Nowoczesne technologie oraz dynamicznie zmieniający się rynek wywierają również znaczący wpływ na branżę poligraficzną. Firma Heidelberg Polska w ślad za zmianami w całej grupie rozpoczęła proces wdrażania nowej struktury organizacyjnej. Dotyczy to najważniejszych obszarów funkcjonowania takich jak serwis i sprzedaż, ale również komunikacji marketingowej.
Wdrażanie strategii „Heidelberg goes digital” oraz nowe podejście w działaniu koncernu już przekładają się na pełniejsze wykorzystanie posiadanego potencjału do budowania jeszcze lepszych relacji z klientami firmy. W praktyce zastosowanie najnowszych technologii odpowiada nowym wyzwaniom i rozwojowi drukarń przyszłości w świecie Przemysłu 4.0.
Na bazie dotychczasowej struktury sprzedaży wprowadzono zupełnie nową organizację sprzedaży. Stanowisko dyrektora nowego Działu Sprzedaży Bezpośredniej objął Pan Łukasz Żarnecki. Dyrektorem nowego działu e-Commerce i Marketingu został Pan Wojciech Mataczyński. Pan Tomasz Jasiński pełni funkcję dyrektora Działu Wsparcia Sprzedaży i Doradztwa. Wykorzystując wieloletnie doświadczenie Pana Krzysztofa Wojdana powierzono mu stanowisko Szefa Sprzedaży ds. Klientów Grupowych.
Formalnie nowa struktura wejdzie w życie z dniem 1.06.2018 r.
Na podstawie informacji firmy Heidelberg Polska Sp. z o.o.