In­spi­ru­jące roz­wi­ąza­nia mar­ke­tin­go­we Ri­coh na B2B Mar­ke­ting ExpoPoprzedni artykuł 

Ri­coh po raz pierw­szy ja­ko wy­staw­ca we­źmie udział w B2B Mar­ke­ting Expo. Fir­ma za­pre­zen­tu­je za­awan­so­wa­ne opro­gra­mo­wa­nie po­zwa­la­jące zwi­ęk­szyć efek­tyw­no­ść oraz uspraw­nić za­rządza­cie dys­try­bu­cją wy­dru­ków.

„Ri­coh kon­ty­nu­uje pra­ce nad po­łącze­niem świa­ta e-mar­ke­tin­gu opar­te­go na da­nych i dru­ku per­so­na­li­zo­wa­ne­go. B2B Mar­ke­ting Expo to do­sko­na­ła oka­zja aby spo­tkać się z przed­sta­wi­cie­la­mi różnych bra­nż oraz po­roz­ma­wiać o tym, dla­cze­go fir­my po­wra­ca­ją do di­rect ma­ilin­gu” – po­wie­dział Er­win Bus­se­lot, Bu­si­ness In­no­va­tions & So­lu­tions Di­rec­tor, Com­mer­cial Prin­ting, Com­mer­cial and In­du­strial Prin­ting Gro­up, Ri­coh Eu­ro­pe.

„We­dług da­nych ze­bra­nych przez Roy­al Ma­il, aż 92% sper­so­na­li­zo­wa­nych prze­sy­łek re­kla­mo­wych jest otwie­ra­nych przez ich ad­re­sa­tów, a 48% do­ro­słych w Wiel­kiej Bry­ta­nii po­dej­mu­je dzia­ła­nia za­ku­po­we po za­po­zna­niu się z tre­ścią prze­sy­łki. Di­rect ma­iling osi­ąga rów­nież wy­ższy zwrot z in­we­sty­cji niż mar­ke­ting in­ter­ne­to­wy. Wy­druk per­so­na­li­zo­wa­ny oka­zu­je się być bar­dzo sku­tecz­nym spo­so­bem an­ga­żo­wa­nia od­bior­ców, szcze­gól­nie w wie­lo­ka­na­ło­wych kam­pa­nia­ch” – do­da­je Bus­se­lot.

In­no­wa­cyj­ne mo­żli­wo­ści zo­sta­ną po­ka­za­ne na B2B Mar­ke­ting Expo na urządze­niach se­rii Ri­coh Pro™ C7100X, które po­zwa­la­ją na do­kład­ne do­pa­so­wa­nie pa­ra­me­trów wy­dru­ku i uzy­ska­nie wy­ższej ja­ko­ści od­wzo­ro­wa­nia obra­zu. Co wi­ęcej, sys­tem Ri­coh za­pew­nia mo­żli­wo­ść dru­ku na różno­rod­nych podło­żach, m.in. mo­le­to­wa­nych, a pi­ąta sta­cja na bia­ły, prze­zro­czy­sty lub neo­no­wo żółty i różo­wy to­ner po­zwa­la na re­ali­za­cję nie­stan­dar­do­wych, przy­ku­wa­jących wzrok, efek­tow­nych pro­jek­tów.

W stre­fie Ri­coh za­pre­zen­to­wa­ne zo­sta­nie rów­nież opro­gra­mo­wa­nie mar­ke­tin­go­we pro­du­cen­ta, w tym Mar­co­mCen­tral, które po­zwa­la cen­tral­nie za­rządzać za­so­ba­mi mar­ke­tin­go­wy­mi, aby za­pew­nić kon­tro­lę nad zbie­ra­ny­mi da­ny­mi. Przed­sta­wi­cie­le Ri­coh po­ka­żą ta­kże apli­ka­cję Clic­ka­ble Pa­per.

Kon­fe­ren­cja po­świ­ęco­na sprze­da­ży i mar­ke­tin­go­wi od­będzie się w Lon­dy­nie, w dniach 21–22 mar­ca i ma przy­ci­ągnąć po­nad 10 ty­si­ęcy od­wie­dza­jących.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ri­coh Pol­ska Sp. z o.o.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści