API Gro­up na kon­fe­ren­cji Pack & Spi­ritPoprzedni artykuł 

Kon­fe­ren­cja Pack & Spi­rit w Re­ims (Fran­cja) to ko­lej­na te­go­rocz­na im­pre­za bra­nżo­wa, pod­czas której API Gro­up przed­sta­wi swo­ją wi­zję glo­bal­nych tren­dów w bra­nży opa­ko­wań, m.in. de­dy­ko­wa­nych na­po­jom luk­su­so­wym. Wy­da­rze­nie, od­by­wa­jące się w dniach 10–11 kwiet­nia, roz­pocz­nie pre­zen­ta­cja Da­vi­da Pe­ter­sa – Cre­ati­ve De­ve­lop­ment Ma­na­ge­ra w jej bry­tyj­skiej cen­tra­li, który przed­sta­wi m.in. naj­now­sze wy­da­nie API Trends Fo­lio 2018/2019 – swe­go ro­dza­ju „prze­wod­ni­k” API po świe­cie opa­ko­wań. War­to do­dać, że pol­scy klien­ci będą mie­li oka­zję do za­po­zna­nia się z nim nie­dłu­go później – pod­czas tar­gów Pac­ka­ging In­no­va­tions 2018, or­ga­ni­zo­wa­nych w dniach 17–18 kwiet­nia w War­sza­wie.

Pack & Spi­rit to dwu­dnio­wa kon­fe­ren­cja, gro­ma­dząca przed­sta­wi­cie­li mi­ędzy­na­ro­do­wych ma­rek oraz do­staw­ców opa­ko­wań luk­su­so­wych, prze­zna­czo­nych do wi­na i in­nych wy­ro­bów al­ko­ho­lo­wych. Jed­nym z za­ło­żeń przy­świe­ca­jących or­ga­ni­za­to­rom jest pre­zen­ta­cja obec­nych i przy­szłych tren­dów, de­cy­du­jących o kszta­łcie ca­łe­go sek­to­ra na­po­jów luk­su­so­wych.
Ter­min wy­da­rze­nia zbie­gł się w cza­sie z nie­daw­ną eu­ro­pej­ską pre­mie­rą Trends Fo­lio 2018/2019 – dru­giej edy­cji wy­daw­nic­twa, sy­gno­wa­ne­go przez API Gro­up. Jest ono owo­cem pra­cy ze­spo­łu mi­ędzy­na­ro­do­wych spe­cja­li­stów i eks­per­tów tech­nicz­nych API, których za­da­niem by­ło wska­za­nie naj­wa­żniej­szych tren­dów w ob­sza­rze kre­acji opa­ko­wań oraz mo­żli­wo­ści za­sto­so­wa­nia przy ich pro­duk­cji fo­lii, la­mi­na­tów i roz­wi­ązań ho­lo­gra­ficz­nych, ofe­ro­wa­nych przez bry­tyj­skie­go pro­du­cen­ta. Wszyst­ko po to, by wzmac­niać prze­kaz mar­ko­wych pro­duk­tów na ryn­ku, z uwzględ­nie­niem po­ja­wia­jących się na nim zmian.

Jak za­pew­nia API, twór­cy no­we­go wy­da­nia Trends Fo­lio w du­żej mie­rze czer­pa­li in­spi­ra­cję ze świa­to­we­go prze­my­słu mo­do­we­go. W efek­cie wska­za­ne zo­sta­ły czte­ry klu­czo­we tren­dy, ja­kie – ich zda­niem – będą w naj­bli­ższym cza­sie do­mi­no­wać w kon­te­kście pro­jek­to­wa­nia opa­ko­wań, ta­kże de­dy­ko­wa­nych na­po­jom luk­su­so­wym.
Pierw­szy z nich to Ne­on Storm – in­spi­ro­wa­ny na­tu­ral­ny­mi zja­wi­ska­mi przy­rod­ni­czy­mi np. na­głym roz­bły­skiem sło­ńca. Dia­mond Lu­xe z ko­lei ma uatrak­cyj­niać opa­ko­wa­nia na do­bra luk­su­so­we za spra­wą dia­men­to­wych ele­men­tów i wy­ko­ńczeń. Pri­ma­ry Ma­trix wy­ko­rzy­stu­je spe­cjal­ne efek­ty tech­nicz­ne, uzy­ski­wa­ne dzi­ęki ma­ni­pu­lo­wa­niu świa­tłem. W ostat­nim ze zde­fi­nio­wa­nych tren­dów – Ethe­re­al – wy­ko­rzy­sta­no opra­co­wa­ną przez API tech­no­lo­gię Ho­lo­ni­que, po­zwa­la­jącą na two­rze­nie efek­tów lu­stra i „mi­ęk­ki­ch” barw.

