Sz­ko­le­nia dla wy­daw­ców pu­bli­ka­cji pra­so­wychPoprzedni artykuł 

szkolenie dla wydawców prasy
szko­le­nie dla wy­daw­ców pra­sy

Dzi­siaj, gdy czy­tel­ni­kiem za­wład­nęły me­dia elek­tro­nicz­ne, dzia­łal­no­ść skie­ro­wa­na na pu­bli­ka­cję pe­rio­dy­ków w tra­dy­cyj­nej pa­pie­ro­wej for­mie oraz pro­jek­to­wa­nie ga­zet i cza­so­pism sta­ło się dla wy­daw­nictw pra­so­wych nie­ma­łym wy­zwa­niem.

Po­sia­da­jąc ugrun­to­wa­ną wie­dzę i wie­lo­let­nie do­świad­cze­nie w te­ma­cie przy­go­to­wa­nia i skła­du pu­bli­ka­cji oraz od­po­wied­nie na­rzędzia, chce­my tą wie­dzą się po­dzie­lić or­ga­ni­zu­jąc szko­le­nia jak za­ło­żyć wy­daw­nic­two pra­so­we, stwo­rzyć ga­ze­tę i re­dak­cję oraz dla wy­daw­nictw, które pra­gną nadać no­wy wy­miar pe­rio­dy­ko­wi i odświe­żyć swo­ją ga­ze­tę.

Sz­ko­le­nie skie­ro­wa­ne jest do wy­daw­ców, którzy chcą roz­po­cząć dzia­łal­no­ść wy­daw­ni­czą lub już wy­da­ją pu­bli­ka­cje pra­so­we jak ga­ze­ta lo­kal­na czy in­for­ma­tor miej­ski, cza­so­pi­smo bra­nżo­we oraz biu­le­tyn fir­mo­wy.

Sz­ko­le­nie prze­zna­czo­ne jest dla osób, które są pra­cow­ni­ka­mi przed­si­ębiorstw, urzędów, sto­wa­rzy­szeń i fun­da­cji oraz ze­spo­łów i osób pry­wat­nych.

Ce­lem szko­le­nia jest przy­go­to­wa­nie uczest­ni­ków kur­su do re­ali­za­cji za­dań zwi­ąza­nych z kom­plek­so­wą ob­słu­gą re­dak­cji pod względem tech­nicz­nym, me­ry­to­rycz­nym, praw­nym oraz sze­ro­ko ro­zu­mia­nym aspek­tem mar­ke­tin­go­wym po­ma­ga­jącym two­rzyć no­wo­cze­sne i efek­tyw­ne ka­na­ły ko­mu­ni­ka­cji z czy­tel­ni­ka­mi.

Już wkrót­ce…

Ko­lej­nym pa­ne­lem szko­le­nio­wych ja­ki wdra­ża­my jest szko­le­nie dzien­ni­kar­skie skie­ro­wa­ne do po­cząt­ku­jących dzien­ni­ka­rzy chcących po­znać warsz­tat i na­rzędzia za­wo­du i umie­jęt­nie za­sto­so­wać tę wie­dzę w prak­ty­ce.

Po szcze­góło­we in­for­ma­cje pro­si­my si­ęgnąć na na­szą stro­nę https://sklad­ga­zet.pl/sz­ko­le­nia­-dla­-wy­daw­co­w-pu­bli­ka­cji­-pra­so­wych.html

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści