„Być albo nie być na rynku poligrafii, czyli czego oczekuje od nas klient” – tak brzmi motyw przewodni piątej edycji Akademii Liderów Biznesu organizowanej przez firmę Konica Minolta. Tegoroczna konferencja odbędzie się w dniach 23–24 maja w Hotelu Tiffi w Iławie. Podczas spotkania znani eksperci z branży i przedstawiciele świata biznesu będą inspirowali największe polskie drukarnie do szukania nowatorskich dróg rozwoju.
W ramach prowadzonych warsztatów uczestnicy będą mogli zdobyć wiedzę na temat trendów rynkowych, wymienić doświadczenia i poznać faktyczne oczekiwania klientów drukarni, co pozwoli lepiej dostosować model biznesowy oraz przygotować się na nadchodzące zmiany.
– Motyw przewodni tegorocznej edycji nawiązuje do zmieniających się trendów w poligrafii. Podczas spotkania czołowi eksperci z branży oraz znani doradcy biznesowi przekażą wiedzę o tym, jak kreować wartość dodaną i pomagać firmie wyróżnić się na dynamicznie zmieniającym się rynku poligraficznym – mówi Tomasz Habierski, Industrial Printing Product Manager w firmie Konica Minolta Business Solutions Polska.
Wśród najważniejszych elementów agendy znalazły się między innymi:
Prelegentami piątej edycji Akademii Liderów Biznesu będą Krzysztof Urbanowicz (prezes agencji Mediapolis), Maciej Sasin i Tomasz Sierszchuła z Akademii Rozwoju Kompetencji, Andrzej Musiał (KPMG) oraz ekspert zajmujący się nowatorskimi technologiami w biznesie Paweł Łaskarzewski.
Na podstawie informacji firmy Konica Minolta Business Solutions Polska