Mówi Da­vid Pe­ters: „Na współcze­snym, nie­zwy­kle kon­ku­ren­cyj­nym ryn­ku jest nie­zwy­kle wa­żnym, by wła­ści­cie­le ma­rek na­po­jów luk­su­so­wych stwo­rzy­li wła­sną to­żsa­mo­ść, ukie­run­ko­wa­ną na ocze­ki­wa­nia ich klien­tów. Opa­ko­wa­nie, wraz z do­świad­cze­niem użyt­kow­ni­ka ja­kie nie­sie ze so­bą, to fun­da­men­tal­na część te­go pro­ce­su. Te­go­rocz­na edy­cja Trends Fo­lio ma za­tem wspie­rać pro­jek­tan­tów i wła­ści­cie­li ma­rek w zna­le­zie­niu wła­snej dro­gi do to­żsa­mo­ści oraz w za­pew­nie­niu, że ich pro­duk­ty będą sta­le wy­różniać się na tle kon­ku­ren­cji”.

„Pack & Spi­rit to dla nas ide­al­ne miej­sce, by po­dzie­lić się swo­ją wi­zją od­no­śnie przy­szło­ści opa­ko­wań luk­su­so­wych. Ma­my na­dzie­ję, że sa­mo wy­da­rze­nie, jak też spo­tka­nie z na­mi po­mo­że pro­jek­tan­tom, dru­ka­rzom i wła­ści­cie­lom ma­rek zro­zu­mieć ro­lę, ja­ką wska­za­ne w Trends Fo­lio tren­dy mo­gą ode­grać w pro­ce­sie wzmac­nia­nia ma­rek, za­rów­no w tym ro­ku, jak i w la­tach na­stęp­ny­ch” – do­da­je Da­vid Pe­ters.
Wraz z ze­spo­łem API Gro­up będzie on obec­ny na sto­isku fir­my (nr A20), gdzie swo­je miej­sce – po­za Trends Fo­lio – znaj­dą ta­kże różne roz­wi­ąza­nia z ofer­ty bry­tyj­skie­go pro­du­cen­ta. Spot­ka­nia będą też oka­zją do pre­zen­ta­cji prak­ty­ce, w ja­ki spo­sób ten­den­cje ryn­ko­we zna­ne z pierw­szej edy­cji pu­bli­ka­cji przy­go­to­wa­nej przez API prze­ło­ży­ły się na ubie­gło­rocz­ne suk­ce­sy glo­bal­nych ma­rek.

W ko­lej­nym ty­go­dniu oka­zję do spo­tka­nia z Da­vi­dem Pe­ter­sem oraz po­zo­sta­ły­mi przed­sta­wi­cie­la­mi API (przede wszyst­kim re­pre­zen­tu­jący­mi jej lo­kal­ny od­dział – API Fo­lie Pol­ska) będą mie­li pol­scy klien­ci. Fir­ma będzie bo­wiem obec­na z wła­snym sto­iskiem (nr F2) pod­czas tar­gów Pac­ka­ging In­no­va­tions 2018, od­by­wa­jących się w War­sza­wie w dniach 17–18 kwiet­nia br. Tu swo­ją pol­ską pre­mie­rę będą mieć za­rów­no pu­bli­ka­cja API Trends Fo­lio 2018/2019, jak też no­wa fo­lia do tło­cze­nia na zim­no, stwo­rzo­na i wpro­wa­dzo­na nie­daw­no na ry­nek przez API – TA-Plus.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści