Kurs „Opa­ko­wa­nia – jak za­cząć i jak sko­ńczyć”Poprzedni artykuł 

Za­pra­sza­my na 14 godz. kurs pro­jek­to­wa­nia i przy­go­to­wa­nia do dru­ku opa­ko­wań „Opa­ko­wa­nia – jak za­cząć i jak sko­ńczyć”, który od­będzie się 10 i 11 lu­te­go 2018 r. w „Pu­bli­shing Scho­ol” w Kra­ko­wie.

Ter­min: 10 lu­ty (so­bo­ta) oraz 11 lu­ty 2018 r. (nie­dzie­la) w godz. 9.00–15.00

Dla ko­go?

Dla gra­fi­ko­́w kre­atyw­nych oraz gra­fi­ko­́w DTP przy­go­to­wu­ja­̨cych się do pra­cy w bran­ży opa­ko­wa­ń a po­słu­gu­ja­̨cych się Il­lu­stra­to­rem i Pho­to­sho­pem na po­zio­mie przy­naj­mniej pod­sta­wo­wym

Dla gra­fi­ko­́w pra­cu­ja­̨cych w ob­sza­rze edy­cji opa­ko­wa­ń chca­̨cych zdy­na­mi­zo­wa­ć swo­ją pra­ce

Pro­gram:
1. Za­nim we­źmie­my się do pra­cy…
– brief kre­atyw­ny a wy­ma­ga­nia tech­nicz­ne
– ogra­ni­cze­nia wy­ni­ka­ja­̨ce z tech­nik dru­ko­wa­nia, spe­cy­fi­ka dru­ka­rń
– prze­pi­sy praw­ne i ma­nu­ale­/spe­cy­fi­ka­cje klien­ta
2. Pu­sta kart­ka i co da­lej?
– kre­acja opa­ko­wa­nia vs re­alia DTP
– co DTP do­sta­je od kre­acji, a co się dzie­je gdy sa­mi je­ste­śmy kre­acja
3. Siat­ki i wy­kroj­ni­ki, jak je czy­ta­ć aby trud­ne sta­ło się ła­twe
– ro­dza­je sia­tek, przy­kła­dy wy­kroj­ni­ko­́w, ro­dza­je pli­ko­́w do­star­cza­nych przez klien­ta
– okien­ka, war­stwy w pli­ku, or­ga­ni­za­cja pli­ku, ska­lo­wa­nie i wy­mia­ro­wa­nie wy­kroj­ni­ka
– pra­ca z obry­sem, ko­lo­ry spo­to­we i over­print
4. Co wi­da­ć na opa­ko­wa­niu?
– pro­jek­to­wa­nie fron­tu, ko­do­wa­nie ko­lo­ry­stycz­ne, wi­zu­ali­za­cja pro­duk­tu, pra­ca z ban­ka­mi zdje­̨c
– wie­le fa­ce­ʼo­́w opa­ko­wa­nia, do­da­nie tła, lin­ko­wa­nie pli­ko­́w Pho­to­sho­pa i Il­lu­stra­to­ra, opty­ma­li­za­cja
5. Ele­men­ty obo­wia­̨z­ko­we na opa­ko­wa­niu: tek­sty, ta­bel­ki, lo­go­ty­py, ko­dy, ele­men­ty po­wta­rza­ja­̨ce się
6. Prze­for­ma­to­wa­nia: zmia­ny siat­ki, wiel­ko­ści, sma­ko­́w, do­staw­co­́w, se­rie opa­ko­wań
7. Szla­chec­two zo­bo­wia­̨zu­je, czy­li uszla­chet­nie­nia: ko­lo­ry do­dat­ko­we, la­kie­ry, tło­cze­nia, far­by pach­na­̨ce i in­ne
8. “Pły­ń po mo­rzach i oce­ana­ch”, czy­li wy­sy­ła­my fi­nal­ne pli­ki do klien­ta lub dru­kar­ni
9. Ge­ne­ro­wa­nie ko­do­́w kre­sko­wych: roz­mia­ry i ko­lo­ry ko­do­́w, spraw­dza­nie po­praw­no­ści ko­do­́w
10. Po­szło do dru­ku ale… ak­cep­to­wa­nie u klien­ta, su­ge­stie dzia­łu praw­ne­go klien­ta, pra­ca z po­praw­ka­mi

Koszt: 450 zł brut­to

Pro­mo­cja: Oso­by, kto­́re do­ko­na­ją wpła­ty

  • do 10 stycz­nia (śr.) 2018 r. ko­rzy­sta­ją z bo­ni­fi­ka­ty w wy­so­ko­ści 110 zł, czy­li pła­cą 340 zł
  • do 30 stycz­nia (wt.) 2018 r. ko­rzy­sta­ją z bo­ni­fi­ka­ty w wy­so­ko­ści 70 zł, czy­li pła­cą 380 zł


Sz­cze­góły http://pu­bli­shing­scho­ol.pl/Bo­okin­gRe­trie­ve.aspx?ID=63303

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści