra­ją ha­sło „Edy­cja li­mi­to­wa­na”.

„Nasz wy­bór pa­dł na Cop­per Ket­tle fir­my API, gdyż fo­lia ta ofe­ru­je wspa­nia­łą, wy­różnia­jącą nas sty­li­sty­kę, za­pew­nia­jącą wra­że­nie au­ten­tycz­no­ści, co idzie w pa­rze z pro­jek­tem sa­mej ety­kie­ty – mówi Chad Mi­cha­el, które­go stu­dio pro­jek­tanc­kie od­po­wia­da­ło za jej stwo­rze­nie. – Ja­ko że ca­ła mar­ka kreu­je hi­sto­rię ma­szy­no­wo pro­du­ko­wa­nej whi­skey bo­ur­bon, po­łysk za­pew­nia­ny przez fo­lię mo­że się wy­da­wać swe­go ro­dza­ju iro­nią. Jed­nak na­wet bu­tel­ka o wy­dźwi­ęku sa­ty­rycz­nym mu­si mieć od­po­wied­ni wy­gląd”.
Fo­lia jest za­dru­ko­wy­wa­na w fir­mie Co­lve St. Press przy uży­ciu ma­szy­ny ty­po­gra­ficz­nej He­idel­berg oraz mie­dzia­nych form. „Jak wy­ni­ka z in­for­ma­cji ze stro­ny przed­sta­wi­cie­li dru­kar­ni, fo­lia API zna­ko­mi­cie współgra­ła z ząb­ko­wym podło­żem, ja­kie wy­bra­li­śmy z my­ślą o ety­kie­cie – kon­ty­nu­uje Chad Mi­cha­el. – Od po­cząt­ku do ko­ńca ca­ły pro­ces po­li­gra­ficz­ny prze­bie­gał nie­zwy­kle gład­ko i bez prze­sto­jów, w czym du­ża za­słu­ga fir­my API, która za­ofe­ro­wa­ła nam nie tyl­ko wła­ści­wy ma­te­riał, ale też od­po­wied­nie wspar­cie tech­nicz­ne”.

Chad Mi­cha­el Stu­dio, z sie­dzi­bą w Dal­las w sta­nie Tek­sas, ist­nie­je od 2014 ro­ku i spe­cja­li­zu­je się w kre­owa­niu ma­rek, pro­jek­to­wa­niu opa­ko­wań oraz wpro­wa­dza­niu in­no­wa­cyj­nych roz­wi­ązań w już ist­nie­jących oraz no­wych pro­duk­tach. Chad Mi­cha­el, ja­ko wła­ści­ciel fir­my, otrzy­mał przez ostat­nie trzy la­ta sze­reg wy­różnień i na­gród za two­rzo­ne pra­ce, m.in. Award of Excel­len­ce przy­zna­wa­ną przez ma­ga­zyn Com­mu­ni­ca­tion Arts oraz Yo­ung Gun 15.
Wi­ęcej in­for­ma­cji na te­mat Chad Mi­cha­el Stu­dio mo­żna zna­le­źć na stro­nie http://www.chad­mi­cha­el­stu­dio.co­m/, zaś o dru­kar­ni od­po­wie­dzial­nej za wy­pro­du­ko­wa­nie ety­kie­ty Ho­pes & Dre­ams – na stro­nie http://www.clo­ve­st­press.co­m/

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści