He­idel­berg Pol­ska – no­wa struk­tu­ra dzia­łu sprze­da­żyPoprzedni artykuł 

No­wo­cze­sne tech­no­lo­gie oraz dy­na­micz­nie zmie­nia­jący się ry­nek wy­wie­ra­ją rów­nież zna­czący wpływ na bra­nżę po­li­gra­ficz­ną. Fir­ma He­idel­berg Pol­ska w ślad za zmia­na­mi w ca­łej gru­pie roz­po­częła pro­ces wdra­ża­nia no­wej struk­tu­ry or­ga­ni­za­cyj­nej. Do­ty­czy to naj­wa­żniej­szych ob­sza­rów funk­cjo­no­wa­nia ta­kich jak ser­wis i sprze­daż, ale rów­nież ko­mu­ni­ka­cji mar­ke­tin­go­wej.

Wdra­ża­nie stra­te­gii „He­idel­berg go­es di­gi­ta­l” oraz no­we po­de­jście w dzia­ła­niu kon­cer­nu już prze­kła­da­ją się na pe­łniej­sze wy­ko­rzy­sta­nie po­sia­da­ne­go po­ten­cja­łu do bu­do­wa­nia jesz­cze lep­szych re­la­cji z klien­ta­mi fir­my. W prak­ty­ce za­sto­so­wa­nie naj­now­szych tech­no­lo­gii od­po­wia­da no­wym wy­zwa­niom i roz­wo­jo­wi dru­ka­rń przy­szło­ści w świe­cie Prze­my­słu 4.0.

Na ba­zie do­tych­cza­so­wej struk­tu­ry sprze­da­ży wpro­wa­dzo­no zu­pe­łnie no­wą or­ga­ni­za­cję sprze­da­ży. Sta­no­wi­sko dy­rek­to­ra no­we­go Dzia­łu Sprze­da­ży Bez­po­śred­niej ob­jął Pan Łu­kasz Żar­nec­ki. Dy­rek­to­rem no­we­go dzia­łu e-Com­mer­ce i Mar­ke­tin­gu zo­stał Pan Woj­ciech Ma­ta­czy­ński. Pan To­masz Ja­si­ński pe­łni funk­cję dy­rek­to­ra Dzia­łu Wspar­cia Sprze­da­ży i Do­radz­twa. Wy­ko­rzy­stu­jąc wie­lo­let­nie do­świad­cze­nie Pa­na Krzysz­to­fa Woj­da­na po­wie­rzo­no mu sta­no­wi­sko Sze­fa Sprze­da­ży ds. Klien­tów Gru­po­wych.

For­mal­nie no­wa struk­tu­ra wej­dzie w ży­cie z dniem 1.06.2018 r.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my He­idel­berg Pol­ska Sp. z o.o.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści