Zapraszamy na 14-godz. warsztaty "Copywriting, czyli odważ się myśleć inaczej", które odbędą się w "Publishing School" w Krakowie.
Termin: 14 kwietnia (sobota) oraz 15 kwietnia (niedziela) 2018 r. godz. 9.00 –15.00
Dla kogo?
Poprzednie edycje tych warsztatów zatytułowane „Ludziom w słowach się przewraca“ zwiększyły skuteczność pracy uczestników i mocno ich zawodowo wypromowały. – Okazuje się, że kreatywności i copywritingu można się nauczyć lub... odkryć je w sobie. Przydają się w każdym zawodzie i w każdej sytuacji. Przede wszystkim jednak są sprawdzonym sposobem na zdobycie nowej pracy w agencji reklamowej, w promocji, w marketingu, w Social Mediach lub freelansie.
Narzędzi komunikacji i promocji używamy wszyscy. Każdego dnia. – Czyż nie? – Jak więc posługiwać się nimi na tyle skutecznie, by odnieść sukces? – Wielu chce się tego nauczyć, ale nie tak wielu chce tego naprawdę uczyć! – Zgadnij dlaczego?
Program:
1. Czym nie jest copywriting? Kim nie jest Copywriter/Copywriterka? Czym nie zajmuje się Copy?
2. Jak nie wyglądają realia pracy w agencji marketingowej?
3. Jak nie pracować z klientami?
4. Dlaczego freelance nie są złe?
5. Jak kreatywnie sprzedawać pracę swoją lub swojego zespołu?
6. Mustnʻt have, czyli jak nie być dobrym Copywriterem/Copywriterką?
7. Narzędzia pracy Copywritera/Copywriterki
8. Jak wygląda dobrze napisany brief kreatywny?
9. USP, Insight, RTB, Target Group, Key Message i inne słowa, których nie znasz. A przydałoby się...
10. Jak rozwijać swoją kreatywność? Gdzie szukać inspiracji, gdy brakuje pomysłu?
11. Jak zostać dobrym Social Media Ninja i wykorzystać kreatywnie nowe technologie?
12. ...oraz kilka innych tematów z zakresu copywritingu, marketingu, digitalu, pracy z klientem. Spójrzmy na nie inaczej!
Koszt: 440 zł brutto
Promocja: Wpłata do 26 marca 2018 r. (poniedzialek) gwarantuje 100 zł bonifikatę, czyli opłata wyniesie 340 zł
Szczegóły na http://publishingschool.pl/BookingRetrieve.aspx?ID=66577