In­tro­zap i Kol­bus na tar­gach Pac­ka­ging In­no­va­tions 2018: roz­wi­ąza­nia do pro­duk­cji opa­ko­wań pre­miumPoprzedni artykuł 

Jolanta Szafranek na targowym stoisku firmy Introzap
Jo­lan­ta Sza­fra­nek na tar­go­wym sto­isku fir­my In­tro­zap

Wśród wy­staw­ców tar­gów Pac­ka­ging In­no­va­tions 2018, ja­kie od­by­wa­ły się w War­sza­wie w dniach 17–18 kwiet­nia br., po raz pierw­szy po­ja­wi­ła się fir­ma In­tro­zap. Pro­mo­wa­ła na nim za­awan­so­wa­ne roz­wi­ąza­nia Kol­bus – swo­je­go part­ne­ra han­dlo­we­go, prze­zna­czo­ne do pro­duk­cji opa­ko­wań luk­su­so­wych. Przy­go­to­wa­na przez fir­mę eks­po­zy­cja tar­go­wa uwzględ­nia­ła różne­go ro­dza­ju pu­de­łka, wy­ko­na­ne m.in. z za­sto­so­wa­niem fla­go­we­go pro­duk­tu z ofer­ty Kol­bus – mo­du­ło­we­go sys­te­mu BOXli­ne. Spot­ka­ły się one z du­żym za­in­te­re­so­wa­niem zwie­dza­jących, wśród których zna­le­źli się za­rów­no przed­sta­wi­cie­le dru­ka­rń opa­ko­wa­nio­wych, jak też oso­by zaj­mu­jące się kre­acją – pro­jek­tan­ci czy pra­cow­ni­cy agen­cji re­kla­mo­wych.

Mówi Jo­lan­ta Sza­fra­nek, od­po­wie­dzial­na za mar­ke­ting w fir­mie In­tro­zap: „W wy­ni­ku nie­daw­nych zmian, ja­kie za­szły w fir­mie Kol­bus, roz­wi­ąza­nia do pro­duk­cji opa­ko­wań pre­mium sta­ły się klu­czo­wą częścią na­sze­go port­fo­lio. Stąd pre­mie­ro­wa obec­no­ść na tar­gach Pac­ka­ging In­no­va­tions, które na­le­żą do pol­skiej czo­łów­ki im­prez wy­sta­wien­ni­czych, de­dy­ko­wa­nych tej części ryn­ku. De­cy­zję o udzia­le w nich uzna­je­my za bar­dzo uda­ną. Tar­gi to do­sko­na­ła oka­zja do spo­tkań z obec­ny­mi i po­ten­cjal­ny­mi klien­ta­mi, z których część ta­kże mia­ła tu swo­je sto­iska, jak też z part­ne­ra­mi bi­zne­so­wy­mi i tech­no­lo­gicz­ny­mi. Co cie­ka­we, wśród od­wie­dza­jących nas osób nie za­bra­kło przed­sta­wi­cie­li dru­ka­rń dzie­ło­wych, w których mar­ka Kol­bus jest od lat do­sko­na­le zna­na, cho­ćby z uwa­gi na kil­ka­dzie­si­ąt wdro­żeń li­nii do pro­duk­cji okła­dek z se­rii DA, która wci­ąż po­zo­sta­je w na­szej ofer­cie han­dlo­we­j”.

Z uwa­gi na spe­cy­fi­kę Pac­ka­ging In­no­va­tions, go­ście tar­go­wi by­li za­in­te­re­so­wa­ni przede wszyst­kim częścią port­fo­lio fir­my In­tro­zap, skie­ro­wa­ną do dru­ka­rń spe­cja­li­zu­jących się w pro­duk­cji opa­ko­wań luk­su­so­wych. Tu Kol­bus ma do za­ofe­ro­wa­nia kil­ka roz­wi­ązań. „Pierw­szym jest urządze­nie do wkła­da­nia ma­gne­sów i wkle­ja­nia lu­ster, wraz z mo­du­łem kom­ple­to­wa­nia – mówi Jo­lan­ta Sza­fra­nek. – Na ko­lej­ne skła­da­ją się sztan­ca do wy­ci­na­nia wcze­śniej wy­żłob­ko­wa­nych ro­gów pu­de­łek i urządze­nie do for­mo­wa­nia tych ostat­nich. War­to do­dać, że roz­wi­ąza­nie to zna­la­zło już pierw­szych użyt­kow­ni­ków w na­szym kra­ju. Naj­bar­dziej roz­bu­do­wa­nym i za­awan­so­wa­nym jest BOXli­ne – mo­du­ło­wa li­nia do wy­twa­rza­nia kom­plet­nych pu­de­łek”.
Jak za­zna­cza Jo­lan­ta Sza­fra­nek, to ostat­nie ce­chu­ją wy­so­ka mo­du­ło­wo­ść i ela­stycz­no­ść względem re­ali­zo­wa­nej pro­duk­cji: „Nie­za­le­żnie od kon­fi­gu­ra­cji, urządze­nia wcho­dzące w skład BOXli­ne umo­żli­wia­ją pro­duk­cję opa­ko­wań luk­su­so­wych w try­bie „na żąda­nie”, bez względu na fi­nal­ny na­kład. Zmia­na zle­ce­nia jest tu re­ali­zo­wa­na po­przez pro­ste i szyb­kie prze­zbro­je­nie li­nii, a nie wy­mia­nę jej pod­ze­spo­łów. To z ko­lei zwi­ęk­sza jej wy­daj­no­ść, si­ęga­jącą 40 go­to­wych pu­de­łek w ci­ągu mi­nu­ty”.

An­na Mo­ry­so­n-Sto­lar­czyk – pre­zes fir­my In­tro­zap do­da­je: „W pierw­szym kwar­ta­le te­go ro­ku seg­ment opa­ko­wań luk­su­so­wych stał się stra­te­gicz­nym ob­sza­rem, w ja­kim dzia­ła obec­nie fir­ma Kol­bus. Stąd rów­nież wi­ęk­sza ak­ty­wi­za­cja dzia­łań w tym ob­sza­rze z na­szej stro­ny, ja­ko jej part­ne­ra han­dlo­we­go na ryn­ku pol­skim. Pac­ka­ging In­no­va­tions to pierw­sza z te­gorocznych im­prez bra­nżo­wych de­dy­ko­wa­nych bra­nży opa­ko­wa­nio­wej, na których pla­nu­je­my swo­ją obec­no­ść. Będzie­my suk­ce­syw­nie po­ja­wiać się ta­kże na in­nych tar­gach oraz kon­fe­ren­cjach, skie­ro­wa­nych do firm z te­go sek­to­ra. Ch­ce­my być bo­wiem wszędzie tam, gdzie po­ja­wia­ją się na­si obec­ni oraz po­ten­cjal­ni klien­ci”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści