Sharp CEE roz­po­czy­na re­kru­ta­cję Part­ne­rów B2BPoprzedni artykuł 

W zwi­ąz­ku ze zmia­ną stra­te­gii, Sharp CEE roz­po­czy­na re­kru­ta­cję Part­ne­rów B2B do no­wych i ist­nie­jących ka­na­łów sprze­da­ży. No­wy Pro­gram Part­ner­ski Sharp skie­ro­wa­ny jest do firm, które pla­nu­ją roz­sze­rze­nie do­tych­cza­so­wej dzia­łal­no­ści i szu­ka­ją no­wych mo­żli­wo­ści bi­zne­so­wych. Pro­gram gwa­ran­tu­je do­stęp nie tyl­ko do no­wo­cze­snych tech­no­lo­gii i roz­wi­ązań ofe­ro­wa­nych przez Sharp, ale za­pew­nia też Part­ne­rom pro­fe­sjo­nal­ne wspar­cie tech­nicz­ne i sprze­da­żo­we.

Wio­sną bie­żące­go ro­ku Sharp moc­no zmie­nił swo­ją stra­te­gię, od­no­śnie dal­sze­go roz­wo­ju sie­ci part­ner­skiej i współpra­cy z Part­ne­ra­mi. Wy­ni­ka to z fak­tu, że w ostat­nich mie­si­ącach do ofer­ty fir­my tra­fi­ło wie­le no­wych, in­no­wa­cyj­nych pro­duk­tów, m.in. no­wa ga­ma urządzeń wie­lo­funk­cyj­nych A4 oraz A3, urządze­nia wy­so­ko­na­kła­do­we, a ta­kże in­te­rak­tyw­ne mo­ni­to­ry, Big Pad 4K. Po­za tym już nie­dłu­go w re­gu­lar­nej sprze­da­ży po­ja­wią się mo­ni­to­ry pra­cu­jące w śro­do­wi­sku 8K (ich pre­mie­ra mia­ła miej­sce pod­czas te­go­rocz­nych tar­gów ISE), roz­wi­ąza­nia z za­kre­su Po­int of Sa­le czy też Sky­well – inno­wacyjny ge­ne­ra­tor wo­dy pit­nej, po­zy­ski­wa­nej bez­po­śred­nio z at­mos­fe­ry.

Ry­nek no­wo­cze­snych urządzeń i tech­no­lo­gii nie­ustan­nie się roz­wi­ja, w zwi­ąz­ku z czym ocze­ki­wa­nia klien­tów ta­kże ro­sną. No­wy Pro­gram Part­ner­ski Sharp gwa­ran­tu­je do­stęp do in­no­wa­cyj­nych, no­wo­cze­snych roz­wi­ązań, którym to­wa­rzy­szą pro­gra­my wspo­ma­ga­jące pro­wa­dze­nie sku­tecz­nej sprze­da­ży i bi­zne­su (m.in. plat­for­ma in­ter­ne­to­wa, szko­le­nia on­li­ne oraz w show­ro­omie Sharp, wszech­stron­ne wspar­cie mar­ke­tin­go­we etc.).

Pro­gram Part­ner­ski Sharp kie­ru­je­my głów­nie do tych firm, które chcą roz­wi­jać swo­ją lo­kal­ną dzia­łal­no­ść bi­zne­so­wą i po­szu­ku­ją no­wych mo­żli­wo­ści – pod­kre­śla Ra­fał Sza­rzy­ński, Co­un­try Sa­les & Mar­ke­ting Ma­na­ger Sharp CEE. – Głów­nym ce­lem stra­te­gii Sharp jest do­star­cza­nie Part­ne­rom ca­łkiem no­wych pro­duk­tów i roz­wi­ązań. Klu­czo­we dla nas jest, aby na­si Part­ne­rzy zdo­by­wa­li kom­pe­ten­cje za­rów­no w ob­sza­rach sprze­da­ży, jak i ser­wi­su. Two­rzy­my no­we ka­na­ły, które umo­żli­wią do­star­cza­nie ofe­ro­wa­nych przez nas roz­wi­ązań do jesz­cze wi­ęk­szej niż do­tych­czas licz­by klien­tów.

Sharp re­kru­tu­je obec­nie part­ne­rów do trzech głów­nych ka­na­łów sprze­da­ży roz­wi­ązań bi­zne­so­wych: Of­fi­ce So­lu­tions, Vi­su­al So­lu­tions oraz POS (Po­int Of Sa­les).

Wi­ęcej in­for­ma­cji, do­ty­czących pro­gra­mu i ofer­ty bi­zne­so­wej Sharp, mo­żna zna­le­źć na stro­nie www.re­kru­ta­cja­b2b.sharp.pl

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Sharp Elec­tro­nics CEE

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści