W po­szu­ki­wa­niu do­sko­na­ło­ści wszyst­ko o opa­ko­wa­niach na Mi­ędzy­na­ro­do­wych Tar­gach Opa­ko­wań Pac­ka­ging In­no­va­tions w EXPO XXI War­sza­waPoprzedni artykuł 

Spo­łecz­nie od­po­wie­dzial­na, prze­wi­du­jąca przy­szło­ść, trosz­cząca się o hi­sto­rię, ory­gi­nal­na. Czy ta­kie wa­run­ki po­win­na spe­łniać mar­ka do­sko­na­ła? Od­po­wie­dź nie jest pro­sta, jed­nak Or­ga­ni­za­to­rzy 10. Mi­ędzy­na­ro­do­wych Tar­gów Opa­ko­wań Pac­ka­ging In­no­va­tions z pew­no­ścią wie­dzą jak po­win­no wy­glądać PERFEKCYJNE OPAKOWANIE – je­den z fi­la­rów bran­du.

Swo­ją wie­dzą po­dzie­lą się chęt­nie z go­śćmi wy­sta­wy w ra­mach se­mi­na­ri­ów wor­kShops. Uzna­ni eks­per­ci z bra­nży opa­ko­wań, tech­no­lo­dzy i brand ma­na­ge­ro­wie opowie­dzą o tren­dach i przed­sta­wią in­te­re­su­jące ca­se stu­dies, już 17–18 kwiet­nia w EXPO XXI War­sza­wa. Pod­czas Tar­gów Pac­ka­ging In­no­va­tions od­będzie się 30 bra­nżo­wych wy­kła­dów, czy­li aż 15 go­dzin eks­perc­kich pre­zen­ta­cji w ra­mach 2 stref wor­kShops!

Po­dróż w cza­sie

Uczest­ni­ków se­mi­na­ri­ów wor­kShops z pew­no­ścią za­in­te­re­su­je wy­kład SHAPING THE FUTURE OF PACKAGING. Sta­ni­sław Mo­czul­ski z Mët­sa Bo­ard opo­wie o ak­tu­al­nych tren­dach oraz ocze­ki­wa­niach sta­wia­nych twór­com opa­ko­wań przy­szło­ści. Pod­czas se­mi­na­ri­ów od­będzie się rów­nież wy­kład dla fa­nów sto­ry­tel­lin­gu bu­do­wa­ne­go na kan­wie bo­ga­tej hi­sto­rii mar­ki. Na ich uwa­gę mo­że za­słu­zyć pre­zen­ta­cja na te­mat tra­dy­cji i hi­sto­rii Fa­bry­ki Cu­kier­ni­czej Ko­per­nik S.A. opo­wie­dzia­ne­j… na no­wo. Se­mi­na­rium po­pro­wa­dzą Ja­kub Kop­czy­ński z Fa­bry­ki Ko­per­nik i Ce­za­ry Ku­biak z agen­cji Lo­oki­n’ Go­od Sp. z o.o..

W stro­nę Klien­ta

Na­ła­do­wa­ne tech­no­lo­gią, ko­lo­ro­we, świe­cące lub pach­nące – me­tod na przy­ci­ągni­ęcie uwa­gi Klien­ta wy­da­je się być wie­le. Jed­nak co tak na­praw­dę po­win­no ko­mu­ni­ko­wać opa­ko­wa­nie, które wy­bie­ra­ją kon­su­men­ci? O tym jak pro­jek­to­wać opa­ko­wa­nie mar­ki wła­snej, by wy­różnia­ło się na półce opo­wie Edy­ta Dem­bi­ńska z „Piotr i Pa­we­ł” S.A.. W co za­pa­ko­wać ni­szo­wy pro­dukt, aby do­trzeć do sze­ro­kie­go gro­na klien­tów opo­wie na­to­miast Prze­my­sław Kędzier­ski z Bro­wa­ru Ra­du­ga (ca­se stu­dy).

Z gło­wą

Pro­jek­tan­ci opa­ko­wań mu­szą zwra­cać szcze­gól­ną uwa­gę nie tyl­ko na sam de­sign opa­ko­wa­nia. Wa­żne jest rów­nież to, co opa­ko­wa­nie ko­mu­ni­ku­je ku­pu­jące­mu. Bar­ba­ra Ko­wal­ska z Car­re­fo­ur Pol­ska opo­wie o Sy­stem SENS wpro­wa­dzo­nym przez sieć han­dlo­wą. Słu­cha­cze do­wie­dzą się w ja­ki spo­sób no­we ozna­ko­wa­nia in­for­mu­ją od­bior­cę o war­to­ściach odżyw­czych ku­po­wa­ne­go pro­duk­tu. Bar­dzo wa­żny te­mat po­ru­szy rów­nież Mo­ni­ka Ja­słow­ska. Re­pre­zen­tant­ka Gru­py Pol­phar­ma opo­wie o uzna­nym
w śro­do­wi­sku far­ma­ceu­tycz­nym pro­jek­cie ujed­no­li­ce­nia opa­ko­wań le­ków na re­cep­tę.

Pacz­ki od ser­ca

Go­ści Tar­gów Pac­ka­ging In­no­va­tions bez wąt­pie­nia za­in­te­re­su­je ca­se stu­dy zna­ne­go w ca­łym kra­ju pro­jek­tu SZLACHETNA PACZKA. An­na Bon­da­rzew­ska i Dia­na No­ma­ńczuk po­roz­ma­wia­ją z uczest­ni­ka­mi se­mi­na­ri­ów o mar­ke­tin­gu spo­łecz­nie od­po­wie­dzial­nym. Pre­zen­ta­cja na te­mat pa­czek, które nie sprze­da­ją, a uszczęśli­wia­ją swo­ich ad­re­sa­tów za­po­wia­da się wy­jąt­ko­wo cie­ka­wie.

Prze­gląd ryn­ku

Pod­czas se­mi­na­ri­ów wor­kShops pre­le­gen­ci prze­pro­wa­dzą prze­gląd ryn­ku cie­ka­wych i ory­gi­nal­nych opa­ko­wań, opo­wie­dzą rów­nież o naj­cie­kaw­szych roz­wi­ąza­niach i po­my­słach swo­ich ma­rek. Nie za­brak­nie przy­kła­dów z tak roz­po­zna­wal­nych ma­rek jak Kry­sty­na Jan­da Sp. z o.o., Ta­ke­da Phar­ma Sp.
z o.o., DS Smith Pac­ka­ging czy PC Print. Oka­zja do po­słu­cha­nia o naj­now­szych tren­dach w bra­nży opa­ko­wań po­ja­wi się już 17–18 kwiet­nia w EXPO XXI War­sza­wa. Udział w se­mi­na­riach wor­kShops jest bez­płat­ny po wcze­śniej­szej re­je­stra­cji na Tar­gi Pac­ka­ging In­no­va­tions 2018. Do zo­ba­cze­nia na naj­cie­kaw­szym i naj­wi­ęk­szym spo­tka­niu w bra­nży opa­ko­wań!

Pe­łen har­mo­no­gram se­mi­na­ri­ów wor­kShops jest do­stęp­ny na stor­nie Tar­gów. Uczest­nic­two
w wy­kła­dach jest bez­płat­ne.

Bi­le­ty na Tar­gi Pac­ka­ging In­no­va­tions mo­żna ode­brać po bez­płat­nej re­je­stra­cji uczest­nic­twa on­li­ne, na stro­nie wy­da­rze­nia.

Wi­ęcej in­for­ma­cji na: www.pac­ka­gin­gin­no­va­tions.pl

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści