Mark An­dy na tar­gach La­be­le­xpo Ame­ri­cas 2018: świa­to­we pre­mie­ry, po­nad 20 kon­trak­tów na do­sta­wy ma­szyn i ma­te­ria­łówPoprzedni artykuł 

Oficjalna amerykańska premiera maszyny Digital Series HD podczas targów Labelexpo Americas 2018
Ofi­cjal­na ame­ry­ka­ńska pre­mie­ra ma­szy­ny Di­gi­tal Se­ries HD pod­czas tar­gów La­be­le­xpo Ame­ri­cas 2018

Fir­ma Mark An­dy z suk­ce­sem za­ko­ńczy­ła swój udział w tar­gach La­be­le­xpo Ame­ri­cas 2018, od­by­wa­jących się pod ko­niec wrze­śnia w Chi­ca­go. Od­no­to­wa­ła na nich sprze­daż 15 cy­fro­wych i 6 flek­so­gra­ficz­nych ma­szyn ze swo­jej ofer­ty. In­ne pre­zen­to­wa­ne na sto­isku roz­wi­ąza­nia, m.in. no­we mo­de­le – Di­gi­tal Se­ries HD, Per­for­man­ce Se­ries P7E, prze­wi­jar­ka Ro­to­flex DF3 de­dy­ko­wa­na wy­dru­kom cy­fro­wym – oraz zna­ne już hy­bry­do­we urządze­nie Di­gi­tal One, cie­szy­ły się du­żym za­in­te­re­so­wa­niem zwie­dza­jących.

Te­go­rocz­ne tar­gi La­be­le­xpo Ame­ri­cas sta­ły się oka­zją do ame­ry­ka­ńskiej pre­mie­ry hy­bry­do­wej ma­szy­ny Di­gi­tal Se­ries HD, która kil­ka­na­ście dni wcze­śniej by­ła pre­zen­to­wa­na pod­czas Fo­rum Tech­no­lo­gicz­ne­go Mark An­dy w War­sza­wie. Re­ali­zo­wa­no w niej – w ci­ągu nie­spe­łna kwa­dran­sa – czte­ry apli­ka­cje na dwóch różnych podło­żach.

Świa­to­wy de­biut mia­ła w Chi­ca­go se­ria trzech udo­sko­na­lo­nych ma­szyn flek­so­gra­ficz­nych Per­for­man­ce Se­ries PE. Na sto­isku przez wszyst­kie dni tar­go­we pre­zen­to­wa­ny był mo­del P7E, wy­po­sa­żo­ny w in­kje­to­wą al­ter­na­ty­wę dla si­to­dru­ku – 17-ca­lo­wy mo­duł Di­gi­tal Plus Scre­en. Wy­ko­rzy­stu­je on te sa­me gło­wi­ce i atra­men­ty, ja­kie znaj­du­ją za­sto­so­wa­nie w ma­szynie Di­gi­tal Se­ries HD, co – jak za­pew­nia Mark An­dy – owo­cu­je wy­dru­ka­mi o wy­so­kim stop­niu pig­men­ta­cji. Di­gi­tal Plus Scre­en po­zwa­la też na jed­no­prze­bie­go­wą pro­duk­cję uwzględ­nia­jącą na­no­sze­nie bie­li kry­jącej o wy­so­kim stop­niu nie­prze­zro­czy­sto­ści.

Tar­gi sta­ły się oka­zją do świ­ęto­wa­nia 100. wdro­że­nia ma­szy­ny Di­gi­tal One, która rów­nież by­ła pre­zen­to­wa­na na sto­isku. To kom­pak­to­we i wszech­stron­ne roz­wi­ąza­nie kla­sy en­try­-le­vel zna­la­zło tu ko­lej­nych klien­tów, a je­go pre­zen­ta­cje (uwzględ­nia­jące ni­sko­na­kła­do­wą pro­duk­cję ety­kiet kla­sy pre­mium) za ka­żdym ra­zem przy­ci­ąga­ły licz­ne gro­no ob­ser­wa­to­rów. Mo­gli oni zo­ba­czyć ta­kże prze­wi­jar­ki oraz urządze­nia do uszla­chet­nia­nia i in­spek­cji mar­ki Ro­to­flex.

Fir­ma pod­czas tej im­pre­zy sprze­da­ła po­nad 20 ma­szyn (m.in. z se­rii Di­gi­tal Se­ries HD, Per­for­man­ce Se­ries oraz Di­gi­tal One), za­wa­rła też sze­reg no­wych umów na kom­plek­so­wą ob­słu­gę w za­kre­sie ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej pai.in­fo.pl
Fot.: Mark An­dy

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści