Firma OKI Europe Ltd ogłosiła, że będzie kładła kluczowy nacisk za pokazanie korzyści specjalistycznego kolorowego druku na targach FESPA 2018, gdzie wystawia się jako Złoty Sponsor wydarzenia.
OKI Europe (stoisko 3.1 -A22) zaprezentuje możliwości swoich drukarek graficznych Pro Series, które dzięki swoim zaawansowanym funkcjonalnościom umożliwiają firmom z sektora drukarskiego osiągnięcie nowych wyżyn kreatywności poprzez produkcję wydruków w żywych, przyciągających wzrok kolorach, wychodzących poza CMYK. Dzięki temu mogą one rozszerzyć zakres usług drukarskich i w ten sposób zdobyć nowych klientów i powiększyć zyski. Portfolio OKI zmieniających rynek drukarek Pro Series obejmuje: wielokrotnie nagradzane drukarki z białym tonerem, urządzenia 5-tonerowe i drukarkę z tonerami neonowymi.
Urządzenia z linii Pro Series, od samego początku swojego powstania, zwiększały możliwości firm każdej wielkości gwarantując im wysokiej jakości kolorowe wydruki, także z użyciem koloru białego, na bardzo szerokim zakresie nośników takich jak m.in.: kolorowe papiery, przezroczyste folie, czy nośniki przenoszące. Można ich używać do tworzenia i drukowania grafiki, którą następnie wykorzystuje się na prawie każdym materiale, w tym na: tkaninach, wyrobach ceramicznych, drewnie, metalu, szkle i innych. Takie rozwiązanie jest interesujące jako ekonomiczna alternatywa dla druku cyfrowego DTG (ang. Direct to Garment), ponieważ umożliwia drukowanie przy niskich kosztach organizacji i szybkim zwrocie z inwestycji, a także stanowi o wiele bardziej elastyczne rozwiązanie wspierające wyrób materiałów syntetycznych. Otwiera ono także drzwi do personalizacji szerokiej gamy produktów z minimalnym wolumenem (nawet 1 sztuka), bez kosztownych opłat organizacyjnych, czy też długiego horyzontu czasowego związanego z tradycyjnym procesem drukarskim. Co więcej, zdolność do drukowania białego na kolorach w znaczący sposób zwiększa kreatywny potencjał rynku wydruków profesjonalnych.
Pełen asortyment innowacyjnych rozwiązań drukarskich OKI Europe - począwszy od etykiet a skończywszy na bilbordach - będzie pokazany na stoisku, umożliwiając tym samym przedstawicielom firm odwiedzających targi na poznanie sposobów na dotarcie do nowych klientów i uzyskania dodatkowych źródeł przychodów.
Na podstawie informacji firmy OKI Europe Ltd