Kon­kurs Che­spa Pac­ka­ging De­signPoprzedni artykuł 

Za­pra­sza­my do udzia­łu w kon­kur­sie na opa­ko­wa­nie „Che­spa Pac­ka­ging De­sign” edy­cja 5.

Ka­te­go­ria: Na co dzień

Te­ma­tem te­go­rocz­nej edy­cji kon­kur­su jest pro­jekt opa­ko­wa­nia na sło­ik mio­du, czer­pak do mio­du oraz czte­ry sa­szet­ki z her­ba­tą dla fir­my Che­spa.

Za­da­nie po­le­ga na za­pro­jek­to­wa­niu kon­struk­cji opa­ko­wa­nia miesz­czące­go do­wol­ny sło­iczek mio­du 40g, do­wol­ny czer­pak do mio­du oraz czte­ry do­wol­ne sa­szet­ki z her­ba­tą. Opa­ko­wa­nie po­win­no być wy­ko­na­ne z tek­tu­ry fa­li­stej lub li­tej. Pro­jekt mo­że uwzględ­niać je­dy­nie kon­struk­cję lub kon­struk­cję wraz z gra­fi­ką. Opa­ko­wa­nie nie mu­si mieć cech opa­ko­wa­nia „z półki skle­po­we­j”. Po­win­no po­ka­zy­wa­ć-re­kla­mo­wać ob­szar dzia­ła­nia fir­my Che­spa: far­by gra­ficz­ne, kli­sze fo­to­po­li­me­ro­we, wy­kroj­ni­ki. Mo­że za­wie­rać for­my uszla­chet­nie­nia: la­kie­ro­wa­nie, zło­ce­nie, per­fo­ra­cja.

Pro­jekt na­le­ży przy­słać w for­mie ma­kie­ty lub pro­to­ty­pu.

Ka­te­go­ria: Na spe­cjal­ną oka­zję

Te­ma­tem te­go­rocz­nej edy­cji kon­kur­su jest pro­jekt opa­ko­wa­nia na bu­tel­kę wi­na dla Piw­nic Półto­rak Wi­ne & Spi­rits w trzech wer­sjach (za­łącz­ni­ki: In­for­ma­cja o pro­duk­cie.pdf oraz In­for­ma­cja o pro­duk­cie – ry­sun­ki.pdf ).

Za­da­nie po­le­ga na za­pro­jek­to­wa­niu kon­struk­cji opa­ko­wa­nia z tek­tu­ry li­tej lub fa­li­stej wraz z gra­fi­ką. Gra­fi­ka po­win­na za­wie­rać lo­go Piw­nic Półto­rak Wi­ne & Spri­rit (za­łącz­nik: Piw­nice Półto­rak Wi­ne & Spi­rits.pdf ). Opa­ko­wa­nie po­win­no uwzględ­niać ce­chy opa­ko­wa­nia „z półki skle­po­we­j” oraz na­wi­ązy­wać do kla­sy pre­mium.

Pro­jekt na­le­ży przy­słać w for­mie ma­kie­ty lub pro­to­ty­pu.

Prze­wi­du­je­my dwie na­gro­dy głów­ne (w dwóch ka­te­go­riach) – ka­żda po 5.000,- PLN

Ter­min skła­da­nia prac: 20.04.2019

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Che­spa

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści