Ag­fa NV i Ige­pa Pol­ska pod­pi­su­ją umo­wę agen­cyj­nąPoprzedni artykuł 

Za sprawą podpisanej umowy agencyjnej w ofercie Igepa Polska znalazł się m.in. hybrydowy ploter Anapurna H2050i LED, który będzie można zobaczyć na stoisku firmy Agfa podczas zbliżających się targów RemaDays Warsaw 2018.
Za spra­wą pod­pi­sa­nej umo­wy agen­cyj­nej w ofer­cie Ige­pa Pol­ska zna­la­zł się m.in. hy­bry­do­wy plo­ter Ana­pur­na H2050i LED, który będzie mo­żna zo­ba­czyć na sto­isku fir­my Ag­fa pod­czas zbli­ża­jących się tar­gów Re­ma­Days War­saw 2018.

W li­sto­pa­dzie ub.r pol­ski od­dział Ag­fa NV i Ige­pa Pol­ska za­wa­rły umo­wę agen­cyj­ną, na ba­zie której w ofer­cie tej dru­giej zna­la­zły się wiel­ko­for­ma­to­we plo­te­ry z se­rii Ana­pur­na i Je­ti. W re­zul­ta­cie port­fo­lio dzia­łu Vi­scom fir­my Ige­pa Pol­ska zo­sta­ło roz­bu­do­wa­ne o wy­so­ko za­awan­so­wa­ne roz­wi­ąza­nia dru­ku­jące, ba­zu­jące na tech­ni­ce in­kjet UV. Dla Ag­fa NV za­war­te po­ro­zu­mie­nie ozna­cza wzmoc­nie­nie jej dzia­łań han­dlo­wych, pro­wa­dzo­nych na ob­sza­rze na­sze­go kra­ju, za­rów­no w seg­men­cie przed­si­ębiorstw po­li­gra­ficz­no­-re­kla­mo­wych, z których część już ko­rzy­sta z za­let tech­no­lo­gii cy­fro­wej, jak też dru­ka­rń ba­zu­jących do­tych­czas na ma­szy­nach of­f­se­to­wych.

Prze­my­sław Arab­ski, kie­ru­jący dzia­łem dru­ku cy­fro­we­go Ag­fa w Pol­sce, mówi: „Pod­pi­sa­na umo­wa jest w pew­nym sen­sie kon­ty­nu­acją na­szej wie­lo­let­niej współpra­cy z fir­mą KML So­lu­tions, której dzia­łal­no­ść w mar­cu ze­szłe­go ro­ku zo­sta­ła prze­jęta przez Ige­pa Pol­ska. Cie­szy­my się, że z my­ślą o dal­szym, dy­na­micz­nym roz­wo­ju na­sze­go bi­zne­su in­kje­to­we­go po­zy­ska­li­śmy tak wa­żne­go part­ne­ra, dys­po­nu­jące­go roz­bu­do­wa­ny­mi struk­tu­ra­mi han­dlo­wy­mi i od­po­wied­nim za­ple­czem lo­gi­stycz­no­-ma­ga­zy­no­wym. Udzia­ły roz­wi­ązań Ag­fa w ro­dzi­mym ryn­ku za­awan­so­wa­nych plo­te­rów UV ro­sną sys­te­ma­tycz­nie z ro­ku na rok i ma­my na­dzie­ję, że m.in. dzi­ęki współpra­cy z Ige­pa Pol­ska ten­den­cja ta zo­sta­nie pod­trzy­ma­na ta­kże w ko­lej­nych la­ta­ch”.

To­masz No­wak, me­ne­dżer sprze­da­ży dzia­łu Vi­scom – Plo­te­ry i Atra­men­ty w fir­mie Ige­pa Pol­ska do­da­je: „Du­że zna­cze­nie ma dla nas fakt, że w ofer­cie Ige­pa Pol­ska zna­la­zła się ko­lej­na mar­ka pre­mium, ja­ką jest Ag­fa. Plo­te­ry in­kje­to­we tej fir­my to świet­ne uzu­pe­łnie­nie i jed­no­cze­śnie wzbo­ga­ce­nie port­fo­lio Ige­pa Pol­ska w za­kre­sie roz­wi­ązań wiel­ko­for­ma­to­wych. Do­tych­czas bra­ko­wa­ło w na­szej ofer­cie urządzeń in­kje­to­wych kla­sy hi­gh-end. Te­raz mo­że­my je za­pro­po­no­wać za­rów­no obec­nym, jak i po­ten­cjal­nym klien­tom. Na­sze pla­ny za­kła­da­ją pro­mo­wa­nie mar­ki Ag­fa nie tyl­ko wśród firm ob­słu­gi­wa­nych przez dział Vi­scom, ale ta­kże w gro­nie dru­ka­rń of­f­se­to­wych, do których do­star­cza­my podło­ża dru­ko­we – pa­pie­ry czy kar­to­ny”.

Ige­pa Pol­ska to je­den z naj­wa­żniej­szych gra­czy na pol­skim ryn­ku dys­try­bu­cji podło­ży i ma­te­ria­łów do dru­ku, dzia­ła­jący od po­nad 20 lat. Jest częścią mi­ędzy­na­ro­do­wej Ige­pa Gro­up – wio­dące­go eu­ro­pej­skie­go dys­try­bu­to­ra pa­pie­rów gra­ficz­nych, biu­ro­wych oraz ma­te­ria­łów do re­kla­my wi­zu­al­nej. Od dłu­ższe­go cza­su Ige­pa Pol­ska sys­te­ma­tycz­nie roz­bu­do­wu­je lo­kal­ny dział Vi­scom, w ra­mach które­go ofe­ro­wa­ne są ma­te­ria­ły i ma­szy­ny wy­ko­rzy­sty­wa­ne w pro­duk­cji roz­wi­ązań do sze­ro­ko ro­zu­mia­nej ko­mu­ni­ka­cji wi­zu­al­nej. Fir­ma po­sia­da pi­ęć ma­ga­zy­nów w ca­łej Pol­sce, m.in. w Ło­dzi – de­dy­ko­wa­ny me­diom do dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go.

Na mo­cy za­war­tej umo­wy agen­cyj­nej w ofer­cie Ige­pa Pol­ska znaj­du­ją się wszyst­kie pro­du­ko­wa­ne przez Ag­fa wiel­ko­for­ma­to­we plo­te­ry z se­rii Ana­pur­na i Je­ti, ba­zu­jące na tech­ni­ce in­kjet UV. Wi­ęk­szo­ść z nich od ubie­głe­go ro­ku jest wy­po­sa­żo­na w ener­go­osz­częd­ne pro­mien­ni­ki UV-LED, po­zwa­la­jące m.in. na ob­słu­gę szer­sze­go spek­trum podło­ży. „To wa­żny aspekt w kon­te­kście pro­po­no­wa­nia na­szych roz­wi­ązań klien­tom za­dru­ko­wu­jącym nie­ty­po­we, wra­żli­we na tem­pe­ra­tu­ry ma­te­ria­ły. Mi­nio­ny rok po­ka­zał, że za­po­trze­bo­wa­nie na za­awan­so­wa­ne, spraw­dzo­ne roz­wi­ąza­nia do dru­ku wiel­ko­for­ma­to­wego w na­szym kra­ju sta­le ro­śnie i cie­szy­my się, że mo­że­my być ak­tyw­nym uczest­ni­kiem roz­wo­ju tej bra­nży. Je­ste­śmy prze­ko­na­ni, że umo­wa z Ige­pa Pol­ska – w kon­te­kście wdro­żeń roz­wi­ązań Ag­fa – jesz­cze bar­dziej wzmoc­ni na­szą obec­no­ść w tym seg­men­cie ryn­ko­wy­m” – pod­su­mo­wu­je Prze­my­sław Arab­ski.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści