Ma­ster­press SA zwy­ci­ęz­cą kon­kur­su AWA Sle­eve La­bel Awards 2018Poprzedni artykuł 

Z przy­jem­no­ścią in­for­mu­je­my, że wy­pro­du­ko­wa­na przez Ma­ster­press SA na zle­ce­nie fir­my Stock Pol­ska ety­kie­ta li­mi­to­wa­nej edy­cji wód­ki Stock Pre­sti­ge Car­bon zwy­ci­ęży­ła w te­go­rocz­nej edy­cji mi­ędzy­na­ro­do­we­go kon­kur­su AWA Sle­eve La­bel Awards w ka­te­go­rii „He­at TD Sh­rink Sle­eves”.

- Zwy­ci­ęstwo w tak pre­sti­żo­wym mi­ędzy­na­ro­do­wym kon­kur­sie spra­wia nam ogrom­ną ra­do­ść i sa­tys­fak­cję, sko­men­to­wał Wal­de­mar Zdro­dow­ski, pre­zes Za­rządu Ma­ster­press SA. – Wy­pro­du­ko­wa­nie tej uni­kal­nej ety­kie­ty jest nie tyl­ko ilu­stra­cją naj­wy­ższych mo­żli­wo­ści tech­no­lo­gicz­nych Ma­ster­press na tle bra­nży, ale przede wszyst­kim owo­cem zna­ko­mi­tej współpra­cy z klien­tem na wszyst­kich eta­pach re­ali­za­cji pro­jek­tu. Ch­cę bar­dzo po­dzi­ęko­wać fir­mie Stock Pol­ska za oka­za­ne nam za­ufa­nie – do­dał Wal­de­mar Zdro­dow­ski.

Opa­ko­wa­nie li­mi­to­wa­nej edy­cji Stock Pre­sti­ge Car­bon zo­sta­ło za­in­spi­ro­wa­ne wy­glądem i fak­tu­rą włók­na węglo­we­go, ma­te­ria­łu ce­chu­jące­go się lek­ko­ścią, uni­kal­nym wy­glądem oraz wy­trzy­ma­ło­ścią. Mie­ni­ące się od­cie­nia­mi czer­ni splo­ty włókien węglo­wych do­sko­na­le spraw­dza­ją się ja­ko luk­su­so­we wy­ko­ńcze­nie i ta­ki wła­śnie cha­rak­ter fir­ma Stock Pol­ska chcia­ła nadać bu­tel­kom li­mi­to­wa­nej edy­cji swo­je­go sztan­da­ro­we­go pro­duk­tu.

Ju­ry kon­kur­su AWA Sle­eve La­bel Awards 2018, w skład które­go we­szli nie­za­le­żni eks­per­ci bra­nży opa­ko­wa­nio­wej, bar­dzo wy­so­ko oce­ni­ło ety­kie­tę li­mi­to­wa­nej edy­cji Stock Pre­sti­ge Car­bon, kom­ple­men­tu­jąc „dys­kret­ną ele­gan­cję, która nie tyl­ko przy­ku­wa uwa­gę, ale rów­nież pod­kre­śla pre­sti­żo­wy cha­rak­ter pro­duk­tu” oraz stwier­dza­jąc, że „za­rów­no ja­ko­ść de­si­gnu, jak i tech­no­lo­gicz­ne aspek­ty wy­ko­na­nia ety­kie­ty Stock Pre­sti­ge Car­bon mo­żna za­li­czyć do gro­na naj­lep­szych, z ja­ki­mi kie­dy­kol­wiek mie­li do czy­nie­nia”.

Na­gro­dy dla zwy­ci­ęz­ców po­szcze­gól­nych ka­te­go­rii kon­kur­su zo­sta­ły wręczo­ne pod­czas spe­cjal­nej uro­czy­sto­ści w ra­mach AWA In­ter­na­tio­nal Sle­eve La­bel Con­fe­ren­ce and Exhi­bi­tion, która od­by­ła się w dniach 19–20 kwiet­nia 2018 r.
w Atlan­cie w USA. Kon­kurs, które­go pierw­sza edy­cja od­by­ła się w 2015 r., or­ga­ni­zu­je AWA Ale­xan­der Wat­son As­so­cia­tes, mi­ędzy­na­ro­do­wa fir­ma spe­cja­li­zu­jąca się
w ba­da­niach ryn­ku, do­star­cza­niu in­for­ma­cji oraz wszech­stron­nym do­radz­twie dla bra­nży opa­ko­wań.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ma­ster­press SA

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści